Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksanut treffeillä!

Vierailija
29.10.2022 |

Iso pettymys, kun itse panostat ja laitat itsesi kauniiksi. Ekat treffit pitkän suhteen jälkeen ja heti näin. Tavat on muuttuneet selvästi. Mietin nyt, kannattaako edes jatkaa tuon tyypin kanssa, kun jäi paha maku alusta.

Kommentit (310)

201/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mun mielestä silloin jos vaikka juristihenkilö menee myyjänä työskentelevän kolmen lapsen yh:n kanssa treffeille ravintolaan, niin silloin rikkaamman olisi kohteliasta maksaa sen köyhemmän henkilön lasku, kun sille yh:lle 30€ ravintolalasku on oikeasti iso summa, mutta sille juristille se ei ole iso summa.

Ja tämä asia on sama sukupuolista riippumatta.

Naisilta tulee aina tekosyitä ja perusteluita millä yritetään hakea hyväksyntää omalle siipeilylle ja lokkeilulle

Jos minulla olisi nettotulot 4000€ ja menisin treffeille henkilön kanssa, josta tiedän, että hänellä on pieni palkka, kyllä minä mielelläni tarjoaisin hänelle.

Vierailija
202/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ilmiselvästi puhuttu Tinder-ajasta ja ajasta kun treffailtiin ns. vanhaan tapaan. Ovat kuin yö ja päivä.

Alkaa tuntua aika ihanalta tuo vanha tapa. Siinä oli jotain romantiikkaa ja ihmiset tapasivat toisiaan enemmän tosissaan.

Nyt leikitään ihmisillä ja ihmissuhteilla (jos niitä ylipäätään on). Silloin ennen oltiin jo kiinnostuneita siitä ihmisestä kun kutsuttiin joku treffeille. Oli kutkuttavaa odottaa treffejä ja harvoin silloin ajateltiin tapahtuvan muuta kuin juttelua. Ehkä halaus tai suukko kun saatettiin nainen kotiovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan tarjoaisi yhtään mitään ensimmäisillä tapaamisilla. Tänäpäivänä porukkaa jotka lähtevät treffeille vain saadakseen ilmaista ruokaa tms.

Eri asia jos ollaan tapailtu jo muutamia kertoja ja homma luistaa.

Ai laittautuu, ostaa kenties uusia vaatteita ja/tai kosmetiikkatuotteita ja sitten viettää vähintään tunnin verran aikaa ihmisen seurassa vain saadakseen parinkympin ruoan ilmaiseksi? Enpä usko, että on kovin monta sellaista ihmistä.

Enpä usko että kovinkaan moni tarvitsee uusia vaatteita tai meikkiä treffeille, olipa sukupuoli mikä hyvänsä.

Ja miksi saisi minkään ruuan ilmaiseksi?

Miksi haluat noin epätoivoisesti sinne treffeille, jos jo lähtökohtaisesti vihaat ja halveksit sitä ihmistä jonka kutsuit?

Hieman nyt on ylianalyysiä. En ole ketään kutsunut treffeille, koska olen nainen.

Miten tuo mihinkään liittyy? Minä olen kutsunut, vaikka olen nainen. Ja kyllä, olen myös tarjonnut jos itse olen ollut aloitteellinen. Miksi mies saisi mitään ruokaa ilmaiseksi? No vaikka siksi, kun halusin tarjota hänelle sen ruuan? Aika moukkamaista pyytää toinen seurakseen ja sitten olettaa, tämä vielä maksaa siitä.

En koskaan oleta että toinen maksaisi siitä, siis että maksaisi minunkin. Tietenkin molemmat maksavat omansa kuten aikuiset ihmiset. Pyydän myös kavereita tai kollegoita joskus syömään yhdessä. Tietenkin kaikki aikuiset maksavat omansa.

Joillekin kaikki on niin kovin mustavalkoista, vaikka elämä ei oikeesti sitä ole.

Jos menemme kaverin kanssa syömään yhteisestä sopimuksesta, molemmat lähtökohtaisesti maksavat omansa. Jos pyydän kaverin kanssani syömään (esitän päivän, kellonajan ja paikan), lähtökohtaisesti tarjoudun maksamaan molemmat. Tilanteesta sitten riippuu, miten lopulta toimitaan. Jos mennään minun aloitteestani vain (pulla)kahville, minä maksan ihan ilman mitään neuvotteluja.

Työkavereita en koskaan pyytämällä pyydä viettämään iltaa kanssani, ainakaan kahden. Siksi työporukoissa jokainen maksaa omansa.

En ollut ymmärtänyt, että tällaiset normaalit käytöstavat ovat nykyään ihan rakettitiedettä.

Vierailija
204/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H**rat ne maksua vaatii. Ainakin ne rehellisesti vaatii maksua eikä naamioidaan sitä huomioimiseksi tai käytöstavoiksi

Paljonkos meinaat saavasi 5 eurolla?

Suuret on puheet ja luulot, oletko ihan viisas?

Vierailija
205/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan tarjoaisi yhtään mitään ensimmäisillä tapaamisilla. Tänäpäivänä porukkaa jotka lähtevät treffeille vain saadakseen ilmaista ruokaa tms.

Ai laittautuu, ostaa kenties uusia vaatteita ja/tai kosmetiikkatuotteita ja sitten viettää vähintään tunnin verran aikaa ihmisen seurassa vain saadakseen parinkympin ruoan ilmaiseksi? Enpä usko, että on kovin monta sellaista ihmistä.

Enpä usko että kovinkaan moni tarvitsee uusia vaatteita tai meikkiä treffeille, olipa sukupuoli mikä hyvänsä.

Miksi haluat noin epätoivoisesti sinne treffeille, jos jo lähtökohtaisesti vihaat ja halveksit sitä ihmistä jonka kutsuit?

Hieman nyt on ylianalyysiä. En ole ketään kutsunut treffeille, koska olen nainen.

Miten tuo mihinkään liittyy? Minä olen kutsunut, vaikka olen nainen. Ja kyllä, olen myös tarjonnut jos itse olen ollut aloitteellinen. Miksi mies saisi mitään ruokaa ilmaiseksi? No vaikka siksi, kun halusin tarjota hänelle sen ruuan? Aika moukkamaista pyytää toinen seurakseen ja sitten olettaa, tämä vielä maksaa siitä.

En koskaan oleta että toinen maksaisi siitä, siis että maksaisi minunkin. Tietenkin molemmat maksavat omansa kuten aikuiset ihmiset. Pyydän myös kavereita tai kollegoita joskus syömään yhdessä. Tietenkin kaikki aikuiset maksavat omansa.

Joillekin kaikki on niin kovin mustavalkoista, vaikka elämä ei oikeesti sitä ole.

Jos menemme kaverin kanssa syömään yhteisestä sopimuksesta, molemmat lähtökohtaisesti maksavat omansa. Jos pyydän kaverin kanssani syömään (esitän päivän, kellonajan ja paikan), lähtökohtaisesti tarjoudun maksamaan molemmat. Tilanteesta sitten riippuu, miten lopulta toimitaan. Jos mennään minun aloitteestani vain (pulla)kahville, minä maksan ihan ilman mitään neuvotteluja.

Työkavereita en koskaan pyytämällä pyydä viettämään iltaa kanssani, ainakaan kahden. Siksi työporukoissa jokainen maksaa omansa.

En ollut ymmärtänyt, että tällaiset normaalit käytöstavat ovat nykyään ihan rakettitiedettä.

Normaalia käytöstapaa on itse maksaa se minkä itse nielee. En ollut ymmärtänyt, että tällaiset normaalit käytöstavat ovat nykyään ihan rakettitiedettä.

Vierailija
206/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt maksaa,vai oletko joku toisten rahoilla siipeilijä?

Vierailija
207/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa asiallinen kirjoitus, kiitos siitä!

Vierailija
208/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa.. Kuinkahan mones keskustelu tästä (ikuisuus)aiheesta. IMuutama viikko sitten tunsin itseni idiootiksi kun satuin sadepäivänä kahvilaan samaan aikaan puolitutun naisen kanssa. Siinä peräkkäin molemmat seiskolimme ja harmittelimme keljua säätä mutta kuinka olimme onnekkaita kun olimme kuitenkin sisällä, eikä mitään erityistä kiirettä kiiruhtaa seuravaan paikkaan. Satuin olemaan kassalla lähempänä ja kun vuoroni tuli (naine olsi ollut seuraava minusta) niin sanoin kassalle, että voisin maksaa meidän molempien kahvit ja syömiset. - Ennen kuin ehdin maksuani viedä loppuun nainen kiljaisi, että mitä v-t-ua kuvittelen, että maksaisin hänenkin kahvinsa. Sanoin, että niin aattelin, vai onko jokin erityinen este miksi en niin saisi tehdä? -  Sain vastauksena katseen,  josta päätteöin, että  olsin tehnyt jotain rikollista ja hyvin loukkaavaa. 

Ei hyvänen aika. Miten huono tilannetaju sinulla on? Mikset kysynyt naiselta, että sopiiko hänelle, että sinä maksat kahvit? Miksi sanoit kassalle maksavasi molemmat? Kyse on samanlaisesta tökeryydestä kuin päättää toisen puolesta, mitä hänen pitää syödä ja juoda ravintolassa ja tehdä tilaus toisen puolesta kysymättä.

En ole hän, jota kommentoit mutta sanon omasta puolestani, että kyllä henkilökohtaisesti minua viehättää myös se, että mies osoittaa omatoimiisuutta, eikä kysy jokaista asiaa. - Ja ehkä tuon hänen kassalle sanomisensa: voisin maksaa meidän molempien...  voi tulkita niin, että jos toinen olisi erimielrtä, niin toisi sen sitten esille, ehkä kassan olisi pitänyt kysyä/ kääntyä tämän naisen puoleen "kysyvän näköisenä" - Ehlkä kassa tekikin niin ja nainen antoi sitten "v-sa" vastausesna. 

Mies ei siis minusta missään kohtaa leveillyt rahoillaan tai sanonut uhmakkaasti  tai  naista alistavasti. 

Vierailija
209/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia käytöstapaa on itse maksaa se minkä itse nielee. En ollut ymmärtänyt, että tällaiset normaalit käytöstavat ovat nykyään ihan rakettitiedettä.

Kai sinä otat maksun silloinkin, kun kaveri käy luonasi kahvilla kutsustasi? Näillä nykyisillä kahvin hinnoilla voit hyvin veloittaa useamman euron kupillisesta. Ja tietenkin edellytät, että tuo oman pullan tullessaan?

Ihan oikeesti, mihin on kadonnut ihmisten halu ja taito tarjota toiselle jotakin, ihan vain tarjoamisen ilosta ja kiitokseksi siitä, että hän uhraa sinuun aikaansa? Aivan järjetöntä minäminä-kulttuuria ja senttien laskemista tämä nykymeno. Ei ihme, että pariutuminenkin on mennyt niin vaikeaksi, kun koko ajan laskimen kanssa lasketaan omaa hyötyä ja kaivellaan sitä omaa napaa koko ajan.

Vierailija
210/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä otat maksun silloinkin, kun kaveri käy luonasi kahvilla kutsustasi? Näillä nykyisillä kahvin hinnoilla voit hyvin veloittaa useamman euron kupillisesta. Ja tietenkin edellytät, että tuo oman pullan tullessaan?

Ihan oikeesti, mihin on kadonnut ihmisten halu ja taito tarjota toiselle jotakin, ihan vain tarjoamisen ilosta ja kiitokseksi siitä, että hän uhraa sinuun aikaansa? Aivan järjetöntä minäminä-kulttuuria ja senttien laskemista tämä nykymeno. Ei ihme, että pariutuminenkin on mennyt niin vaikeaksi, kun koko ajan laskimen kanssa lasketaan omaa hyötyä ja kaivellaan sitä omaa napaa koko ajan.

Eipä näillä taida olla kavereita.

Vierailija
211/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt maksaa,vai oletko joku toisten rahoilla siipeilijä?

Sanonko mä jo prkl.

Jos muutaman euron tarjoilu on toisten rahoilla siipeilyä vika ei ole tarjoilun vastaanottajassa vaan lausujassa.

Tuntuu, että tämäntyylinen keskustelu kadottaa joiltain kaiken ihmisten suhteeellisuudentajun.

Aivan kuin olisi kysymyksessä satojen tai tuhansien eurojen menetys. Tai, että viedään tuhkatkin pesästä.

Ja, kilin kellit, usein puhutaan kahvikupillisen tai kuitenkin alle kympin summasta.

Annan neuvon: te, jotka koette noin voimakkaasti, että rahanne viedään, niitä joku nainen kuluttaa tai joku nainen siipeilee/lokkeilee/käyttää hyväkseen jne. kun tarjoatte heille treffeillä kahvit ja vaikka pullankin niin säästäkää itseänne ja naisia ja älkää menkö treffeille ikinä.

Ainakaan ennenkuin saatte pipin päänne terveiksi. Jos ette saa, niin pysykää erossa naisista. Kun kuitenkin pelkäätte, että he vievät ne rakkaat rahanne.

Ette te muuta rakkautta kaipaa tai tarvitse, palvokaa niitä rahojanne.

Vierailija
212/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan miehenä, että nainen maksaa aina. Jos ei suostu maksamaan, niin ei ole myöskään kiinnostunut minusta.

Vierailija
213/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan miehenä, että nainen maksaa aina. Jos ei suostu maksamaan, niin ei ole myöskään kiinnostunut minusta.

Jos alkuun onkin, ei ainakaan kovin kauan ole. Ensi treffit on ensi treffit, mutta kukaan tuskin alkaa aikuista ihmistä koko loppuelämänsä elättämään.

Vierailija
214/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmeisesti miehen kuuluu maksaa naisten tekemän päätöksen mukaan niin kai naiset ymmärtävät että sijoitukselle täytyy aina saada vastetta. Jos mies maksaa niin naisen täytyy antaa. Seuralais palvelut on asia erikseen

Mikä sulla on tuon lukutaidon taso noin omasta mielestäs?

Vierailija
215/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmeisesti miehen kuuluu maksaa naisten tekemän päätöksen mukaan niin kai naiset ymmärtävät että sijoitukselle täytyy aina saada vastetta. Jos mies maksaa niin naisen täytyy antaa. Seuralais palvelut on asia erikseen

Mikä sulla on tuon lukutaidon taso noin omasta mielestäs?

Kun naiset päättävät mitä miesten kuuluu tehdä niin eikös tasa-arvoisesti miehet saa päättää mitä naisten kuuluu tehdä?

Vierailija
216/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarjoaa ja sitten elättää kun itse olen kotiherrana/koti-isänä.

Vierailija
217/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarjoaa ja sitten elättää kun itse olen kotiherrana/koti-isänä.

Niitä naisia joilla on osaamista suunnitella lentokoneita tai älylaitteita on paljon vähemmän kuin miehiä. Miksi sellaisen tarvitsisi sinuun tyytyä.

Vierailija
218/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma kuinka naiset ovat vuosia kovimpaan ääneen tasa-arvoa vaatinut ja jatkuvasti tulee tämmöisiä juttuja jossa naiset vastustavat sitä vaatimaansa tasa-arvoa ja jotenkin todella sairaasti miehet saa syyttelyn niskaan joka asiasta

Vierailija
219/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitäisi mennä niin että ensin panohommat ja vasta sitten maksu

Vierailija
220/310 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan yleensä siinä vaiheessa kun koen, että nainen tutustumisen arvoinen ja jatko näyttää hyvälle. Kerran treffikumppani vihjasi, että olisin voinut tarjota illallisen. Siihen jäi tutustuminen omalta osaltani. Tavallaan teki palveluksen kun näytti luonteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä