Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?

Vierailija
29.10.2022 |

Menisikö luottamus mieheen?

Sallisitko miehen epäillä sinua?

Kommentit (291)

Vierailija
41/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani mieheni mielenterveydestä.

Vierailija
42/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän parisuhteessa menee tällä hetkellä sen verran huonosti, että olisi aika hyvä ajankohta miehen varmistaa isyys jos sitä miettisi. Tietysti itse tiedän, että mieheni on 100 % varmuudella isä, mutta jos haluaisi sen nyt varmistaa niin ei se kaiken muun shaiban keskellä mitään painaisi suhteen jatkon suhteen. Toki voi olla, että jatkamme yhdessä, ehkä 60/40 todennäköisyydellä, tai siis miten se ilmaistaan, p on 0,6... mut ehkä pitäisin sitä pikkaisen vainoharhaisempana tai tyhmänä jos epäilisi isyyttään. Mutta tosiaan, ei mitään vaikutusta olisi meidän parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.

Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27

Mies näkee lapsesta suoraan että se on hänen eli testi on suoraa vtuilua ja kuka sellaisen miehen kanssa haluaa olla joka loukkaa tahallaan. Lisäksi heräisi epäilys siitä että mies on itse pettänyt.

Vierailija
44/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi oikeastaan ihan se ja sama. Jos välttämättä haluaa isyystestin ja kokee asian itselleen jollakin tapaa tärkeäksi, niin sittenhän sellainen pitää tehdä. En ottaisi siitä itseeni, kunhan mies ei muissa asioissa ole sairaalloisen mustasukkainen, kontrolloiva ja henkisesti väkivaltainen.

Vierailija
45/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran rationaalinen, että tiedostan sen faktan, ettei ulkopuolinen ihminen voi koskaan olla varma toisesta ihmisestä. Parisuhteessa toki riittää vain luotto eli usko siihen, että toinen on uskollinen, mutta lapsen elatuksen ja muunkin suhteen on musta ihan ymmärrettävää haluta mustaa valkoisella asiasta. Eipä se varmistus maailmaa kaataisi, ja voisin ehdottaa tuota testiä ihan oma-aloitteisestikin miehelle, että mua ei haittaa, jos hän haluaa saada täyden varmuuden. Ei toki olisi sitä isyyttä meidän suhteessa syytä epäillä, kun ei koskaan olla toistemme luottamusta rikottu kumminkaan päin, mutta onhan varmuus silti ihan kiva juttu. Asiaa helpottaisi toki se, jos se otettaisiin rutiinina. Valitettavasti kustannukset taitavat olla sellaiset, ettei tule ainakaan ihan hetkeen tapahtumaan.

Vierailija
46/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sitä mieltä, että ihan OK ja sitten testi tehtäisiin. Valitettavasti miehen kanssa ei olisi enää intiimiä kanssakäymistä, koska minusta se olisi epäluottamuslause. En tietenkään voi harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei ole varma naisestaan.

Vierailija
47/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin ja ihmettelisin miksi nyt haluaisi testit kun lastenvalvojalla kuitenkin isyydentunnustuksessa kaksi kertaa testihalusta kysyttiin.

Epäilisin, että anoppi on taas ollut asialla, vuosien väsytystaktiikalla saanut epäilyksen miehen mieleen.

Vierailija
48/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.

Lapset näyttävät syntyessään huvittavan paljon isältään.

Ja jokainen voi itse teettää isyystestin ei sitä yhteiskunnan tarvitse tarjota hyvä tavaton.

Vierailija
49/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen siis tulisi sokeasti luottaa ja kaikki valheet niellä, kun nainen on tullut paksuksi Tinder-miehelle ja sitten maksaa elareita toisen miehen lapsesta.

MIKÄ! TEITÄ! NAISIA! VAIVAA??!!

Vierailija
50/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpä ettei. Samalla voisi myös testata että lapsi on varmasti minun eikä vaihtunut laitoksella. 

Vierailija
51/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tässäkin asiassa valtava etulyöntiasema miehiin verrattuna.

Nainen ei halua miehen tietävän totuutta.

Vierailija
52/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin ovea ja kasvattaisin lapsen yksin. En haluaisi olla miehen kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
53/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.

Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27

Piruuttani laitoin. Älä ota niin vakavasti. 😁

Vierailija
54/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tässäkin asiassa valtava etulyöntiasema miehiin verrattuna.

Nainen ei halua miehen tietävän totuutta.

Kyllähän jokainen isä voi ottaa sekä itseltään että lapselta DNA-näytteet ihan kotona vaikka äidin tietämättä, ja lähettää ne tutkimuksiin. Ei sitä kukaan voi estää, jos täyden varmuuden haluaa.

Vierailija
55/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseen siis tulisi sokeasti luottaa ja kaikki valheet niellä, kun nainen on tullut paksuksi Tinder-miehelle ja sitten maksaa elareita toisen miehen lapsesta.

MIKÄ! TEITÄ! NAISIA! VAIVAA??!!

Ei tietenkään jos ei ole suhteessa, mutta jos eletään suhteessa niin kyllä sen pitäis luottamukseen perustua.

Vierailija
56/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on kyse miehen oikeuksista. Suomessa syntyvistä lapsista on 1-2% muiden kuin isäksi itsensä luulevien siittämiä. Jokainen suomalainen lapsi on tervetullut tähän maahan mutta kai miehellä on sentään jotain oikeuksia?

Vierailija
57/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.

Onneksi olen vela. M25

Vierailija
58/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin onko mies pettänyt. Yleensä pettävä puoliso epäilee petetyksi tulemista.

Vierailija
59/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isälle lisää oikeuksia vaatia tällaista, vaikkei ole oikein mitään velvollisuuksiakaan.

T. Äiti lapselle, jonka isä ei ole ikinä lapsestaan välittänyt (josta kärsii vain lapsi)

Vierailija
60/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on kyse miehen oikeuksista. Suomessa syntyvistä lapsista on 1-2% muiden kuin isäksi itsensä luulevien siittämiä. Jokainen suomalainen lapsi on tervetullut tähän maahan mutta kai miehellä on sentään jotain oikeuksia?

On tottakai, mm. oikeus tehdä dna-testi jos väitetään että on tullut isäksi eikä väitettä usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi