Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, koronan myllätessä en olisi laittanut kääreettömiä karkkeja kaikkien näpelöitäväksi.
Korona mitään myllää.
Laita maski päälle kotona ja yksin autolla ajaessa.
Karkkipöytä oli hieno, en kyllä tiedä mitä tuo mp tarkoitti.Koronan takia sairaalahoidossa oli 27.10.2022 melkein tuhat henkilöä Suomessa, tarkemmin 997 ihmistä. Kyllä se jyllää valitettavasti.
Voi APUA!! Melkein sata ihmistä yli viidestä miljoonasta, mukaan laskettuna ne, jotka ovat sairaalassa ihan muusta syystä, mutta sattuu vain olemaan korona samaan aikaan. Kyllä nyt on paniikin aika.
🙄
Nam hyvälle näyttää. Vaikuttaa olleen ihanat rennot häät ja paljon hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHANA!!!!!!!!!!!!!
Paitsi ettei linkin takana ollut mitään v....n kuvaa karkeista 🥱🥱🥱
On siellä jos osaat selata kuvia.
Kyllä osaan selata kuvia, kiitos kysymästä. Ei siellä silti ole kuvaa.
Ei sulta ole kysytty mitään.
Vierailija kirjoitti:
menee vähän yli nyt Heidin häiden infoaminen..toinen kerta kun menee naimisiin ja niin hehkutetaan ---tavannut miehensä 2 vuotta sitten ...jaa jaa ..onnea siitä huolimatta.
Ehkä se on syövästä selvinneellä hieman eri juttu, kun ikääkin on jo. Jarkka vaikuttais ihan hyvältä tyypiltä, ovat asuneetkin jo vuoden päivät yhdessä, ei mikään kuukauden hairahdus.
Taiveaho hieman toinen juttu, mies otti tatskankin oitis, ja alaikäiset sijoituslapset, muuttoa ja eroa muuton perään...
Vierailija kirjoitti:
Noi lakkakakut on koristeltu rumasti. Ihan kuin jotain linnun löräyksiä nuo lakkahillokkeet kakkujen päällä.
Tähän aikaan ei ole tuoretta lakkaa saatavana mistään.
Pakastettu ja mehukas lakka oli värjännyt koko kermakuorituksen keltaiseksi pissan väriseksi.
Mielestäni nuo koristeet muistuttaa tulen liekkejä.
Ihan kivat. Ja taatusti on ollut herkullista kakkua. Ja kallista.
Lakka on kallis marja.
Heidihän oli pitkään naimisissa edellisen miehen kanssa. Mies oli komea ja nimestä päätelleen varakas.
Vierailija kirjoitti:
Noi lakkakakut on koristeltu rumasti. Ihan kuin jotain linnun löräyksiä nuo lakkahillokkeet kakkujen päällä.
Mun pitää mennä kai optikolle...mä luulin, että siinä on lohisiivuja😲....voileipäkakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Heidihän oli pitkään naimisissa edellisen miehen kanssa. Mies oli komea ja nimestä päätelleen varakas.
Nimestä päätellen varakas?
Jos mun nimi olisi joku höttöläinenmöttöläinen olisin kai
automaattisesti köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää mennä kai optikolle...mä luulin, että siinä on lohisiivuja😲....voileipäkakkuja.
Mäkin luulin noita voileipäkakuiksi ja että toi oranssi on mätiä. Jossain oli maininta, että siellä oli sellaisia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
menee vähän yli nyt Heidin häiden infoaminen..toinen kerta kun menee naimisiin ja niin hehkutetaan ---tavannut miehensä 2 vuotta sitten ...jaa jaa ..onnea siitä huolimatta.
Vain kaksi vuotta? Onpa vähän aikaa olleet yhdessä. Ja heti naimisiin. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkibuffa on niin satuhäät wt-menoa kuin olla ja voi :D
Ei täällä taida ketään muita wt olla kuin sinä. Olet ihan pahinta alakastia. Yäks.
Näin se koira älähti, johon kalikka kalahti :D
Heh. Aika kulunut sanonta tuo kalikka kalahtaa ja sitä kirjoittaa ihmiset, jotka eivät oikein muuta osaa kirjoittaa. Aika ääliöt siis. Minä en liity näihin ihmisiin mitenkään eikä minulla ole koskaan edes ollut mitään karkkibuffaa missään. Se että jollain on sellainen ei tee siitä mitään wt:tä siltikään. Kiva idea.
Hirveästi en huutelisi muille ääliötä, kun oma viestin sisältö on vain toisen kirjoittajan haukkumista. Se, jos mikä on ääliötä ja osoittaa kyvyttömyyttä keskustella niin kuin aikuiset.
Lueppa eka viesti ja mieti miten kyvytön henkilö keskustelun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.
Sanassa luepa on vain yksi p-kirjain. Eipä mulla muuta. En rupea lapsen kanssa tappelemaan.
Luulet olevasi jotenkin nokkela? Kun et muuta keksi, niin puutut kirjoitusvirheeseen. Olen kyllä jo yli 50-vuotias. Kannattaa sinunkin jo kasvaa aikuiseksi eikä haukkua jotain julkkiksia palstalla. Olet jotenkin henkisesti vajaa.
Tuo ei ollut kirjoitusvirhe vaan silkkaa tietämättömyyttä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Ihana se kullan ja vihreän namipöytä,
jos meen joskus naimisiin teen täsmälleen samanlaisen,
ja ne toffeet keskellä, nam
Ne on niitä kauppojen irtolaareista löytyviä vaniljafudgeja.
Vierailija kirjoitti:
Hääpuku oli ruma
Kaunis olisi ollut hoikan naisen päällä!
Kauniit häät, ihana pari. Kaikki näytti niin kivalta ja vieraat tuntuivat viihtyvän. Hyvää ruokaa ja musiikkia, rento tunnelma ja kaunis koristelu, siinä on onnistuneiden häiden resepti.
Vierailija kirjoitti:
Karkkipöytä hieno, mutta kakkujen koristelua en pidä onnistuneena.
Näytti graavilohelta se koriste... 🤭
Se karkkipöytä oli upea! Silti en ikinä itse tekisi. Allergiset eivät uskalla ottaa mitään ja kyllä tuossa pöpöt nauttii siirtyessään julkkiksesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pariskunnalla on naimanaamat, ihan saman näköisiä! Mekko oli tosiaan aika rumamutta tarjoilut upeita, minusta toi karkkipöytä oli hauska ja kivan näköinen. Ihmettelen että onko muka noi kaikki wannabee julkkikset oikeasti kavereita vai vaan ns hyvän päivän tuttuja. Tuo Heidi ei vaikuta pintaliitäjältä mutta kaveripiiriä jos katsoo niin ei ole järjen jättiläinen.
Minkälaisen päätelmän voi tehdä sinusta (järjen jättiläinen?), jos sen määrittää kaveripiirisi?
Tulee mieleen enempi joku urheilija kuin missi.Tämä Heidi on paljon julkisuudessa. En tiedä miksi.
Tunkkainen, ikävä karkkipöytä. Tuo vihreä väriteema ei ollut kaunis.