Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?
Menisikö luottamus mieheen?
Sallisitko miehen epäillä sinua?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi seonnut päästään, koska lapset on tehty ivf:llä.
No mutta voihan se klinikkakin tyriä.
Enpä ole ikinä kuullut, että näin voisi Suomessa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii mitä? Ei siinä minua olla testaamassa, joten ihan omatoimisesti hankkii tarvitsemansa testin ja siihen vauvalta näytteen. Vai mitä?
Ainakin virallisessa oikeuslääketieteellisessä isyystestissä verinäytteet otetaan äidiltä ja isältä ja vauvalta sitten posken limakalvonäyte.
Minä en ainakaan minnekään verikokeeseen lähtisi. Mies saisi järjestää koko homman itse alusta loppuun.
Minua nainen petti. Sen jälkeen opin olla luottamatta naisten valheisiin. Tekisin isyystestin. Naisiin ei vain voi luottaa. En tule uudestaan petetyksi. Ja jos nainen eroaisi tuon takia, niin se olisi vain hyvä. Haluan isäksi. Ja se olisi tärkeintä. Nainen painukuun pois meidän elämästä, jos isyystesti on hänen egolleen liikaa.
Mies32V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin vaatia isyystestiä sitten, kun naisille se on noin kova paikka, kun mies haluaa tietää totuuden naisen paneskeluista.
Kova paikka on se että epäillään täysin perusteettomasti ja epäreilusti pettämisestä. Sellaisen ihmisen taholta, johon itse luotti ja jota siihen saakka kunnioitti.
Ei se mitään epäilyä vaadi, vaan sen, että järkevä ihminen ymmärtää että mahdollisuus kumppanin uskottomuuteen on aina olemassa epäili sitä tai ei. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ovat luottaneet kumppaniinsa ja olleet väärässä. Kukaan meistä ei ole sen riskin yläpuolella. Minusta on tavallaan ylimielisyyttä ajatella, että on niin paljon parempi ihmiatuntija kuin ne kaikki petetyt ettei sellainen voisi mitenkään käydä omalle kohdalle.
Suako ei haittaisi jos kumppani haistelisi sun pikkuhousut kun tuut illalla viihteeltä tai tsekkaisi sun sometilit? Koska et ole riskin yläpuolella? Miksi näin epäileväinen ihminen edes alkaa suhteeseen toisen kanssa, kun lähtökohta on kuitenkin valmistautua tulevaan petokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.
Onneksi olen vela. M25
Jos sun tyttöystävä epäilisi sua pettämisestä ja vaatisi kaikki sometilit ja sähköpostit ja pankkitiedot esille selattavaksi, niin olisitko iloinen kun lopputulos on että et ollut pettänyt? Jos hän nuuhkisi sun vaatteet aina kun olet ollut poikien illoissa, syynäisi ne eriväristen hiusten varalta? Voi kun kiva kun et pettänytkään, sori kun epäilin, pusi pusi? Ethän sinä nyt hyvänen aika haluaisi tällaisessa parisuhteessa olla.
Minulla ei ole mitään salattavaa. Jos nainen uhkaa erolla, jos haluan tehdä isyystestin, niin nainen on jo hävinnyt. Minä voitin. M25
Nuorena olisin varmasti loukkaantunut. Mutta olen sitä mieltä, että miehenä tekisin testin itsekin. Toiseen ihmiseen kun ei voi koskaan täysin luottaa, ja kyse on kuitenkin ihmiselämän isoimmista kysymyksistä. Perimä määrää ihmisessä niin paljon.
Helpointa olisi, jos testi tehtäisiin kaikille automaattisesti syntymän jälkeen, ja siitä voisi kieltäytyä vain perustellusta syystä (eli esim jos mies ei halua testiä koska on jo tiedossa ettei hän ole isä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sitten miehen juoksut selville? Mitä todisteita hän esittää omasta puolestaan?
Luota mieheen. Niinhän te naiset tässä ketjussa olette vaatimassa miehiäkin luottamaan erolla uhkaamalla. Luota, nainen.
Jos toinen väittää että olen pettänyt häntä, ei hän ole luottamukseni arvoinen. Hän on, joka ei sellaisia syytöksiä perusteetta esitä.
Alapeukuttajilta pakko kysyä että teistäkö olisi ok että teitä epäiltäisiin pettämisestä täysin perusteetta ja epäreilusti? Kukoistaisiko rakkautenne tällaisessa suhteessa? Itse olisitte reiluja ja rehellisiä ja toinen syyttää pahimmasta mahdollisesta. Miten sellaisen kanssa voisi enää olla?
En näe sitä epäilynä pettämisestä, vaan sen tosiasian hyväksymisenä, ettei toisesta ihmisestä voi koskaan olla 100% varma.
Mutta se on myös epäily pettämisestä, vaikka kuinka ajattelet siitä muutakin. Sitähän se juuri on, epäilet että hän on hieronut vehkeitään jonkun toisen kanssa ja munasolun hedelmöittänyt siittiä onkin tämän toisen. Se on ensisijaisesti juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii mitä? Ei siinä minua olla testaamassa, joten ihan omatoimisesti hankkii tarvitsemansa testin ja siihen vauvalta näytteen. Vai mitä?
Ainakin virallisessa oikeuslääketieteellisessä isyystestissä verinäytteet otetaan äidiltä ja isältä ja vauvalta sitten posken limakalvonäyte.
Minä en ainakaan minnekään verikokeeseen lähtisi. Mies saisi järjestää koko homman itse alusta loppuun.
Äidin näyte parantaa testin luotettavuutta, toki testi onnistuu pelkän lapsen ja isän näytteilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.
Onneksi olen vela. M25
Jos sun tyttöystävä epäilisi sua pettämisestä ja vaatisi kaikki sometilit ja sähköpostit ja pankkitiedot esille selattavaksi, niin olisitko iloinen kun lopputulos on että et ollut pettänyt? Jos hän nuuhkisi sun vaatteet aina kun olet ollut poikien illoissa, syynäisi ne eriväristen hiusten varalta? Voi kun kiva kun et pettänytkään, sori kun epäilin, pusi pusi? Ethän sinä nyt hyvänen aika haluaisi tällaisessa parisuhteessa olla.
Minulla ei ole mitään salattavaa. Jos nainen uhkaa erolla, jos haluan tehdä isyystestin, niin nainen on jo hävinnyt. Minä voitin. M25
Enhän mä sitä kysynytkään, vaan haluaisitko olla kuvailemani kaltaisessa suhteessa. Sellaisessa, jossa sinua epäillään täysin epäreilusti ja perusteetta.
Meillä käytiin keskustelu minun, eli äidin aloitteesta vauvan ollessa pieni. Kysyin haluaako testata, ja myös että se on ok minulle jos haluaa, mutta pyysin että asia hoidetaan silloin, eikä siihen palata enää ikinä, missään tilanteessa. Ei kokenut tarvetta testiin.
Lisään vielä että lapseni on mieheni, muita ei seurusteluaikana ollut.
Poika on ollut aina ihan naurettavan paljon isänsä näköinen niin olisi ollut kyllä melkoinen ihme, jos exä olisi isyyttä epäillyt. Olisin varmasti loukkaantunut, jollei olisi luottanut
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Ja myös lapsen.
Lapsella on oikeus olla kuolematta vaikka emä haluaisikin tyydyttää hänellä hoivatarpeitaan ja saada tekemistä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.
Niinhän ne aina tekee, ihan sama kysyykö vai ei. Siksi juuri ei ikänä koskaan kakaroita suomalaisen akan kanssa.
Asetun miesten puolelle tässä asiassa. Lapsi on naisen kehossa, joten miehen tulee saada tietää totuus ja minusta hyvä nainen kestää sen ja on iloinen totuudesta. N31
Vierailija kirjoitti:
Asetun miesten puolelle tässä asiassa. Lapsi on naisen kehossa, joten miehen tulee saada tietää totuus ja minusta hyvä nainen kestää sen ja on iloinen totuudesta. N31
Ja koko kansan dna pankkiin siinä sivussa.
En mitenkään koska se ei voi vaatia mitään. Ja paljastaisi taas tyhmyytensä, supertyhmyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.
Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27
Se kertoo kaiken oleellisen, ei sillä etteikö se olisi jo entuudesta tiedossa. N = H !!!
Voisin lähteä lapsineni menemään, mutta vinkkaisin seuraajalleni, että äijä on ajatustavaltaan muslimi.
Ihmettelisin, miksi tässä vaiheessa mutta tehkööt omilla rahoillaan mitä haluaa, vaikka dna testin.