Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet, että hiustyyli vaikuttaisi siihen miten teitä kohdellaan?

Vierailija
09.11.2022 |

Ehkä olen jotenkin vainoharhainen, en tiedä.
Olin ennen lyhyttukkaisena töissä eikä siellä ollut mitään ongelmia. Myöhemmin pitkätukkaisena palasin samaan työhön, ja asiakkaiden käytös minua kohtaan on nyt täysin erilaista. Paljon enemmän valitusta ja ikävää käytöstä. Voiko tämä johtua jotenkin hiuksistani?
Olen 25-vuotias nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, erit asiakaspalvelussa. Siksi juuri ei lentoemännät kulje pitkissä avonaisissa hiuksissa ollenkaan vaan kork olkapää polkassa /ponnarissa/ nutturassa. Jos haluat uskottavuutta katso lentoemäntien tyyliä. Se on miellyttävintä. Ei isoja korujakaan. Ei pellemäistä tyyliä ja shokkivärejä.

Vierailija
2/4 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, erit asiakaspalvelussa. Siksi juuri ei lentoemännät kulje pitkissä avonaisissa hiuksissa ollenkaan vaan kork olkapää polkassa /ponnarissa/ nutturassa. Jos haluat uskottavuutta katso lentoemäntien tyyliä. Se on miellyttävintä. Ei isoja korujakaan. Ei pellemäistä tyyliä ja shokkivärejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitale kahdesti tuli, anteeksi.

Vierailija
4/4 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika nuori, eli voisiko hiusten lisäksi olla muuttunut ulkonäkö ihan muutenkin? Sellainen vähän hellyttävä lapsekkuus hävinnyt ja nyt sinut nähdään ihan oikeana, aikuisena työntekijälle? Onko meikkisi voimakkaampi tai muuten erilainen? Mutta kyllä, myös hiukset voivat vaikuttaa, tai siis se, kuinka pidät niitä.