Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?

Vierailija
29.10.2022 |

Menisikö luottamus mieheen?

Sallisitko miehen epäillä sinua?

Kommentit (291)

Vierailija
21/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, mutta voisi olla aika jäätävät tunnelmat ja pitkän, perusteellisen keskustelun paikka.

Vierailija
22/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvähän se olis tehdä koska isi-ehdokkaita voisi olla monia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastuisin ja nolostuisin, mutta ymmärtäisin kuitenkin asian, varmaan vaikuttaisi suhtautumiseeni mieheen pitkän aikaa ja tuntisin itseni loukatuksi. Voisi olla rutiininomainen tapa niin ei tulisi mitään eripuraa ja pahaa mieltä.

Vierailija
24/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.

Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?

Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.

No pitäiskö se halu isyystehtiin tuoda ilmi siinä vaiheessa kun on vaimoaan valitsemassa niin osaa valita itselleen sopivan vaimon?

Vierailija
25/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi.

Vierailija
26/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että siinäpä tekee mutta omilla rahoillaan. 

Vierailija
27/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. Tekisin sen päätelmän, että tuollainen epäluuloisuus tarkoittaa sitä, että mies itse on käynyt pettämässä. Jos lapsi olisi juuri syntynyt, voisin siinä kaveripohjalta ja yhteisvanhemmuuden nimissä olla ensimmäiset vuodet. Pitäisin huolta, että menee takuulla vanhempainvapaat ja muut hoitovastuut tasan. Se olisi tärkeää sitten siinä vaiheessa, kun otan eron ja lapsen hoitovastuut ja asumiset täytyisi saada pelaamaan niin, että vastuut menee tasan molemmille vanhemmille.

Vierailija
28/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.

Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?

Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.

En haluaisi että minusta otettaisiin rutiinilla dna:ta talteen johonkin miestietokantaan jota käytetään myöhemmin ties millä tavalla. Kylmäävä ajatuskin.

Vierailija
29/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin totta kai. En halua elää sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa, joka epäilee muista mm. kaikesta.

Vierailija
30/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäiskö se halu isyystehtiin tuoda ilmi siinä vaiheessa kun on vaimoaan valitsemassa niin osaa valita itselleen sopivan vaimon?

Alapeukuttajat saa ihan vapaasti perustella mielipiteensä.

Vierailija
31/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin mutta en tiedä miten siitä eteenpäin. Aika iso epäluottamuksen osoitus.

Vierailija
32/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee luottaa naiseen. Sitä paitsi naiset ei tee lapsia vieraille niin paljon kuin miehet!

Vierailija
33/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin hieman miehen halua tehdä testi. Tai lähinnä pistäisi mietityttämään motiivi. Todennäköistä olisi että ei luota minuun, ja se taas kielisi siitä että on itse epäluotettava. Useinhan tuollaiset epäluuloiset ja mustasukkaiset ovat juuri itse sellaisia pahimpia.

Vierailija
34/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, jos mies näyttäisi puhelimensa, tiliotteensa sekä sähköpostinsa, että minäkin voisin olla varma ettei petä.

Vierailija
35/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suostuisin, mutta kyllä suhteessa vissiin jotain häikkää taitais olla jos mies tuollaisia epäilee.

Vierailija
36/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen vela. Naisiin ei voi luottaa. Ei ikinä. Ja jos mies haluaa tietää totuuden, niin se ei naista tulisi haitata. Mutta koska naisilla on paska itsetunto, niin olen vela. -nuori mies

Vierailija
37/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi että minusta otettaisiin rutiinilla dna:ta talteen johonkin miestietokantaan jota käytetään myöhemmin ties millä tavalla. Kylmäävä ajatuskin.

Lapsistahan se otettaisiin myös. Eli koko tulevasta Suomen kansasta otettaisiin dna-näytteet talteen. Onko hyvä?

Vierailija
38/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska en ole tehnyt avioliitn ulkopuolisia lapsia.

Vierailija
39/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut täysin tyrmistynyt ja murtunut. Joo, toki oltaisiin testit tehty, mutta en usko, että suhde olisi palannut ennalleen koskaan. Emme olisi enää yhdessä. En voisi mitenkään olla yhdessä ihmisen kanssa, joka ei tunne minua yhtään, eikä luota minuun. Niin kuin olisin ollut, ja vieläpä ilman ehkäisyä, jonkun toisen kanssa samaan aikaan, kun yritimme perustaa yhdessä perhettä... Huhhuh.

Vierailija
40/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi yhtä luotettava ja avoin kuin oma mieheni, niin kyllä. Jos taas ei, en minäkään hänen takiaan suostuisi sen avoimempi olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi