Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?
Menisikö luottamus mieheen?
Sallisitko miehen epäillä sinua?
Kommentit (291)
Ihmettelisin kyllä. Varmasti murentaidi luottamusta jollain tapaa. Mies siis ei selvästikään myöskään luottaisi minuun.
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Kysyisin että kuka se isä hänen mielestään mahdollisesti olisi jos ei hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.
Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27
En haluaisi olla miehen kanssa joka epäilee mun uskollisuutta. Valtavan railon aiheuttaisi välillemme.
Isyystestejä voi tilata netistä. Siitä mitään vaimolle tarvitse kertoa...
Sanoisin että kysy sitten lapselta kun se on 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27
Kun ovat sellaisia jotka eivät tykkää että epäillään pettämisestä täysin syyttä suotta?
Isyystesteistä tulisi luopua kokonaan. Mies maksaa lapsen kulut, oli isä tai ei. Piste. N43
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että kysy sitten lapselta kun se on 18.
Mistä se lapsi sen voi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?
No eipä kait tuosta mitään ajattelisi, jos mies sellaista pyytäisi. Tunnen mieheni ja jos hän tuollaista pyytäisi , suostuisin. Riippuu toki siitä miten asian ilmaisisi.
Pitäisin huolta ettei mies näe enää lastaan ikinä.
Sanoisin, että se kun hän käy jossain pettämässä ja panee jonkun paksuksi, niin se sikiö ei siirry kohtuuni.
Olen itse äitinä ehdottanut isyystestien tekemistä kummankin lapsen kohdalla, vaikka oltiinkin oltu jo pitkään avoliitossa lasten syntyessä. Ja molemmille tuli toki odotettu tulos.
Ajattelen niin, että se lujittaa lapsen ja isän suhdetta sen viimeisen napsun verran, kun miehen ei tarvitse koskaan elämässään asiaa pohtia vaikka meidän parisuhteessa kävisi ajan mittaan kuinka vaan.
Pyytäisin näyttämään puhelimet ja tiliotteet todistaakseen ettei hänellä ole toista perhettä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?
Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.
Eroaisin ja mies laitetaan maksamaan elareita. Miehen tulee luottaa naiseen.