Mitä joulujuttuja olette jo tehneet?
Mä ostin joulunpunaiset kynttilät jouluksi sekä ensimmäisen piparkakkutaikinan. Teen pipareita viikonloppuna. Sytytän ensimmäiset kynttilätkin silloin.
Kommentit (277)
Jouluihminen kirjoitti:
Hommattiin joulukalenterit, söin riisipuuroa kanelilla ja joululimppua😋 ja glögitkin taitaa olla valmiina, ellen aivan väärin muista 🍾
Kuinka joku voi olla noin kuutamolla? Se on 1.11. Eikö olisi aivan sama viettää juhannus nyt samalla?
Viikonloppuna leikitään vaimon kanssa joulupukkia ja joulumuoria kun lapset ovat yötä mummolassa.
Tahtipuikon. Hyvis poreis ikäänkuin kapeell.meisseli.
Vierailija kirjoitti:
Jouluihminen kirjoitti:
Hommattiin joulukalenterit, söin riisipuuroa kanelilla ja joululimppua😋 ja glögitkin taitaa olla valmiina, ellen aivan väärin muista 🍾
Kuinka joku voi olla noin kuutamolla? Se on 1.11. Eikö olisi aivan sama viettää juhannus nyt samalla?
Minä taas mietin että pitäisi ostaa maitoa että saa riisipuuroa! Kyllä joulun aikaa voi venyttää, muuten se on ohi parissa päivässä.
Runkkasin tonttulakki päässä ja rutistelin pukin kovia pusseja.
En vietä joulua. Olen yksin. Ihan bueno. Yezzz.
Sovin tänään työpaikalla pitäväni vapaapäivät jouluviikon maanantaina ja perjantaina. Nyt unohdan taas koko joulun vähintään kuukaudeksi.
Ostin joulukahvia. Aloitan varmaan glögikauden nyt kun tuli luntakin. Ihana fiilistellä talvea.
Parin viikon päästä laitan ulkovalot. Sitten sisävalot. Siitä alan marraskuun lopulla pikkuhiljaa koristelemaan kotia.
Punaisen Ristin joulukalenteri tuuttasi äsken postilaatikosta. Sen kummempaa ei vielä ole tullut ajateltua joulua. Kesäiset verhotkin ovat vielä paikallaan ja poltettava kynttiläkin on enemmän tätä syksyn väriä - oranssi. Valosarja pääsee ulos yleensä marraskuun ihan lopulla. Ei nyt vielä jaksa kun ei ole ensimmäisiä lumiakaan satanut.
Olen juonut 12 tölkkiä erittäin tummaa joulukaljaa,hyvää oli.
Kiljupänikän panin splattamaan, ei täällä mailla olla herroiksi. Voi tietysti krtanon omistajilla olla tehtasviinojakin...
Olen aloittanut joulukorttien askartelun, asetin jouluvalon ikkunaan (toimii mukavana iltavalona), ostettiin mieheni kanssa yhteinen kaakaojoulukalenteri ja olen kuunnellut hieman joululauluja.
Muutamia joululahjoja olen hankkinut. Viikonloppuna on ystäväpariskunnan kanssa glögikauden avajaiset. Siinäpä ne, lisää valmisteluja sitten joulukuussa.
Tein eilen riisipuuroa. Punaiseen maitoon, loraus kermaa ja voitakin. Kanelia ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Tein eilen riisipuuroa. Punaiseen maitoon, loraus kermaa ja voitakin. Kanelia ja sokeria.
Eikö se kuuluu tehdä veteen?
Ostin tänään sinappia ja Alkosta pullon rommia, siinä ne on tarpeelliset jouluvalmistelut ja tarvikkeet.