Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joulujuttuja olette jo tehneet?

Vierailija
09.11.2022 |

Mä ostin joulunpunaiset kynttilät jouluksi sekä ensimmäisen piparkakkutaikinan. Teen pipareita viikonloppuna. Sytytän ensimmäiset kynttilätkin silloin.

Kommentit (277)

Vierailija
181/277 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin makeaa kuin jouluna konsanaan. Ehkä tulee kiintiö täyteen ennen marraskuuta. :D

Vierailija
182/277 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muslimi, mutta etelänmatkan paikkaa/aikaa olen alkanut selvitellä, tykkään jouluaaton aikoihin olla jossain rentouttavassa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/277 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden karsintaa

Vierailija
184/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muzze kirjoitti:

Olen muslimi, mutta etelänmatkan paikkaa/aikaa olen alkanut selvitellä, tykkään jouluaaton aikoihin olla jossain rentouttavassa paikassa.

Muslimithan eivät vietä joulua, mutta kovasti ne joululahjoja itselleen kerjäsivät paikallisessa vastaanottokeskuksessa oikein lehti-ilmoitusella.

Vierailija
185/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa stressaava ketju. Vedän tonttulakin kireälle, ja alan alapeukuttamaan kommentteja.

Näin, ei vielä kannata suorittaa joulua.

Vierailija
186/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muzze kirjoitti:

Muslimithan eivät vietä joulua, mutta kovasti ne joululahjoja itselleen kerjäsivät paikallisessa vastaanottokeskuksessa oikein lehti-ilmoitusella.

Oon Suomessa syntynyt tataari ja en oo koskaan kerjänny joululahjaa keneltäkään (enkä ymmärrä muslimeja jotka pyytävät joululahjaa). Päin vastoin, joulun alla itse lahjoitan yhden järjestön kautta joululahjoja vähävaraisille perheille - ymmärrän että joulu on suuri juhla Suomessa ja haluan tuoda iloa lapsille.

Vierailija
187/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että joulukalentereita on jo alkanut tulla myyntiin?

Kuinka moni on jo hankkinut omansa?

Vierailija
188/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman lahjan hankkinut kesän alesta.

Vierailija
189/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä juttuja viljelee vauva.fi? Joku toimittajanalku vai koululainen. Nyt on kesää jäljellä vaikka onkin syyskuu ja lehdet vielä viheriöi. Osui mokoma silmiin tuossa ja ärsytti. 

Vierailija
190/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin justiinsa viime joulun valot pois....😁

Vierailija
191/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KalluMaija kirjoitti:

Lasketaanko tää?: Olen tehnyt omalla reseptilläni juureen leivottua saaristolaisleipää, sehän on joulujuttu normaaleille ihmisille mutta minä kallu tykkään siitä sen verran että ympäri vuoden sitä värkkään.

Kallu on uskaltanut oikein kysellä, että voiko tällaiseen ääliöjuttuun edes vastata ja uskalsi sitten harkinnan jälkeen kysellä ja että lasketaanko tämä juttunsa jouluaiheeseen. Apua, nythän on syyskuu ja talvi on kaukana. Saat mun puolesta sitä sokerista saaristoleipää tehdä milloin haluat. 

Vierailija
192/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lipsunut periaatteistani ja sortunut syömään pipareita jo syyskuussa. Yleensä olen pitänyt kiinni siitä, että joulutuotteita ei saa nauttia ennen Halloweeniä. 

Vierailija
193/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ostin ihan järjettömän kalliin ei-sähköisen joulukoristeen sisälle kun mies ei anna laittaa jouluvaloja.

ostin k-raudasta oveen tarran  " EI MAINOKSIA."

mä tykkään kattella mainoksia todetakseni että mitään en tarvitse, ilman tulen toimeen 👍

Vierailija
194/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prismasta JOULULIMPSAN oli pahaa.

Vierailija
195/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vinkkejä joululahjaksi pojille 7 vuotta ja 9 vuotta Kiitos

Vierailija
196/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lipsunut periaatteistani ja sortunut syömään pipareita jo syyskuussa. Yleensä olen pitänyt kiinni siitä, että joulutuotteita ei saa nauttia ennen Halloweeniä. 

Tein lanttulaatikkoa juuri maasta nostetuista la tuista. On hyvää.

Vierailija
197/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput Timbuktuun tilasin.

Vierailija
198/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin justiinsa viime joulun valot pois....😁

Miksi ihmeessä, kun nythän niitä jouluvaloja taas voisi alkaa virittelemään? Vai haluatko ehkä uudenlaisen valaistuksen täksi jouluksi?

Vierailija
199/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluteetä etsin jo kaupasta, mutta ei vielä ollut. 

Vierailija
200/277 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin  muovisen joulukuusen roskikseen ja kaikki sen koristeet. Lapset muutti kotoa eikä tuota härpäkettä enää meikäläinen pystytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä