Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksanut treffeillä!

Vierailija
29.10.2022 |

Iso pettymys, kun itse panostat ja laitat itsesi kauniiksi. Ekat treffit pitkän suhteen jälkeen ja heti näin. Tavat on muuttuneet selvästi. Mietin nyt, kannattaako edes jatkaa tuon tyypin kanssa, kun jäi paha maku alusta.

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan aina treffeillä naisena miehen eli suhteeni. Mutta se on sen arvoista jatkoilla hänen luona.

Sehän lähtis muuten läiskimään.

Vierailija
302/310 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoille vinkuvonku jannuille ei tuota tuskaa tipata virolaista stripparia. Juu juu. Tiedetään kyllä miksi.

Annetaan jokaisen hakea mieluista seuraa.

Seksipalveluista maksetaan, parisuhteen on tarkoitus olla tasa-arvoinen liitto.

Ilmeisesti te naiset haluatte olla maksullisia, niin kuin patriarkaalisina aikoina.

Tasa-arvoinen? Tasa-arvoinen! Samaan aikaan meillä löytyy talousloukussa olevia naisia ja niitä ketkä ei uskalla kuoleman pelossa poistua kotoota. Jotain hyvääkin tässä on. Nimittäin entistä enemmän harkitsevaisempia sinkkuja.

1. älkää seurustelko rikollisten kanssa

2. älköä naiko ylöspäin siten että taloustilanne on miehestä riippuvainen

Kohta 2: miesten keskitulo Suomessa 700 euroa enemmän, joten käytännössä mahdotonta. Ja lisäksi, te miehet voitte valita myös sen yhtä paljon tai enemmän tienaavan naisen.( jos löydätte Suomesta sellaisen).

Tilastokeskuksen mukaan lapsettomien pariskuntien tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin miesten ja naisten keskimäärin.

Eli selkeästi naiset naivat ylöspäin, vaikka otettaisiin huomioon se, että miehet tienaavat enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoille vinkuvonku jannuille ei tuota tuskaa tipata virolaista stripparia. Juu juu. Tiedetään kyllä miksi.

Ilmeisesti te naiset haluatte olla maksullisia, niin kuin patriarkaalisina aikoina.

Tasa-arvoinen? Tasa-arvoinen! Samaan aikaan meillä löytyy talousloukussa olevia naisia ja niitä ketkä ei uskalla kuoleman pelossa poistua kotoota. Jotain hyvääkin tässä on. Nimittäin entistä enemmän harkitsevaisempia sinkkuja.

Kohta 2: miesten keskitulo Suomessa 700 euroa enemmän, joten käytännössä mahdotonta. Ja lisäksi, te miehet voitte valita myös sen yhtä paljon tai enemmän tienaavan naisen.( jos löydätte Suomesta sellaisen).

Tilastokeskuksen mukaan lapsettomien pariskuntien tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin miesten ja naisten keskimäärin.

Eli selkeästi naiset naivat ylöspäin, vaikka otettaisiin huomioon se, että miehet tienaavat enemmän.

Eihän yhdenkään miehen ole mikään pakko ottaa itseään huonompituloista naista. Tulot nyt selvittää hyvin helposti.

304/310 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu lähestulkoon aina enemmän tienaava nainen.

Silti tarjoan usein jotai pientä tai vien rentun ruusun. Ajatus lienee tärkein monelle. Kyl sen yleensä naamasta näkee jos on liian statuksen hakuinen tai elegantti nainen, huh!

t. Renttu34

Vierailija
305/310 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pohtinut, miksi miehet naivat niin innokkaasti alaspäin?

306/310 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisiko teistä reilulta se, että laitoshuoltajana työskentelevä yhden lapsen yh-isä menee treffeille sinkkujuristinaisen kanssa ravintolaan ja nainen olettaisi miehen maksavan pienistä tuloistaan naisen ruuat?

307/310 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

308/310 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
309/310 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä naisena se pelko, että jos mies on alusta asti pihi niin sellainen se on koko suhteen ajan. Itse rakastan ostaa toiselle kivoja lahjoja jouluna ja synttäreinä esim ja kaupassa jos yksin käyn niin ajattelen että hei, mieheni tykkää tosta juomasta/ruoasta, ostan sitä hänelle. En IKINÄ suostuisi olemaan sellaisessa suhteessa, missä mies ei ajattele mua sen vertaa, että ei viittis käyttää vaikka 5e kukkakimppuihin. Faktaha on se, että jos joku ei jotain tee, niin toinen tekee. Saa sitten itse päättää mihin tyytyy.

310/310 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä logiikkaa:

Miesten kuulemma on kohteliasta tarjota naiselle ensitreffeillä juomat/ruuat, mutta kun minä olen av:lla kertonut, että olen naisena tarjoutunut maksamaan miehenkin safkat, niin kommentoijien mielestä se on huono juttu ja karkoittaa miehet. Miksi se on turn off jos nainen haluaa tarjota miehelle aterian/kahvit ensitreffeillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä