Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Aaltola ei ole käynyt armeijaa, yllätyin

Vierailija
05.11.2022 |

Hesarissa pitkä juttu Aaltolasta tänään. Jutun lopussa mainitsee asiasta ja on kiusaantunut. Terveyssyistä kuulemma vapautettu.

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009154696.html

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se alkaa, ihmisen maineen repiminen kaikenlaisilla heitoilla.

Vierailija
2/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Mika nyt keplotellut tuon vapautuksen itselleen? Ensin lykännyt viimeiseen saakka ja sitten käynyt jossakin leikkauksessa, jonka jälkeen tuttu lääkäri kirjoittanut vapautuksen. Ihan mahdollista.

Kyseinen leikkaus oli oikeasti hengenvaarallinen eikä mikään "joku leikkaus", jonka vuoksi toisessa silmässä on näköä huonosti jäljellä. Olkoot mitä mieltä Aaltolasta muutoin, mutta terveydellisten asioiden vähättely on törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen meni sitten presidenttihaaveet. Itse en ainakaan äänestä. Vähän haiskahtaa, ettei nuorella Aaltolalla ollut intoa armeijaan. Toki voihan tuo leikkaus olla ollut pahakin, mutta onhan tuo toipunut siitä niin että kas kun ei armeijaan ehtinyt. 

Siis ihan oikeasti, ketä kiinnostaa tänä päivänä se, onko joku (mies) käynyt armeijan vai ei? Mitä merkitystä sillä kenellekään on, muuten kuin sille armeijan käyneelle itselleen?

Mulle ainakin on ihan se ja sama mitä ihmiset tuossakin asiassa tekee. Käy tai on käymättä. Ei vaikuta mitenkään omaan elämääni, eikä vaikuta mielipiteeseeni toisesta henkilöstä, koska en edes ota koskaan puheeksi jotain typerää armeijaa. Ei kiinnosta.

Vierailija
4/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen meni sitten presidenttihaaveet. Itse en ainakaan äänestä. Vähän haiskahtaa, ettei nuorella Aaltolalla ollut intoa armeijaan. Toki voihan tuo leikkaus olla ollut pahakin, mutta onhan tuo toipunut siitä niin että kas kun ei armeijaan ehtinyt. 

Siis ihan oikeasti, ketä kiinnostaa tänä päivänä se, onko joku (mies) käynyt armeijan vai ei? Mitä merkitystä sillä kenellekään on, muuten kuin sille armeijan käyneelle itselleen?

Mulle ainakin on ihan se ja sama mitä ihmiset tuossakin asiassa tekee. Käy tai on käymättä. Ei vaikuta mitenkään omaan elämääni, eikä vaikuta mielipiteeseeni toisesta henkilöstä, koska en edes ota koskaan puheeksi jotain typerää armeijaa. Ei kiinnosta.

No mitä helvettiä? Sodan ajan joukot muodostuu noista yksilöistä, jotka on käyneet armeijan. 

Vierailija
5/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki puolustusvoimien palveluksessa olevatkaan ole käyneet armeijaa ja syynä terveydelliset syyt. Mutta asia ei kuulu meille.  

Vierailija
6/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vaikutusta koska ei ole asettumassa ehdolle vaikka häntä pyydettäisiin. On sen selvästi sanonut.

Vierailija
7/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aikaisemminkin sanonut, että tämä on jostakin kumman syystä erityisesti sivarien (Halla-ahot ynnä muut) ja c-miesten (Aaltolat muut) sota. He ovat kaikkein eniten äänessä. Minusta tämä on outoa. Toki nuo herrat nyt ymmärrän, mutta kun taviskansassakin sivarit ja c-miehet riehuu eniten ja vaatii ydinsotaa sohvaltaan, niin on mennyt maailma omituiseksi. 

Tämä on kyllä totta. Ainakin omassa somekuplassa sotahulluimpia ovat juuri nämä sivarit ja palveluksesta vapautetut. Luulin että sivarit on rauhan miehiä, mutta ei näy olevan. C-miehet nyt yleensä onkin hulluuden takia vapautettu.

Mitä hittoa? Edes diabeetikot ei pääse armeijaan. Oma poikani vapautettiin asepalveluksesta pahan migreenin takia.

Vierailija
8/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän suurimpia sodan asiantuntijoita vaikuttaa olevan jotka eivät ole armeijaa käyneet jos tutkitte muidenkin lausunto automaattien taustoja. Jopa puolustusministereinä ollut armeijan käymättömiä. Joukossa niin vapautettujia kuin sivareita ja totaalikieltäytyjiä. Aaltola luikkisi ensimmäisten joukossa karkuun tosipaikan tullen vaikuttaa pelkurilta joka puhuu paskaa mutta tosi paikan tullen pakenisi.

Onkohan Emil Kastehelmi käynyt inttiä?

Jos tämäkin paljastuu sivariksi tai c-mieheksi niin sitten menee usko ihmiseen.

Vierailija
9/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän suurimpia sodan asiantuntijoita vaikuttaa olevan jotka eivät ole armeijaa käyneet jos tutkitte muidenkin lausunto automaattien taustoja. Jopa puolustusministereinä ollut armeijan käymättömiä. Joukossa niin vapautettujia kuin sivareita ja totaalikieltäytyjiä. Aaltola luikkisi ensimmäisten joukossa karkuun tosipaikan tullen vaikuttaa pelkurilta joka puhuu paskaa mutta tosi paikan tullen pakenisi.

Onkohan Emil Kastehelmi käynyt inttiä?

On käynyt armeijan.

Vierailija
10/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla pätevä syöpälääkäri, jos ei ole sairastanut syöpää?

Vierailija
11/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä juttu, Aaltolaa on selvästi viety kuin litran mittaa. Valokuvat ovat todella typeriä. Saa nähdä ottavatko samat kuvat Pekka Haaviston kanssa?

Vierailija
12/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän suurimpia sodan asiantuntijoita vaikuttaa olevan jotka eivät ole armeijaa käyneet jos tutkitte muidenkin lausunto automaattien taustoja. Jopa puolustusministereinä ollut armeijan käymättömiä. Joukossa niin vapautettujia kuin sivareita ja totaalikieltäytyjiä.

Ja herrajjestas naisia! Elisabeth Rehnkin oli ihan huono, eikä häntä yhtään arvostettu, ei kotimaassa eikä ulkomailla.

Vierailija
13/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä Aaltolaa voi muutenkaan äänestää kun ei asetu ehdolle yhtään mihinkään. Mitä te sekoilette?

Vierailija
14/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö sinä vielä tänä päivänä tuon itänaapurin hyökkäyksen jälkeen että mitä väliä sillä on onko armeijaa käyty vai ei? Sillä on helvetisti väliä. Kuka meitä puolustaa jos ei juuri ne armeijan käyneet miehet. Joten sillä on väliä.

Ja pressa ja puolustusministeri on etulinjassa ratsuineen!

Tosiaan, ei mitään väliä onko joku pressa tai ministeri läynyt intin.

Vierailija
15/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö sinä vielä tänä päivänä tuon itänaapurin hyökkäyksen jälkeen että mitä väliä sillä on onko armeijaa käyty vai ei? Sillä on helvetisti väliä. Kuka meitä puolustaa jos ei juuri ne armeijan käyneet miehet. Joten sillä on väliä.

Kyllä sillä on. Käsitys organisaatiosta on erilainen jos on suorittanut vuoden palveluksen. Lisäksi käsityskyky sotilaan kestokyvystä ja mahdollisuuksista on ihan toinen, kun on itse harjoitellut asiaa. Ihan turha selitellä siellä. Jos olet sivari tai c-mies, OK, mutta älä tule vähättelemään niitä jotka ovat armeijan suorittaneet. 

Vierailija
16/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä vässyköitä paljastuu nykyään entistä enemmän....

Vierailija
17/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltola EI OLE KUMPAAKAAN EIKÄ HÄNESTÄ KUMPAAKAAN TULE!

Vierailija
18/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola on edelleen paras presidenttiehdokas.

Voivat nämä neuvostotontut tietysti järkiään mollata uhkina pitämiään ihmisiä.

Täytyy oppia lukemaan tuosta vinkkelistä näitä juttuja ja aloituksia.

Hyvin saavat armeijan käyneet taakseen, vaikka oikeasti eihän tainnut Tarjakaan sitä käydä. Eikä yksinään varmasti joutuisi ammattia oppimaan.

Eniten hyötyä suomelle tulee olemaan hänen asiantuntemuksensa.

Ehkä tarvitsisimmekin jonkun Zelenskyn kaltaisen johtajan? Mene tiedä.

Vierailija
19/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta mutta, ne innokkaimmat Ukraina mulskaa Venäjän- vauvalaiset ovat useimmiten juuri näitä "armeija ei ole minua varten" tyyppejä.

Olen huomannut saman.. eikä ole vain tämän foorumin erityispiirre.

Vierailija
20/191 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän