Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?

Vierailija
30.10.2022 |

Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009168220.html

Kommentit (390)

Vierailija
121/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANA!!!!!!!!!!!!!

Paitsi ettei linkin takana ollut mitään v....n kuvaa karkeista 🥱🥱🥱

No onhan siellä, olet kyllä pöljä.

Vierailija
122/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin mies Jarkka piti kättään niin suojelevasti Heidin lähes aikuisen tyttären harteilla :O

Onko Jarkalla omia lapsia?

Eikös hän ole jo isoisä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monineliöinen karkkipöytä

Vierailija
124/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa ihmeteltiin miten tuo on ollut missi joskus.

Olihan rouva Pikkarainen kaunis silloin n. 40 kg sitten. 

Vierailija
125/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi saa ison boonusperheen.

Saa leipoa ja kokkailla hiki hatussa joulua varten.

Viettävätkö edes joulua yhdessä vai kumpikin omiensa kanssa.

Vierailija
126/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä "karkkipöytä" villitystä häissä. En suostuisi ottamaan tuollaista omiin häihini koskaan. Lastenkutsuille ehkä.

Vierailija
127/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, tähän asti maltoin lukea näitä kommentteja ja päivitellä mielessäni, miten keskustelu muuttui alkuperäisestä aiheesta morsiamen ja toisten kirjoittajien haukkumiseen.

Mutta sinä, missien missi, olisit varmaan voittanut niin Heidin kuin Miss Universuminkin mennen tullen. Ai, ai!

Luepa jostain ihmismielen toimintaa käsittelevästä kirjasta, mitä toisten arvostelu ja mitätöinti kertoo lausujastaan. Ja lukekaa toisetkin! Ai että näitä on mehukasta lukea!

Hah!

Mehukasta lukea? Mitäs tuo kertoo sinusta? Onko sinulla oikein siellä popparit esillä.

Vierailija
128/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti,aikuiset ihmiset tod näk naiset haukkuu täällä toisia mursuiksi ja ties miksi. Mikä saa aikuisen toimimaan noin idioottimaisesti?!

Kateus tai ilkeä luonne. Siinä ne syyt ikäviin ja toista ihmistä mitätöiviin kommentteihin.

Vierailija
129/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on kaunis, mutta hääpuku oli kyllä mittatilaustyöksi erikoinen.

Vierailija
130/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Pikkarainen on tosissaan, eikä vain julkisuuden sokaisema. Heidi ansaitsisi kunnon miehen.

Vierailija
131/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHANA!!!!!!!!!!!!!

En minäkään näe kuin yhden kuvan, sen missä Heidi ja Vappu seisovat rinnakkain. Eikä näy Instassakaan ainakaan ilman kirjautumista. Eli pitääkö kirjautua sinne sisään nähdäkseen muut kuvat?

Vierailija
132/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.

Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.

Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.

Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.

Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.

Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.

Ainakin nykyään he saavat jo heti korvaushoidon vaidevuosioireiden takia.  Nuo korvaushoidot pitävät ihmisen nuorekkaina ja muutenkin viriilinä. Näin ainakin ne ihmiset jotka minä tiedän, kun on poistettu rinnat/kohtu jne.

Vierailija
133/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipöytä oli kaunis, aikuisten karkkipöytä.

Vierailija
134/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että Vappu Pimiä kutsutaan jokaisiin Suomessa uutiskynnyksen ylittäviin häihin? Aina kun julkkuhäistä raportoidaan niin satavarmasti kuvissa on myös Vappu. On varmasti mukava tyyppi, mutta miten ihmeessä hän ehtii ylläpitää suhteita joka suuntaan?

Vierailija
135/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.

Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.

Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.

Lihominen johtuu vain ja ainoastaan liiallisesta syömisestä ja liian vähäisestä liikunnasta!

Oletko sairastanut rintasyövän?

Vierailija
136/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nykyään he saavat jo heti korvaushoidon vaidevuosioireiden takia.  Nuo korvaushoidot pitävät ihmisen nuorekkaina ja muutenkin viriilinä. Näin ainakin ne ihmiset jotka minä tiedän, kun on poistettu rinnat/kohtu jne.

Eikös viriili-sanaa käytetä vain miehistä puhuttaessa?

Vierailija
137/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHANA!!!!!!!!!!!!!

En minäkään näe kuin yhden kuvan, sen missä Heidi ja Vappu seisovat rinnakkain. Eikä näy Instassakaan ainakaan ilman kirjautumista. Eli pitääkö kirjautua sinne sisään nähdäkseen muut kuvat?

Paina siitä nuolesta oikealla.

Vierailija
138/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin, että Vappu Pimiä kutsutaan jokaisiin Suomessa uutiskynnyksen ylittäviin häihin? Aina kun julkkuhäistä raportoidaan niin satavarmasti kuvissa on myös Vappu. On varmasti mukava tyyppi, mutta miten ihmeessä hän ehtii ylläpitää suhteita joka suuntaan?

Mietipä, miksei 7-v. tyttärensä osaa vielä sanoa ärrää. Siksi. 

Vierailija
139/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä tuntea Vappu, saattaa päästä ohjelmiin esiintymään itsekkin. TTK:ssa yleisössä ollutta Heidiä miehensä kanssa kuvattiin näyttävän usein. Vapun vinkistä kameramiehelle.

Vierailija
140/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä tuntea Vappu, saattaa päästä ohjelmiin esiintymään itsekkin. TTK:ssa yleisössä ollutta Heidiä miehensä kanssa kuvattiin näyttävän usein. Vapun vinkistä kameramiehelle.

Eikös Heidi ole joskus ollut itse tuossa TTK:ssa tanssimassa? Siksi tuntee Vapun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän