Mitä joulujuttuja olette jo tehneet?
Mä ostin joulunpunaiset kynttilät jouluksi sekä ensimmäisen piparkakkutaikinan. Teen pipareita viikonloppuna. Sytytän ensimmäiset kynttilätkin silloin.
Kommentit (277)
Moi.
Sain joulukortit tehtyä viime viikolla valmiiksi. Kirjoitin myös kuoret valmiiksi. Olen miettinyt jouluvalojen paikkaa.
Joulukarkkeja paljon ostettu ja - syöty.
Tilailin matkan Thaimaahan. Lähtö Joulukuun alussa. Paluu Helmikuun viimeisellä viikolla.
Olen hyräillyt: "hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä"
Laitoin kk sitten kynttelikön ikkunaan. Muuta en tee.
Joulunavaus konsertiin lähdössä ystävien kanssa. kiire) Puoliso lähti ukkojen kanssa mökille, metsästään, saunoon. Jouluksi ehkä saadaan hirvipaistia.
Vierailija kirjoitti:
Tungin jääpuikon perseeseen.
no pääsitkö joulutunnelmaan vai tuliko siitä punaista verijäätelöä?
Ostin joulumagneetin sairaalan kahvilasta kun menin lääkäriin 😀 Ostin myös jo jouluvaloja parvekkeelle.
Sisällä on jo valonauhat ja kynttilöitä poltan iltaisin. Pari lahjaa ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyräillyt: "hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä"
Tää oli hyvä!!!
En vietä joulua mitenkään! Aivan turhaa hössötystä.
Ratkesin ylisyömään joulusuklaata enkä ole edes lihava.
Joulu on kahden kuukauden päästä eli en yhtikäs mitään.
Oon säästänyt vähän rahaa joulu hankintoihin.
Avasin joulukalenterin ensimmäisen luukun, ostin pääsiäismunia ja kävin metsästä hakemassa vihreälehtisiä koivunoksia vastaksi huomista juhannussaunaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Joulunavaus konsertiin lähdössä ystävien kanssa. kiire) Puoliso lähti ukkojen kanssa mökille, metsästään, saunoon. Jouluksi ehkä saadaan hirvipaistia.
Montako vierasta naista meni selänpesijäksi?
Ostin tänään muutaman joulukortin, kun edullisesti löytyi.
Leivoin torttuja jo elokuussa sekä nautittiin nitten kanssa viime vuodelta jemmassa ollut glögi. Lisäksi olen lukenut 24 yötä jouluun dekkaritarinoita et pääsee joulun tunnelmaan ;)