Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ihmeteltiin miten tuo on ollut missi joskus.
Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.
Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.
Tämä.
Aivan ihana!
Ja onpas hänellä kauniit tyttäret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti on nyt ikääntynyt ja tavis. Mutta tosiaan silloin missiksi valinnan hetkellä herätti ihmetystä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Oho, koronan myllätessä en olisi laittanut kääreettömiä karkkeja kaikkien näpelöitäväksi.
Katsoin että pähkinöitä.
Outo tapa.
Tavallaan kaunis, mutta ei kuorettomia karkkeja noin, että ovat kuorellisten seassa ja käsin otetaan.
Vihreissä kuulissa vielä on soketikuorrutus pinnassa, niin se sotkee muutkin karkit sokerihippusiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Heidi raskaana, vai miksi tämän IS kuvassa oli niin iso maha. Mies aika vanha 58, uudeksi isäksi?
Heidiltä on poistettu munasarjat geenivirheen aiheuttaman rinta- ja munasarjasyövän suuren riskin vuoksi, ei voi enää saada lapsia.
Lapsista puheenollen, Heidin tyttäret oli todella kauniit morsiusneidot.
Heidin mies Jarkka piti kättään niin suojelevasti Heidin lähes aikuisen tyttären harteilla :O
Onko Jarkalla omia lapsia?
Upean näköiset tarjoilut ja miljöö. Heidillä on selvästi hyvä värisilmä. Puku oli mielestäni epäonnistunut ja ruma. Isonsi Heidiä. Joku istuvampi olisi ollut parempi.
Vierailija kirjoitti:
Heidin mies Jarkka piti kättään niin suojelevasti Heidin lähes aikuisen tyttären harteilla :O
Onko Jarkalla omia lapsia?
On lapsia ja lapsenlapsia. Hän on oikeasti pappa eikä siihen kauaa mene, että Heidistä tulee mummo.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan näköinen
Aika huikea tosiaan! Kulta ja vihreä sopii hienosti yhteen. Pitääkin muistaa tuo joulun tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.No tietysti on nyt ikääntynyt ja tavis. Mutta tosiaan silloin missiksi valinnan hetkellä herätti ihmetystä.
- eriItsekin muistan ihmetelleni Heidin valintaa missiksi silloin aikoinaan. Tavalla on ihan kaunis, mutta aika tavallisella tavalla jo silloin ja ihan ok on edelleen, mutta jotenkin vain vähän romulaisella tavalla.
Mutta ei Heidi ole ainoa missi jonka valintaa olen ihmetellyt. Sirpa Viljamaa oli toinen josta en ikinä olisi luullut miss Suomea tulevan, mutta niin vain hänet valittiin. Samoin Päivi Uitto oli missi jota en itse olsi missiksi valinnut. Ihan kauniita tavallaan kaikki, mutta jotenkin arkipäiväisen näköisiä silti.
Heidille onni suotakoon, kovia on hän elämässään kokenut.
Seija Paakkolakin outo valinta.
https://im.mtvuutiset.fi/image/1242902/landscape16_9/555/313/f4f494b745…
Ihan nätin näköinen. Tuossa fudgeastiassa pitäisi olla ottimet. Vaikka eipä ne ottimet sen hygieenisemmät ole, ellei niitä vaihdeta koko ajan, kun kaikki näpelöivät niitä ja sitten samoilla sormilla laitetaan karkki suuhun.
Mutta isoissa juhlissa ei muutenkaan välty toisten pöpöiltä, niin että hygieniafriikit jääkööt kotiin.
Heidi on hyvän näköinen aikuinen nainen. Säteilee kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunis. Noi toffee kuutiot on mun lemppareita, mut jäis kyl syömättä, koska en hakua syödä muiden klähmimiä karkkeja. Sama muissakin kääreettömissä karkeissa.
Tosi kauniin näköinen. Tuommoiset pöydät vaan on kauheata haaskausta koska yli jääneet pitää laittaa roskiin. Itse laittaisin pienissä erissä tarjolle ja siistimmin.
Mäkin satsaisin enemmän laatuun kuin määrään. Vaikka jotain kauniita suklaakonvehteja nätisti pienillä tarjottimilla esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.
Hääpuku oli kaunis. Onneksi ei ollut olkapäät paljaiksi jättävä.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tähän asti maltoin lukea näitä kommentteja ja päivitellä mielessäni, miten keskustelu muuttui alkuperäisestä aiheesta morsiamen ja toisten kirjoittajien haukkumiseen.
Mutta sinä, missien missi, olisit varmaan voittanut niin Heidin kuin Miss Universuminkin mennen tullen. Ai, ai!
Luepa jostain ihmismielen toimintaa käsittelevästä kirjasta, mitä toisten arvostelu ja mitätöinti kertoo lausujastaan. Ja lukekaa toisetkin! Ai että näitä on mehukasta lukea!
Hah!
Seura tekee kaltaiseksi, kyllä se näin on. T. Eri