Tapasin ihan mukavan miehen. Nyt alkanut arsyttaa, kun on ihan pihalla asioista. Ei muka ole kuullutkaan, et 2. maailmansodassa on tapettu esim juutalaisia. Syy erota?
Kommentit (33)
" älä ota itseäsi tyhmempää miestä" , enkä ole ottanut.
nuorempana seurustelin muutamankin tampion kanssa (" eiks nii että raiskasu tuntuu sen takia kamalalta kun siinä väkisinkin nauttii vaikka ei haluais?" ) ja täytyy sanoa että se oli ihan kauheeta. sen jälkeen kun alkuhuuman jälkeen noustiin sängystä ja hakeuduttiin ihmisten ilmoille niin tuntui ettei yhtään voi laskee miestä silmistään, täytyy kokoajan tarkkailla ja olla valmiina korjaamaan jos se sanoo jotain outoa ihmisille.
kamalaa katsella kun omat sukulaiset ja muut tutut kohottelee kulmiaan toisen idioottimaisuuden edessä.
itselläni oli kai ääliöiden kanssa seurustelussa kyse omasta huonosta itsetunnosta, en uskonut että kelpaan itse älykkäälle miehelle. onneksi tokenin moisista luuloista.
minäkään en liittäisi älykkyyttä suoraan hyvään koulutukseen tms. vaan mielestäni tietty tarkaavaisuus ja uteliaisuus elämää kohtaan riittää. oma fiksu mieheni ei ole pahemmin käynyt kouluja, mutta hän on kiinnostunut maailman asioista, historiasta, politiikasta, kulttuurista jne. ja kun pitää silmät auki niin aina tarttuu matkaan yhtä ja toista, ja oma ymmärrys maailmasta lisääntyy.
Vierailija:
nuorempana seurustelin muutamankin tampion kanssa (" eiks nii että raiskasu tuntuu sen takia kamalalta kun siinä väkisinkin nauttii vaikka ei haluais?" ) ja täytyy sanoa että se oli ihan kauheeta. sen jälkeen kun alkuhuuman jälkeen noustiin sängystä ja hakeuduttiin ihmisten ilmoille niin tuntui ettei yhtään voi laskee miestä silmistään, täytyy kokoajan tarkkailla ja olla valmiina korjaamaan jos se sanoo jotain outoa ihmisille.
Jhuu, tuo on ehdottomasti totta. Yksi ehdottomasti pahimmista turn-off:eista on se, jos tuntee myötähäpeää miehen puolesta ja varsinkin jos mies ei itse edes tajua oleensa idiootti.
Ihan karmaisee, kun ajattelee, millaisen idiootin kanssa seurustelin lukioaikaan. Mukava ja kiltti tyyppi, mutta pihalla kuin lumiukko.
Vierailija:
Minkä maan pääkaupunki on Kalkutta???
Itse olen meis ja naimisissa " blondin" kanssa... En oikein tajua mitä ajattelin silloin joskus nuorempana. Toki vaimoni tietää monia juttuja aiheista josta minä en, mutta jos mielenkiinnon kohteet ovat aivan erilaiset, niin homma ei toimi.
Itse olen esim. aika kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista yleisellä tasolla, politiikasta jne, ja sitten sain presidentinvaalien alla kertoa vaimolleni mitä puoluetta esim. Niinistö edustaa...
Ja kun liikutaan esim. kavereitteni (tai vielä pahemmin, jossakin " edustustilaisuudessa" , yritän nykyään välttää niitä parhaani mukaan, mikä ei ei aina ole työ- ja muiden asioiden kannalta optimaalista.. )kanssa, niin just tuo että pelkää mitä sammakoita toinen päästää suustaan ymmärtämättä on todellinen turn-off.
Kyllä puolisoiden väillä pitää olla joku tasapaino esim. yleissivistyksessä ja sosiaalisissa taidoissa, muuten tulee ongelmia.
antaa ymmärtää, ettei teillä ole tulevaisuutta yhdessä. " Ihan mukavan miehen" . Minä haluan itse olla mieheni mielestä ihmeellinen, jos mieheni sanoisi minun olevan ihan mukava, niin kyllä se tuntuisi pahalta.
Ja se mies on varmasti ihan mukava, mutta kenties hän olisi jollekin toiselle se ihmeellinen mies.
Itse olen kiinnostunut politiikasta ja historiasta, mutta miehelle Aurinkokuningas kyllä tarkoittaa Juhani Tammista... no okei tietää varmaan, että oikeasti on ollut sellainen kuningaskin, mutta ei kyllä milloin / missä / minkälainen. Myöskin kuka poliitikko edustaa mitäkin puoluetta on hänelle usein kysymysmerkki. Mutta tietää nyt pääpiirteissään ministerit. Maantiedostakin osaa varmasti Länsi-Euroopan pääkaupungit, mutta paljon on aukkojakin. Sen sijaan hän tietää digibokseista, tietokoneista, rakentamisesta, urheilusta, ruoanlaitosta, lastenhoidosta, autoista ja monesta muusta asiasta enemmän kuin minä. Ja yhdessä on oltu jo kymmenen vuotta ja hyvin menee.
Joten en ole sitä mieltä, että miehen pitäisi tietää enemmän kuin minä kaikista asioista. Mutta jossakin menee kyllä raja, ja nuo antamasi esimerkit kyllä olivat sen tasoisia, että minäkään en ehkä jaksaisi kuunnella.
ja kieltää holokaustin.
Eihän miehensä kanssa tarvitse juurikaan puhua.
noin paljon jenkkeja? Kuulostavat ihan " tyhmilta jenkeilta" .
Hihii! t. USA:lainen
Tapasimme Porvoossa. Ja sinne jäikin vielä muutama.
Kaikki mun elämän miehet ovat olleet kyllä ihan fiksuja, mut ehkä vain yksi oli mua fiksumpi, mut hänkin sellaisessa teoreettisessa mielessä. Mä olen tosi matemaattinen tyttö ollut aina, joten olen ymmärtänyt hyvin niitä miehisiäkin aineita. Aika yksinäisenä olisin saanut taapertaa, jos olis pitänyt noin korkealla rimaa pitää. Oli tuo yksi sentään, mut siltä taas puuttui tunneäly, niin ei sellaisenkaan kanssa ollut helppo olla.
Ihan tavallisia akateemisia miehiä on ollut rinnalla ja ihan hyvin isän roolia pitäneet. Onhan siitä ajoittain jotain iloakin, kun on fiksumpi kuin mies, niin saa sitten vähän etumatkaa tietyissä asioissa.
Olisi paras että se etsisi itselleen suht samanlaisen yksinkertaisen naikkosen ja sinä yleissivistystä edes jotenkin kantavan tyypin.
Itse en voisi kuvitella olevani suhteessa idiootin kanssa. Olen perheestä jossa jutellaan paljon ja perustellaan omia kantoja ja veistellään " nokkelaa huumoria" . (kuulosataapa kauhealta.. <) )
Minä olisin ihan tuskissani jos mieheni ei ymmärtäisi minun juttujani ja hänen kanssaan ei voisi jutella mistään. Ja hetket mun vanhempieni luona olisivat varmaan ihan piinaavia kun kaikki muut pölisisivät juttuja ja mieheni ei pysyisi lainkaan kärryillä. Vanhempani eivät mitenkään väheksyisi sellaista miestä, toki ymmärtäisivät että hän ei vain ole tottunut sellaiseen, mutta itse olisin ihan kypsänä.
Onneksi olen löytänyt itselleni sellaisen miehen jolta irtoaa hauskaa juttua, yleissivistys on hyvin hanskassa ja on erittäin kiinnostunut politiikasta, historiasta, nykymediasta, kulttuurista ym ym..
Se Kalkutta-kysymys olikin kompa......terv. se , joka sitä kysyi