Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?

Vierailija
30.10.2022 |

Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009168220.html

Kommentit (390)

Vierailija
381/390 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa ihmeteltiin miten tuo on ollut missi joskus.

Olihan rouva Pikkarainen kaunis silloin n. 40 kg sitten. 

Niin luulen että ne kilot versus henki niin moni valitsee kilot. Etenkin kun pieniä lapsia.

Eivät kai ne kilot taivaasta tipu kenenkään kroppaan?

Jo syöpälääkkeet lihottaa. Samoin vaihdevuodet jotka alkoi kun munasarjat poistettiin syövän pelossa.

Itseäni eivät ole kyllä vaihdevuodet lihottaneet. Onhan se monelle varmaan hyvä tekosyy. 🤣

Sulla ei olekaan syöpää ollut. Eikä vaihdevuodet tulleet ennen aikaisesti kkoska munasarjat poistettiin. Monellehan ei edes tule vaihdevuosi oireita.

En jaksanut alkaa etsimääntuota kommenttia jolle vastaat ja jossa sanotaan, että "itseäni eivät vaihdevuodet lihottaneet. Onhan se monele varmaan hyvä tekosyy"

Mutta lähinnä siihen tämä vastaukseksi. 

Itse olen koko elämäni ollut alipainoinen ja muistan, kun vielä viiskymppisenä työterveydessä hämmästeltiiin, että harvoin on alipainoisia tässä iässä, mutta minä olin. Koskaan en ollut laihduttanut ja puntarillakin kävin lähinnä noissa tarkastuksissa.

Söin ja liikuin ihan normaalisti  tai ehkä normaalia enenmän, koska olen aina ollut kova liikkumaan, uimaan ja käymään jumpissa. 4 lastakin olin synnyttänyt ja silti ei paino ollut noussut.

Mutta annapa olla, kun 53v alkoi vaihdevuodet. Todella rajut oireet, mielettömät kuumataallot monta kertaa tunnissa yötä päivää, yöunet mennyttä jne jne.Sain hormonikorvaushoidon ja muut oireet hävisi, mutta kiloja alkoi kertyä huimalla vauhdilla.  Syön paljon vähemmän, kuin aikaisemmin ja liikun paljon enemmän, kuin ennen ja silti kiloja tuppaa tulemaan. Yritän pitää painoa kurissa ja vielä olen normaalin painon rajoissa, mutta se vaatii sitä, että en voi syödä läheskään niin kuin ennen.

Ruokaa on pitänyt vähentää, eikä enää mitään herkkuja, joita ennen saatoin syödä ilman lihomisen pelkoa. Liikun paljon enemmän, kuin ennen ja olen luultavasti vieläkin paremmassa kunnoissa, kuin 40 vuotiaana, mutta silloin ei kiloja kertynyt, vaikka mässäsin mitä. 

Joten kyllä ne vain joitakin lihottaa, koska koskaan ennen en ole saanyt kiloja kertymään syömällä ja nyt ne kertyy, vaikka syön paljon vähemmän, kuin ennen. 

Hyvää iltasatua kerrot itsellesi, sohvalla jäätelögallonapurkki kainalossa. 😉

Vierailija
382/390 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää, jos joku häävieraista menehtyi.

Hautajaisiin seuraavaksi, aivan kamala tilanne.

Elämä on arvaamatonta.

Hirveää?

Kaikki menehtyy! 😂

Sun lapsetkin menehtyy. Ja se on sun syytä se.

😂😂😂

Tämä viesti muistutti minua siitä miten mielisairaita ihmisiä tänne kirjoitteleekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/390 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ei avaudu.

Itse en ole saanut Heidistä tyrkkyä

fiilistä.

Media ollut ihan normikiinnostunut ja onhan hänellä ollut ihan kerrottavaakin ( syöpä, ero, uusi mies )

Vierailija
384/390 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää Sohlberg tekee työkseen?

On julkisuuden henkilö.

Vierailija
385/390 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tällaisesta karkkipöydästä aivan kaamea darra?

Vierailija
386/390 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö karkkibuffet turvottaa?

Vierailija
387/390 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin herkullisen näköisiä, että voisin vaikka nuolla sokerit Vapun korkkareiden lapusta.

Vierailija
388/390 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi Villeroi & Pochin astiat ja kaikki niin tyylikästä.

Vierailija
389/390 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli hienot juhlat!

Vierailija
390/390 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh, kauanko näitä hääkuvia pitää vielä Instassa katsoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän