Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Karkkipöytä? Vain Suomessa aikuiset tarjoavat KARKKIA hienossa juhlassa. Huhhuh miten lapsellista ja mautonta (pun intended).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ihmeteltiin miten tuo on ollut missi joskus.
Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.
Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.
Lihominen johtuu vain ja ainoastaan liiallisesta syömisestä ja liian vähäisestä liikunnasta!
Laittaahan se usein instastoryihin niitä huohotusvideoita. Milloin huohottaa lenkillä, milloin kuntopyörän selässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.
Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.
Lihominen johtuu vain ja ainoastaan liiallisesta syömisestä ja liian vähäisestä liikunnasta!
.
EI aina! Heidihän liikkuu todella paljon. Syöpähoidot ja aikaiset vaihdevuodet ovat varmasti laittaneet mm aineenvaihdunnan sekaisin. Pääasia hänelle varmasti on se, että on elossa ja onnellinen. Muutama ylimääräinen kilo ei silloin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todella niin, että Vappu Pimiä kutsutaan jokaisiin Suomessa uutiskynnyksen ylittäviin häihin? Aina kun julkkuhäistä raportoidaan niin satavarmasti kuvissa on myös Vappu. On varmasti mukava tyyppi, mutta miten ihmeessä hän ehtii ylläpitää suhteita joka suuntaan?
On hyvä tuntea Vappu, saattaa päästä ohjelmiin esiintymään itsekkin. TTK:ssa yleisössä ollutta Heidiä miehensä kanssa kuvattiin näyttävän usein. Vapun vinkistä kameramiehelle.
Eikös Heidi ole joskus ollut itse tuossa TTK:ssa tanssimassa? Siksi tuntee Vapun.
Kaikkihan sen muistamme! Täytyy kyllä tunnustaa etten muista hänen koskaan siellä tanssineen. Ainakaan näillä mainitsemillasi seikoilla ei ole mielestäni yhteyttä, ainakaan pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan rouva Pikkarainen kaunis silloin n. 40 kg sitten.
Hypoxista huolimatta ei ole nyt kovin pikkarainen.
Miten joku voi olla noin yksinkertainen, ettei tajua mahdottoman mässäämisen ja olemattoman liikunnan aiheuttavan lihomista? Ei siinä hypoxit auta!
Tässä kyayttiin, mitä mieltä ollaan häiden karkkipöydästä, ei morsiamesta.
Karkkipöydän karkit kyllä kelpaisivat minulle ja väriyhdistelmä kaunis. Ehkä kuitenkin hiukan epäsiisti vaikutelma ja epähygienistä niitä tuosta ottaa. Itse laittaisin varmaan kulhoihin ja kauhoilla otettaisiin tai sitten ainakin paperikarkkeja. Tuossa tosiaan sekin, että ylijääneet pitää heittää pois.
Eikö Heidi ole seurustellut tämän yhden tanssikilpailijan kanssa? Signmarkin?
Vierailija kirjoitti:
Tunkkainen värimaailma karkkipöydässä.
Ihmettelen, miksi oli pukeutunut neitseelliseen, valkoiseen morsiuspukuun.
No monikohan morsio on oikeasti neitsyenä vihille menossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunis. Noi toffee kuutiot on mun lemppareita, mut jäis kyl syömättä, koska en hakua syödä muiden klähmimiä karkkeja. Sama muissakin kääreettömissä karkeissa.
Et varmaan sitten syö kakkua tai mitään muutakaan juhlissa? Harvoin tarjoilut ovat yksittäispakattuja. Karkeille on ottimet kuten kaikelle muullekin.
Vierailija kirjoitti:
Karkkipöytä? Vain Suomessa aikuiset tarjoavat KARKKIA hienossa juhlassa. Huhhuh miten lapsellista ja mautonta (pun intended).
Karkkibuffet-idea tulee kyllä Jenkeistä ja on ihan yleinen tapa ympäri maailman. Katso itse netistä, sieltä löytyy lukematon määrä kuvia ja juttuja juhlien karkkitarjonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, koronan myllätessä en olisi laittanut kääreettömiä karkkeja kaikkien näpelöitäväksi.
Korona mitään myllää.
Laita maski päälle kotona ja yksin autolla ajaessa.
Karkkipöytä oli hieno, en kyllä tiedä mitä tuo mp tarkoitti.Koronan takia sairaalahoidossa oli 27.10.2022 melkein tuhat henkilöä Suomessa, tarkemmin 997 ihmistä. Kyllä se jyllää valitettavasti.
Ei, eivät ole koronan takia hoidossa vaan hoidossa olevista noilla on tietyn ajan sisällä saatu positiivinen testitulos. Kuten jo on raportoitu aiemmin ilmoitetut n. 5000 koronakuolemaa olikin todellisuudessa n. 500.
Vierailija kirjoitti:
Lehdis on kuva kun se poseeraa alttarilla suudellen miestään jalka nostettuna...sinänsähän asialla ei ile väliä ja heidi on vallan symppis tyyppi mut ihmettelen miten henkilöllä jolla on mallitausta on surkea poseerauskyky. Nilkka ois pitäny ojentaa , nyt näyttää aika perus tantalta
Tuossa kintun nostossa oli tarkoitus vaan näyttää Ilveksen logo kengässä. Tökeröltä se silti näytti.
Tykkäsin. Muutenkin häiden värimaailma oli mieleeni. Vähän epätyypillinen, mutta hienosti vuodenaikaan sopiva ja tyylikäs, aikuisten häiden värimaailma. Tykkään kyllä vihreistä kuulistakin.
Morsiamella hyvät piirteet kasvoissa, siksi hänelle sopii tuollainen lyhyt kampaus, josta tullut hänen tavaramerkkinsä. Ei tarvitse piiloutua pitkien hiusten taakse niin sanotusti, eikä enää väsyneitä missikiharoita, ja erottuu tusinablondeista muutenkin. Monille misseille jää jotenkin se missityyli päälle vanhempanakin, siksi näyttävät ikäistään vanhemmilta. Heidi näyttää ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Halloween-häät. Karkki vai kepponen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkibuffet-idea tulee kyllä Jenkeistä ja on ihan yleinen tapa ympäri maailman. Katso itse netistä, sieltä löytyy lukematon määrä kuvia ja juttuja juhlien karkkitarjonnasta.
Joo tuo on ollut muodissa ainakin toista kymmentä vuotta jo.
Jenkkien viimeisimpiä häätarjoiluvillityksiä oli kolme vuotta sitten mashed potato bar, eli vähän hienompaa perunamuusia kaikilla lisukkeilla :D
https://i.pinimg.com/originals/0e/ff/6e/0eff6e732ab5a2f9e52b95568604036…
https://i.pinimg.com/originals/37/7e/b7/377eb7a8dc930579c6e1475557cd2cf…
Tuli nähtyä omin silmin kun olin siellä vanhan paikallisen opiskelukaverin häissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloween-häät. Karkki vai kepponen?
Vai Kakkakepponen? Se voi tulla jos epähygienisestä pöydästä napsii korona- JA mahatautiaikoina.
Ihan kiva karkkipöytä! Mutta morsiamen puku tosiaan hieman epäonnistunut, liian löysä ja kaapumainen keskivartalon kohdalta. Napakka korsetti/muu muotoileva alusasu alle ja kevyesti muotoon ommeltu mekko, niin avot! Suora leikkaus tekee puvusta laatikkomaisen eikä imartele vartaloa.
Todella rahvaanomaista ja lapsellista tommonen valtava karkkiläjä. Ulkomailla tämä toteutettaisiin coctail-tarjontana, jossa tikkuihin laitettu kauniita suolaisia ja makeita herkkupaloja. Karkkibuffet saattaa olla kopioitu tänne jenkeistä, mutta sielläkään se ei todellakaan ole niin yleinen aikuisten juhlissa.
Ei ole ollut. Oli kylläkin siinä ohjelmassa (yhdessä jaksossa), jossa etsittiin uutta tanssinopettajaa.