Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?
Menisikö luottamus mieheen?
Sallisitko miehen epäillä sinua?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?
Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.
Mies voi kertoa periaatteestaan tapailun ensi vaiheilla eikä vasta sitten, kun nainen on raskaana tai lapsi syntynyt.
Alapeukuttajat saa edelleen tulla perustelemaan näkemyksiään!
Pitääkin vaatia isyystestiä sitten, kun naisille se on noin kova paikka, kun mies haluaa tietää totuuden naisen paneskeluista.
Kannattaako näin epäluuloisten miesten hankkia lapsia ollenkaan? Kannattaa vaan käyttää kondomia, sitten ei tule ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin vaatia isyystestiä sitten, kun naisille se on noin kova paikka, kun mies haluaa tietää totuuden naisen paneskeluista.
Kova paikka on se että epäillään täysin perusteettomasti ja epäreilusti pettämisestä. Sellaisen ihmisen taholta, johon itse luotti ja jota siihen saakka kunnioitti.
Mies olisi seonnut päästään, koska lapset on tehty ivf:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii mitä? Ei siinä minua olla testaamassa, joten ihan omatoimisesti hankkii tarvitsemansa testin ja siihen vauvalta näytteen. Vai mitä?
Ainakin virallisessa oikeuslääketieteellisessä isyystestissä verinäytteet otetaan äidiltä ja isältä ja vauvalta sitten posken limakalvonäyte.
Miksi on niin tärkeää, kenen se lapsi on, jota yhdessä hoidatte, erityisesti, jos parisuhdekin on hyvä ja rakastatte toisianne? Jotkut adoptoivat lapsen, eikä se ole biologisesti kummankaan. Jossakin suhteessa voidaan käyttää luovutettua spermaa tai munasoluja lapsen alulle saattamiseksi. Tai sitten on myös uusperheitä, joissa on lapsia, joilla on eri isät ja äidit. Näitä kaikkia lapsia voivat rakastaa lapsen perheessä asuvat aikuiset riippumatta biologisesta isyydestä/äitiydestä. Minä rakastan miesystäväni lapsia, vaikka ne eivät olekaan minun biologisia lapsiaan, mutta rakastan heitä, koska rakastan miestäni ja mieheni rakastaa lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sitten miehen juoksut selville? Mitä todisteita hän esittää omasta puolestaan?
Luota mieheen. Niinhän te naiset tässä ketjussa olette vaatimassa miehiäkin luottamaan erolla uhkaamalla. Luota, nainen.
Jos toinen väittää että olen pettänyt häntä, ei hän ole luottamukseni arvoinen. Hän on, joka ei sellaisia syytöksiä perusteetta esitä.
Alapeukuttajilta pakko kysyä että teistäkö olisi ok että teitä epäiltäisiin pettämisestä täysin perusteetta ja epäreilusti? Kukoistaisiko rakkautenne tällaisessa suhteessa? Itse olisitte reiluja ja rehellisiä ja toinen syyttää pahimmasta mahdollisesta. Miten sellaisen kanssa voisi enää olla?
Sanoisin, että riippuu tilanteesta. Jos lapsi olisi suunnittelematon pitäisin pyyntöä jopa ymmärrettävänä. Sen sijaan jos lasta on yrittämällä yritetty yhteisymmärryksessä olisi tämä vähän outoa. Tosin siinäpähän värkkäilisi testinsä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova paikka on se että epäillään täysin perusteettomasti ja epäreilusti pettämisestä. Sellaisen ihmisen taholta, johon itse luotti ja jota siihen saakka kunnioitti.
Se pettäminen tulisi sieltä ennemmin tai myöhemmin. Joko sinä tai se toinen tai molemmat.
Isyystestiä ei tarvitsisi, jos naisiin voisi luottaa.
Mutta naisiin ei voi luottaa.
Naiset valehtelee isyydestä. Siksi viisas mies tekee testin, jotta nainen jää kiinni valehtelusta, pettämisestä ja taloudellisesta hyväksikäytöstä.
Jos naiset ei pettäisi, niin isyystetstejä ei tarvittaisi. Se on ihan naisista kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sitten miehen juoksut selville? Mitä todisteita hän esittää omasta puolestaan?
Luota mieheen. Niinhän te naiset tässä ketjussa olette vaatimassa miehiäkin luottamaan erolla uhkaamalla. Luota, nainen.
Jos toinen väittää että olen pettänyt häntä, ei hän ole luottamukseni arvoinen. Hän on, joka ei sellaisia syytöksiä perusteetta esitä.
Alapeukuttajilta pakko kysyä että teistäkö olisi ok että teitä epäiltäisiin pettämisestä täysin perusteetta ja epäreilusti? Kukoistaisiko rakkautenne tällaisessa suhteessa? Itse olisitte reiluja ja rehellisiä ja toinen syyttää pahimmasta mahdollisesta. Miten sellaisen kanssa voisi enää olla?
Minusta olisi ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii mitä? Ei siinä minua olla testaamassa, joten ihan omatoimisesti hankkii tarvitsemansa testin ja siihen vauvalta näytteen. Vai mitä?
Ainakin virallisessa oikeuslääketieteellisessä isyystestissä verinäytteet otetaan äidiltä ja isältä ja vauvalta sitten posken limakalvonäyte.
Miksi siinä otetaan äidiltä näyte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään epäilyä vaadi, vaan sen, että järkevä ihminen ymmärtää että mahdollisuus kumppanin uskottomuuteen on aina olemassa epäili sitä tai ei. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ovat luottaneet kumppaniinsa ja olleet väärässä. Kukaan meistä ei ole sen riskin yläpuolella. Minusta on tavallaan ylimielisyyttä ajatella, että on niin paljon parempi ihmiatuntija kuin ne kaikki petetyt ettei sellainen voisi mitenkään käydä omalle kohdalle.
Tämä on siitä turha keskustelu, että suurin osa näistä isyystestien vaatijoista on luultavasti niitä, jotka eivät tule koskaan lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin tärkeää, kenen se lapsi on, jota yhdessä hoidatte, erityisesti, jos parisuhdekin on hyvä ja rakastatte toisianne? Jotkut adoptoivat lapsen, eikä se ole biologisesti kummankaan. Jossakin suhteessa voidaan käyttää luovutettua spermaa tai munasoluja lapsen alulle saattamiseksi. Tai sitten on myös uusperheitä, joissa on lapsia, joilla on eri isät ja äidit. Näitä kaikkia lapsia voivat rakastaa lapsen perheessä asuvat aikuiset riippumatta biologisesta isyydestä/äitiydestä. Minä rakastan miesystäväni lapsia, vaikka ne eivät olekaan minun biologisia lapsiaan, mutta rakastan heitä, koska rakastan miestäni ja mieheni rakastaa lapsiaan.
Niin joissain suhteissa ja perheissä. Toisille taas nimenomaan tuo biologia on aika avain asemassa lasten saannissa.
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi seonnut päästään, koska lapset on tehty ivf:llä.
No mutta voihan se klinikkakin tyriä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.
Onneksi olen vela. M25
Jos sun tyttöystävä epäilisi sua pettämisestä ja vaatisi kaikki sometilit ja sähköpostit ja pankkitiedot esille selattavaksi, niin olisitko iloinen kun lopputulos on että et ollut pettänyt? Jos hän nuuhkisi sun vaatteet aina kun olet ollut poikien illoissa, syynäisi ne eriväristen hiusten varalta? Voi kun kiva kun et pettänytkään, sori kun epäilin, pusi pusi? Ethän sinä nyt hyvänen aika haluaisi tällaisessa parisuhteessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe sitä epäilynä pettämisestä, vaan sen tosiasian hyväksymisenä, ettei toisesta ihmisestä voi koskaan olla 100% varma.