Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?
Menisikö luottamus mieheen?
Sallisitko miehen epäillä sinua?
Kommentit (291)
Jos kaikki vauvat ja isät testattaisi, heidän DNA jäisi järjestelmään. Sieltä sitten kätevästi paljastuisi myös miespuoliset pettäjät, kun kävisi ilmi kuka sen lapsen oikea isä on. Jos sekin olisi parisuhteessa. Etenkin tuossa 20-40 vuoden kuluttua, kun koko väestön (alle 40v) DNA olisi siellä rekisterissä. Saattaisi miehilläkin paremmin pysyä ne housut jalassa ja kumin käyttö maistua.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää naisten reaktiot, jos mies tekisi testin ja mies dumppaisi naisen ja nainen pakotettaisiin maksamaan elareita toisen miehen lapsesta, kun nainen petti.
Kenelle nämä elarit tässä tapauksessa maksettaisiin? Sille omasta petoksesta syntyneelle omalle lapselleko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.
Onneksi olen vela. M25
Mekin olemme onnellisia siitä että olet vela. :)
Noinko paljon se teitä naisia ärsyttää, kun mies on mielummin onnellisesti sinkku kuin suominaisen kotiorjana ja Tinder-panojen elarimaksajana? Surullista. M25
Kukaan ei ärsyyntynyt. Ota ihan rauhallisesti. Varmasti sullekin on hyviä elämänkokemuksia tulossa kun uskallat heittäytyä (ei tarvitse silti lapsia tehdä, älä huoli). Helpottaa kyynisyyttä ja avartaa sydäntä. Olet vielä nuori. Tsemppiä.
Olen onnellinen sinkkuna. Sinä tässä se kyyninen olet, nainen. Koita jaksaa. Miehet ei ole enää teitä varten. Niin se maailma muuttuu. :-) M25
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sitten miehen juoksut selville? Mitä todisteita hän esittää omasta puolestaan?
Luota mieheen. Niinhän te naiset tässä ketjussa olette vaatimassa miehiäkin luottamaan erolla uhkaamalla. Luota, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niin että tunteella ei voi ajatella kaikkia asioita. Järjellä ajateltuna, on ihan perusteltua olettaa että mies haluaa tietää varmasti isyytensä. Nainenhan tietää aina äitiytensä, miksei siis sama päde miesten kohdalla. Kyllä suostuisin. Tiedän myös että mieheni on varsin järjenihminen, joten haluaisi varmasti vaan mustaa valkoisella siitä että on isä. En ottaisi sitä epäluottamuksen osoituksena.
Samaa mieltä itsekin. Olen rationaalinen ihminen ja puolisoni on myös. Ymmärrän, että usko ei ole sama asia kuin tieto. Ja että jokainen voi tulla petetyksi. Minä en voi koskaan sataprosenttisen varmasti tietää puolisoni uskollisuudesta eikä hän minun. Maailma on pullollaan ihmisiä, jotka ovat luottaneet puolisoonsa ja olleet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.
Onneksi olen vela. M25
Noinko paljon se teitä naisia ärsyttää, kun mies on mielummin onnellisesti sinkku kuin suominaisen kotiorjana ja Tinder-panojen elarimaksajana? Surullista. M25
Kukaan ei ärsyyntynyt. Ota ihan rauhallisesti. Varmasti sullekin on hyviä elämänkokemuksia tulossa kun uskallat heittäytyä (ei tarvitse silti lapsia tehdä, älä huoli). Helpottaa kyynisyyttä ja avartaa sydäntä. Olet vielä nuori. Tsemppiä.
Olen onnellinen sinkkuna. Sinä tässä se kyyninen olet, nainen. Koita jaksaa. Miehet ei ole enää teitä varten. Niin se maailma muuttuu. :-) M25
Voi sua. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?
Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.
Mies voi kertoa periaatteestaan tapailun ensi vaiheilla eikä vasta sitten, kun nainen on raskaana tai lapsi syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vela. M25
Ei sun tarvitse myöskään sinkkuudesta luopua! Omin ehdoin voit saada kaikkea hyvää elämääsi. Kukaan ei ole velvollinen olemaan ketään toista varten. Mutta mitä vähemmän sydämessä on vihaa, sitä enemmän onnea siellä on. Älä tuhlaa elämääsi elämällä vihassa, torppaat itseltäsi mahdollisuuden uskomattoman hienoihin asioihin. Hyvää jatkoa sinulle!
Mulle olisi ihan ok, koska mitä asian varmistamisesta on haittaa? Jos roolit olisi toisinpäin niin todennäköisesti itsekin haluaisin olla 100% varma, vaikka mitään syytäkään epäilylle ei olisi.
Toisaalta olen siinäkin mielessä ilmeisen outo, että ilman avioehtoa en naimisiin olisi mennyt vaan se tehtiin nimenomaan minun vaatimuksesta. Ja todellakaan en ole mitenkään varakas eikä ole edes toiveissa että avioehtoa joutuisimme joskus noudattamaan.
Silti asiat on mukavan selkeitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?
Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.
Mies voi kertoa periaatteestaan tapailun ensi vaiheilla eikä vasta sitten, kun nainen on raskaana tai lapsi syntynyt.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sitten miehen juoksut selville? Mitä todisteita hän esittää omasta puolestaan?
Luota mieheen. Niinhän te naiset tässä ketjussa olette vaatimassa miehiäkin luottamaan erolla uhkaamalla. Luota, nainen.
Jos toinen väittää että olen pettänyt häntä, ei hän ole luottamukseni arvoinen. Hän on, joka ei sellaisia syytöksiä perusteetta esitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää naisten reaktiot, jos mies tekisi testin ja mies dumppaisi naisen ja nainen pakotettaisiin maksamaan elareita toisen miehen lapsesta, kun nainen petti.
Kenelle nämä elarit tässä tapauksessa maksettaisiin? Sille omasta petoksesta syntyneelle omalle lapselleko?
Minä ymmärsin tuon niin että lapsi on jo vähän vanhempi ja pitää miestä isänään ja mies ottaa huoltajuuden erossa, vaikka ei oma biologinen lapsi olekaan. Arvostaisin kovasti tuossa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin miten omalla miehelläni voi olla niin huono sosiaalinen pelisilmä, että ei tehnyt testiä tietämättäni kaupallisella puolella.
Täytyy olla ihan totaaliuuno.
Tiedän miehen, joka kuvitteli olevansa lapsen biologinen isä, kun nainen synnytti neljän kuukauden jälkeen, kun he alkoivat seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vela. M25
Voi poikakulta, ei naiset tarvitse mitään "miehiä" vaan vain sen yhden oman oikean miehen.
Hienoa, ettet ole alkanut suhteeseen naisen kanssa kun et sitä halua, ei se olisi oikein sitä naistakaan kohtaan, joka voisi vaikka kuvitella sinun olevan ihan oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin tuon niin että lapsi on jo vähän vanhempi ja pitää miestä isänään ja mies ottaa huoltajuuden erossa, vaikka ei oma biologinen lapsi olekaan. Arvostaisin kovasti tuossa tapauksessa.
Mutta miksi pointti on että nainen "pakotetaan maksamaan elareita toisen miehen lapsesta" jos se on kuitenkin hänen oma lapsensa? Virke ei ollut ihan selvimmästä mahdollisesta päästä, ehkä saamme siihen vähän täsmennystä.
Minä olen aina ollut täysin uskollinen.
Luulin miehenkin olevan.
Pettäjät epäilevät toisiaan pettämisestä, joten eroaisin surkeasta pettäjämiehestä, hakeutuisin sp-tautitesteihin eikä mies näkisi koskaan lasta.
Pakollista isyystestiä vaativille. Juuriongelmahan tässä on se, että osa naisista vaatii sellaista hieman naiivia sokeaa luottamusta jota osa miehistä ei osaa tai halua antaa. Miksi se olisi yhteiskunnan vastuulla mahdollistaa tällaisten ihmisten yhteiselämä, joiden tarpeet ja arvot ovat perustavanlaatuisessa ristiriidassa? Etsikää rehdisti kumppani, jolla on sama käsitys luottamuksesta kuin teillä. Ei tarvitse itkeä yhteiskuntaa apuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki vauvat ja isät testattaisi, heidän DNA jäisi järjestelmään. Sieltä sitten kätevästi paljastuisi myös miespuoliset pettäjät, kun kävisi ilmi kuka sen lapsen oikea isä on. Jos sekin olisi parisuhteessa. Etenkin tuossa 20-40 vuoden kuluttua, kun koko väestön (alle 40v) DNA olisi siellä rekisterissä. Saattaisi miehilläkin paremmin pysyä ne housut jalassa ja kumin käyttö maistua.
Ja mitähän kaikkea muutakin tällaisella rekisterillä sitten tehtäisiin. Onhan näitä nähty että on kerätty tietoja ihmisistä ja myyty niitä eteenpäin. Mutta kokonaisesta kansakunnasta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut täysin uskollinen.
Luulin miehenkin olevan.
Pettäjät epäilevät toisiaan pettämisestä, joten eroaisin surkeasta pettäjämiehestä, hakeutuisin sp-tautitesteihin eikä mies näkisi koskaan lasta.
Samaa mieltä.
Mies ei tuntisi minua ollenkaan, jos hän kuvittelisi minun pettävän.
Olisin valinnut surkean miehen.
😂😂😂 ok