Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?

Vierailija
30.10.2022 |

Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009168220.html

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkibuffa on niin satuhäät wt-menoa kuin olla ja voi :D

Ei täällä taida ketään muita wt olla kuin sinä. Olet ihan pahinta alakastia. Yäks.

Näin se koira älähti, johon kalikka kalahti :D

Heh. Aika kulunut sanonta tuo kalikka kalahtaa ja sitä kirjoittaa ihmiset, jotka eivät oikein muuta osaa kirjoittaa. Aika ääliöt siis. Minä en liity näihin ihmisiin mitenkään eikä minulla ole koskaan edes ollut mitään karkkibuffaa missään. Se että jollain on sellainen ei tee siitä mitään wt:tä siltikään. Kiva idea.

Hirveästi en huutelisi muille ääliötä, kun oma viestin sisältö on vain toisen kirjoittajan haukkumista. Se, jos mikä on ääliötä ja osoittaa kyvyttömyyttä keskustella niin kuin aikuiset. 

Lueppa eka viesti ja mieti miten kyvytön henkilö keskustelun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.

Sanassa luepa on vain yksi p-kirjain. Eipä mulla muuta. En rupea lapsen kanssa tappelemaan. 

Luulet olevasi jotenkin nokkela? Kun et muuta keksi, niin puutut kirjoitusvirheeseen. Olen kyllä jo yli 50-vuotias. Kannattaa sinunkin jo kasvaa aikuiseksi eikä haukkua jotain julkkiksia palstalla. Olet jotenkin henkisesti vajaa.

Sinun kannattaisi nyt opetella ihan alkuun lukutaitoa. Se, että kommentoi KARKKIPÖYTÄÄ, ei ole julkkisen haukkumista. Sen sijaan tuo mitä kirjoitit viimeisessä lauseessa on toisen kirjoittajan haukkumista ja vieläpä varsin ala-arvoista sellaista. Mielen ongelmat tai kehitysvammat eivät ole haukkumasanoja, vaan sellaisia haasteita on monilla ihan oikeasti. Joko valehtelet ikäsi tai sitten olet harvinaisen lapsentasoinen yli 50-vuotias. 

Vierailija
62/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä taida ketään muita wt olla kuin sinä. Olet ihan pahinta alakastia. Yäks.

Heh. Aika kulunut sanonta tuo kalikka kalahtaa ja sitä kirjoittaa ihmiset, jotka eivät oikein muuta osaa kirjoittaa. Aika ääliöt siis. Minä en liity näihin ihmisiin mitenkään eikä minulla ole koskaan edes ollut mitään karkkibuffaa missään. Se että jollain on sellainen ei tee siitä mitään wt:tä siltikään. Kiva idea.

Hirveästi en huutelisi muille ääliötä, kun oma viestin sisältö on vain toisen kirjoittajan haukkumista. Se, jos mikä on ääliötä ja osoittaa kyvyttömyyttä keskustella niin kuin aikuiset. 

Lueppa eka viesti ja mieti miten kyvytön henkilö keskustelun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.

Sanassa luepa on vain yksi p-kirjain. Eipä mulla muuta. En rupea lapsen kanssa tappelemaan. 

Luulet olevasi jotenkin nokkela? Kun et muuta keksi, niin puutut kirjoitusvirheeseen. Olen kyllä jo yli 50-vuotias. Kannattaa sinunkin jo kasvaa aikuiseksi eikä haukkua jotain julkkiksia palstalla. Olet jotenkin henkisesti vajaa.

Tulin surulliseksi ajatuksesta, että joku on vielä yli 50-vuotiaana keskustelutaidoiltaan noin 5-vuotiaan tasolla. Vai onko sinusta jotenkin aikuismaista sanoa tuntematonta ihmistä henkisesti vajaaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki julkkisspurgut paikalla.

Tietenkin olivat julkkisspurguja. Toista se olisi ollut, jos vaikka sinä olisit ollut paikalla. Johan olisi vieraiden taso noussut huimasti.

Miksi minä olisin mennyt tuollaisiin junttibileisiin? Minulla on joku taso mihin tilaisuuksiin osallistun.

Siksi et menisi, koska sinua ei ikinä koskaan kutsuttaisi mihinkään seurapiiritapahtumaan. Jos kutsuttaisiin, niin menisit riemusta kiljuen. Voi, voi, kateus on kyllä paha tauti.

Sinä varmaan menisitkin mielelläsi, mutta minä en tosiaan menisi samaan tilaan jonkun helvetin Vappu Pimiän kanssa. Ymmärrän kyllä että löydät siitä kanasta itsellesi hengenheimolaisen ja idolin.

Ei ole Vappu minun hengenheimolaiseni eikä idolini. Jos saisit kutsun samaan tilaisuuteen hänen kanssaan, vaikkapa jonkun tuttusi häihin, niin varmaan menisit. En ymmärrä yhtään tuollaista jonkun julkkiksen lynkkäystä ja haukkumista. Varsinkin kun tiedetään, että menisit riemusta kiljuen julkkiksia täynnä olevaan tilaisuuteen. Siellä pahanilmanlintuna kyräilisit niitä ja kirjoittelisit heistä ilkeitä kommentteja tänne palstalle. Tuolleen toimii omaan elämäänsä tyytymätön ihminen.

Vierailija
64/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jollakin on häissään karkkia tarjolla, siis karkkia, niin se on jotenkin wt tai muuta vastaavaa? Miksi ei voi karkkia tarjolla ihan samalla tavalla kuin on muutakin tarjottavaa? Taitaa tänne kirjoitella melkoisen pahansuopaisia ihmisiä, joilla ei ole omassa elämässä kaikki kunnossa.

Katso muutama jakso Satuhäitä niin ymmärrä sen kommentin. Ei kaikesta tarvitse vetää hernettä nenään heti. 

En katso Satuhäitä, mutta karkkia syön erittäin mielelläni. Vaikkapa sitten häissä.

No mitä sitten iniset siitä, että joku kertoo faktan, että Satuhäiden wt-häissä on todella usein karkkibuffa? Ei luulisi olevan sinulta pois mitenkään. 

Varmaan siksi että en koe karkkeja wt meiningiksi ollenkaan. Jos on viittä eri sorttia karkkia tarjolla, niin onko se siis joku buffa. Ei ole.

Ahaa, eli kyse on vain lukutaidon puutteesta. No se ei tällä palstalla ole mikään yllätys. Nythan ei puhuttu sinun mielipiteestäsi, vaan siitä, mitä tapahtuu Satuhäissä. Siellä on usein karkkibuffa tai karkkipöytä millä nimellä sitä nyt kukakin haluaa kutsua. Se fakta ei poistu, olitpa sinä mitä mieltä tahansa. 

Vierailija
65/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, koronan myllätessä en olisi laittanut kääreettömiä karkkeja kaikkien näpelöitäväksi.

Tuskinpa noita käsin on tarkoitus ottaa, eiköhän ole ottimet, kuten kaikissa muissakin ruuissa.

Vierailija
66/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanala vihkipappina 💛

Vierailija
67/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin surulliseksi ajatuksesta, että joku on vielä yli 50-vuotiaana keskustelutaidoiltaan noin 5-vuotiaan tasolla. Vai onko sinusta jotenkin aikuismaista sanoa tuntematonta ihmistä henkisesti vajaaksi?

Heh. Paraskin puhuja. Sinun mielestäsi on ok haukkua jotakin wt:ksi. Sehän se onkin kunnon keskustelutaitoa ja ihan parhaimmillaan. Kuten sanottua, sitä saa mitä tilaa. Ja kyllä, olet henkisesti vajaa ihminen. Hyvää illan jatkoa sinulle. Toivottavasti opit joskus käyttäytymään. Taitaa tosin olla turha toive tuo.

Vierailija
68/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jollakin on häissään karkkia tarjolla, siis karkkia, niin se on jotenkin wt tai muuta vastaavaa? Miksi ei voi karkkia tarjolla ihan samalla tavalla kuin on muutakin tarjottavaa? Taitaa tänne kirjoitella melkoisen pahansuopaisia ihmisiä, joilla ei ole omassa elämässä kaikki kunnossa.

Katso muutama jakso Satuhäitä niin ymmärrä sen kommentin. Ei kaikesta tarvitse vetää hernettä nenään heti. 

En katso Satuhäitä, mutta karkkia syön erittäin mielelläni. Vaikkapa sitten häissä.

No mitä sitten iniset siitä, että joku kertoo faktan, että Satuhäiden wt-häissä on todella usein karkkibuffa? Ei luulisi olevan sinulta pois mitenkään. 

Varmaan siksi että en koe karkkeja wt meiningiksi ollenkaan. Jos on viittä eri sorttia karkkia tarjolla, niin onko se siis joku buffa. Ei ole.

Ahaa, eli kyse on vain lukutaidon puutteesta. No se ei tällä palstalla ole mikään yllätys. Nythan ei puhuttu sinun mielipiteestäsi, vaan siitä, mitä tapahtuu Satuhäissä. Siellä on usein karkkibuffa tai karkkipöytä millä nimellä sitä nyt kukakin haluaa kutsua. Se fakta ei poistu, olitpa sinä mitä mieltä tahansa. 

Öö. Sinulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa. Käy lukemassa se kommentti uudestaan vai etkö edes tajua omaa kirjoittamaasi tekstiä.

Vierailija
69/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Paraskin puhuja. Sinun mielestäsi on ok haukkua jotakin wt:ksi. Sehän se onkin kunnon keskustelutaitoa ja ihan parhaimmillaan. Kuten sanottua, sitä saa mitä tilaa. Ja kyllä, olet henkisesti vajaa ihminen. Hyvää illan jatkoa sinulle. Toivottavasti opit joskus käyttäytymään. Taitaa tosin olla turha toive tuo.

Karkkipöydän sanominen wt:ksi ei ole kenenkään ihmisen haukkumista. Kannattaa ensin opetella lukemaan ja sen jälkeen opetella itse ne käytöstavat ennen kuin rupeaa toisia opastamaan. 

Vierailija
70/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Sinulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa. Käy lukemassa se kommentti uudestaan vai etkö edes tajua omaa kirjoittamaasi tekstiä.

Tiedän kyllä, mitä kirjoitin. Eikä siinä kirjoituksessa ollut sanaakaan sinun mielipiteistäsi. Oli vain faktaa Satuhäiden sisällöstä. 

Vierailija
71/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti,aikuiset ihmiset tod näk naiset haukkuu täällä toisia mursuiksi ja ties miksi. Mikä saa aikuisen toimimaan noin idioottimaisesti?!

Vierailija
72/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks toi meni naimisiin jonkun papan kansaa

No katso sitä itseään. Näyttää ihan 20 vuotta ikäistään vanhemmalta. Ei mummot oikeasti saa kuin pappoja.

Eikö hänelle ole rakennettu ollenkaan uusia rintoja poisto-operaation jälkeen? Oudon näköinen rintakehä!

Miksi pitäisi rakentaa? Rinnat ovat vauvan imettämistä varten. Ei niitä mihinkään muuhun tarvita. 

Vierailija
73/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti,aikuiset ihmiset tod näk naiset haukkuu täällä toisia mursuiksi ja ties miksi. Mikä saa aikuisen toimimaan noin idioottimaisesti?!

Muun muassa mielialalääkkeiden liikakäyttö, yksinäisyys, mielen sairaudet jne. 

Vierailija
74/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katso sitä itseään. Näyttää ihan 20 vuotta ikäistään vanhemmalta. Ei mummot oikeasti saa kuin pappoja.

Eikö hänelle ole rakennettu ollenkaan uusia rintoja poisto-operaation jälkeen? Oudon näköinen rintakehä!

Ei helv mikä kommentti taas.

Vierailija
75/390 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali rintaKEHÄ. Rintakehä on eri asia kuin rintarauhaset. Jälkimmäisiä ei enää tarvitse, kun on lapset tehty. 

Vierailija
76/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, koronan myllätessä en olisi laittanut kääreettömiä karkkeja kaikkien näpelöitäväksi.

Korona mitään myllää.

Laita maski päälle kotona ja yksin autolla ajaessa.

Karkkipöytä oli hieno, en kyllä tiedä mitä tuo mp tarkoitti.

Vierailija
77/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp= mielipide. Itse tykkään vihreistä kuulista ja pöytä oli hienon näköinen, mutta johan ne kuulat olis kovettuneet tossa pöydällä, kannellisen rasian olis tarvinneet. Ei mulla muuta 😄

Vierailija
78/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis. Noi toffee kuutiot on mun lemppareita, mut jäis kyl syömättä, koska en hakua syödä muiden klähmimiä karkkeja. Sama muissakin kääreettömissä karkeissa.

Vierailija
79/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona mitään myllää.

Laita maski päälle kotona ja yksin autolla ajaessa.

Karkkipöytä oli hieno, en kyllä tiedä mitä tuo mp tarkoitti.

Koronan takia sairaalahoidossa oli 27.10.2022 melkein tuhat henkilöä Suomessa, tarkemmin 997 ihmistä. Kyllä se jyllää valitettavasti.

Vierailija
80/390 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaunis. Noi toffee kuutiot on mun lemppareita, mut jäis kyl syömättä, koska en hakua syödä muiden klähmimiä karkkeja. Sama muissakin kääreettömissä karkeissa.

Tosi kauniin näköinen. Tuommoiset pöydät vaan on kauheata haaskausta koska yli jääneet pitää laittaa roskiin. Itse laittaisin pienissä erissä tarjolle ja siistimmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme