Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko mihinkään kummituksiin. Keksikää siis tälle selitys että saan mielenrauhan

Vierailija
28.10.2022 |

Heräsin siis yöllä siihen, kun kuulin askelia keittöstä. Aivan kuin paljailla jaloilla olisi kävelty laminaatin päällä , tiedättehän sen äänen? Lattia myös välillä narahti. Keittiössä on yksi kohta joka narisee kun sen päälle astuu. Nousin istumaan sängylleni ja ajattelin, että olen niin unessa vain että kuvittelen mutta ihan oikeasti se ääni kuului. Pahinta oli kun koirani reagoi ääneen myös ja alkoi murista. Kurkkasi ovelta keittiölle päin ja murisi. Loppuyö menikin pelonsekaisissa tunnelmissa. Koskaan ennen ei ole tuollaista tapahtunut enkä jaksa uskoa että kyse on mistään yliluonnollisesta tmv. Asun siis kahdestaan koiran kanssa.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt 2 eri kertaa samaan ilmiöön kahdessa eri huoneistossa ja kummallakin kertaa todistaja .laminaatti "elää"on lämmön vaihtelua ym ,kuului semmoista rapinaa kuin esim koira olisi tassutellut laminaatti lattialla eli kysymyksessä ei ole kummitteli.

Me oltiin evakossa asunnossa jossa parketti. Joka ilta kun kämppä hiljeni eikä kukaan kävellyt, alkoi rapina ja napse niinkuin joku olisi ollut liikkeellä. Ei uskottu muuhun kun lattian ja rakenteiden elämiseen. Mutta äkkiä mielikuvitus ja unikuulo kehittäs möröjä. Samoin oli entisessä kotitalossa että parketti piti askelääniä .

Vierailija
102/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuokralla rivitalokaksiossa yksin. Kerran heräsin yöllä ääneen joka kuulosti minusta siltä kun vessanpöntön kansi olisi tipautettu kiinni. Laitoin valot, menin vessaan ja pöntön kansi oli tosiaan kiinni vaikka olin jättänyt sen auki. Unisena katselin hetken ympärilleni ja sitten tajusin katsoa ylös. Katon rajasta oli tipahtanut noin 30cm pitkä listan pala lattialle. Oletettavasti oli matkalla osunut pöntön kanteen ja sai sen sulkeutumaan.

Menin nukkumaan ja aamulla laitoin listan palan neulalla takaisin paikalleen.

T. N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä naisia on tämäkin maa pullollaan. On teillä tämä ihana "lahja" nähdä ja kokea näitä 👻

Minunkin mies kieltää tällaiset, vaikka on kokenut pari kertaa kummia juttuja itse myös seurassani, sanoen vain WoW😬..mutta kun aika kuluu niin kieltää jyrkästi tällaiset oudot tapahtumat. On jyrkästi tieteellinen ihminen.

Mun miehellä sama juttu. Ei usko kummituksiin, vaikka on meidän perheestä se ainoa, joka on sellaisen nähnyt. Paikalla oli silloin ainoastaan miespuolisia henkilöitä, kaikki korkeasti koulutettuja ja arvostetuissa ammateissa. Jotenkin tyypillistä, ei uskota, vaikka itse näkee. 😄

Vierailija
104/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tutkittu yhteyttä mt diagnoosien ja yliluonnollisten kokemusten välillä? Veikkaan vahvasti että yhteys löytyy.

Yhtä paljon kuin on saatu tutkittua faktaa mt-diagnooseista tiedemiehillä ja ateisteilla.

Meinaan vaan että heilläkin tuo umpimielinen, yksitavuinen ajattelu kertoo joistakin ongelmista ja rajoituksista. Meinaan myös että yliluonnollisia kokemuksia kokeneilla on avarampi tietoisuus ja isompia kokemuksia, joita nämä tutkijat epätoivoisesti vielä tutkivat, tarkoituksenaan olla kuitenkaan ymmärtämättä, koska heiltä puuttuu se kyky.

Vierailija
105/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros-, rivi- vai erillistalo?

Kaksi ensimmäistä, voi olla naapurista kuuluvia ääniä.

Kumma koira sulla jos ei ala tunkeilijan vuoksi haukkua.

Seuraavalla kerralla laita valot ja mene katsomaan, onhan sulla koira turvana!

No, onhan sitä toki uutisoitu asuntoihin tunkeutuneista hiippareista, mutta sullahan on koira jonka pitäisi älähtää.

Vierailija
106/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme Rovaniemelä taistelutantereella. Siellä kummitteli oikeasti.Pesäpallomailat oli eteisessä sekä yläkerran että pihapuolen vuokralaisilla.  Vieläkin ihmettelen miten niin normaalisti kuulin kun joka hakkasi puita liiterissä keskellä yötä ja se ikuinen nuohous talon seiniä vasten. Ihan kuin joku heti valojen sammuttua akoi kiertämään taloa .Lumi narisi ... Äiti ja veljeni sekä hänen kaveri seisoivat illalla passissa kun menin vessaan. Vasta kun olin aikuinen minulle kerrottiin tästä.  Kun olin lapsi sanoi äiti että kissat siellä leikkii ....

Mutta kun saunaan menin sanoivat että laitapa kunnolla verhot kiinni. Miksi ? Siihen en saanut suoraa vastausta. 

Vierailija
107/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä naisia on tämäkin maa pullollaan. On teillä tämä ihana "lahja" nähdä ja kokea näitä 👻

Eikö olekin, minusta se on ainakin mukavaa. Älynlahjojen kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.

Myrkyllinen ja pahantahtoinen mieli on kuitenkin ihmiselle suurempi ongelma. Se kun myrkyttää ympärillä olevatkin. Ihan vinkkinä tämä.

Nii sillai myrkyttää, että joku ihmisparka sekoaa pelkoonsa ku uskoo teitin höpinöitä demoneista sun muista. (eri)

Minkö ihmeen teitin? Tein?

Vierailija
108/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riivatut juoksee pitkin seinää ympyrää ,ette tiedäkkään mitä tapahtuu.

Vierailija
109/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On henkiä. Voiko tänne lähettää videon?

Joku väittäisi niitäkin käpälöidyiksi, niinkuin usein ovat ainaki nuo Usasta ja muualta ulkomailta tulleet levitykseen menneet. Jos olet ns. tavis ja olet saanut tavispuhelimella videon niin aika hyvä! Lisäksi olet viattomin mielin saanut jotain tuollaista todisteeksi.

Eräs äiti suree kuollutta poikalasta. Eräs päivä hänen filmaamana voimme nähdä kuinka ilmapallo ilman heliumia lentää ympäri asunnon ja päätyy yläkertaan huoneeseen, jossa lapsi nukkui.  Se kiertää asunnon ympäri kahdessa kerroksessa ja päätyy poikavainajan huoneeseen. Merkillinen!

Vierailija
110/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies kieltää tällaiset, vaikka on kokenut pari kertaa kummia juttuja itse myös seurassani, sanoen vain WoW😬..mutta kun aika kuluu niin kieltää jyrkästi tällaiset oudot tapahtumat. On jyrkästi tieteellinen ihminen.

Mun miehellä sama juttu. Ei usko kummituksiin, vaikka on meidän perheestä se ainoa, joka on sellaisen nähnyt. Paikalla oli silloin ainoastaan miespuolisia henkilöitä, kaikki korkeasti koulutettuja ja arvostetuissa ammateissa. Jotenkin tyypillistä, ei uskota, vaikka itse näkee. 😄

Jännää että ikinä, ei siis ikinä saada näitä todisteita videolle missä lakana näkyy. En tarkoita mitään naurettavia askelääniä sun muuta. Nämäkin jotka menee tutkimaan noita mestoja ei saa ikinä niitä käveleviä tai liitäviä lakanoita kameraan.

Vierailija
111/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun talossa, jolla on ikää yli 150 vuotta. Meillä ovia avataan ja suljetaan, kuistilla kopistellaan lumia jalkineista, salissa kuljetaan edestakaisin, keittiössä kuljetaan tavaroita kanniskellen (lautaset ja lasit kilisevät) ja ruokasalin lattia narisee. Tähän on jo niin tottunut, että sitä kokisi itsensä yksinäiseksi, jos ei joku yskisi työhuoneessa tai kulkisi kuistilta eteisen puolelle. Tätä on pitkin päivää, ei mitenkään yöllä erityisesti.

Vierailija
112/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppas sellane kirja ku Allan Kardeck - henkien kirja.

Vierailija
113/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessa isossa talossa lapsen huone oli kaytavan paasaa. Lattia narahteli kun siina kaveli.

No useampana yona sitten kuulin pienen lapsen askeleet, narahduksen kun ovi aukes ja tunsin kun jokin pieni hahmo kaveli sangylle ja pysahtyi siihen. Jain odottamaan aina ,etta lapsi kipuaa viekkuun. Mutta ei siina ollut ketaan. Kavin katsomassa lasta, nukkui sikeasti.

Mies kuuli aina samat aanet ja kysyi onko lapsi siina.

Kylla ne vaan on jotain haamuja

Tälläiset stoorit uppoaa täysin av-mammoille. Yleensä näitä "yliluonnollisia" kokevat ovat juurikin naiset. Sekin on vallan hupaisaa, että lähes poikkeuksetta edellisissä elämissään nämä naiset ovat aina olleet jotain elämää suurempaa, esim. ruhtinaita, kuninkaita sun muita prinsessoja. Oma ainutlaatuisuus paistaa niin selvästi läpi. No fantasioida toki saa ja katsoa jotain salkkareita vastapainoksi.

:) sinansa hassua, etta talo oli suhteellisen uusi. n. 15v vanha. Omakotitalo lahiossa, ettei edes naapureilla selity.

Sita ennen asuttiin n. 200v vanhassa mokissa ja siela ulvoi ainoastaan tuuli nurkissa.

Joskus nuorena kysyi silta laudalta missa on kirjaimia, etta mika olen ollut edellisessa elamassa. Niin piika. Ajatella!

Uskoo Ken halua. Multa ei kysytty.

Vierailija
114/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran nuorena unihalvaus. En silloin tiennyt unihalvauksesta mitään. Uskoin monta vuotta että eräs nuorena kuollut kaveri yritti ottaa minuun yhteyttä haudan takaa... Oli muuten karmea kokemus!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Vierailija
115/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin, minusta se on ainakin mukavaa. Älynlahjojen kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.

Myrkyllinen ja pahantahtoinen mieli on kuitenkin ihmiselle suurempi ongelma. Se kun myrkyttää ympärillä olevatkin. Ihan vinkkinä tämä.

Nii sillai myrkyttää, että joku ihmisparka sekoaa pelkoonsa ku uskoo teitin höpinöitä demoneista sun muista. (eri)

Minkö ihmeen teitin? Tein?

Tarkoittaa teidän. Vanhahtava ilmaus, voi sanoa esim "Teitin jälkeen, olkaa hyvät"

Vierailija
116/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liian vähän lähtötietoja, jotra jaksaisi alkaa arvailemaan mitään. Kummituksia ei kuitenkaan ole olemassa.

Vierailija
117/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymykseni kuuluu oliko kokovalkea lakana möröllä vai kukkakuvioinen?

Muumi mörkö pussilakana

Vierailija
118/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuimme Rovaniemelä taistelutantereella. Siellä kummitteli oikeasti.Pesäpallomailat oli eteisessä sekä yläkerran että pihapuolen vuokralaisilla.  Vieläkin ihmettelen miten niin normaalisti kuulin kun joka hakkasi puita liiterissä keskellä yötä ja se ikuinen nuohous talon seiniä vasten. Ihan kuin joku heti valojen sammuttua akoi kiertämään taloa .Lumi narisi ... Äiti ja veljeni sekä hänen kaveri seisoivat illalla passissa kun menin vessaan. Vasta kun olin aikuinen minulle kerrottiin tästä.  Kun olin lapsi sanoi äiti että kissat siellä leikkii ....

Mutta kun saunaan menin sanoivat että laitapa kunnolla verhot kiinni. Miksi ? Siihen en saanut suoraa vastausta. 

Enosi oli puskarunkkari ja väijy pihalla

Vierailija
119/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yksi päivä suihkussa, saunan oveen ilmestyi sana: hei. Ajattelin siinä silleen no hei vaan sullekin. Eniten mietityttää ne kirjaimet mitä oveen ilmestyy ja uskon kummituksiin.

Kannattaa katsoa elokuva nimeltä Doctor Sleep. Jatko-osa Hohto-leffalle. Siinä kaksi hohtavaa tyyppiä kommunikoi keskenään kirjoittelemalla viestejä, tosin liitutaululle. 

Oli todellinen rimanalitus se kirja ja leffa alkuperäiselle hoidolle. Ihan kuin Harry Potter leffa. Naurettava.

Vierailija
120/137 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan vanhassa, isossa talossa maalla keskellä mettää miehen ja 2 koiran kaa. Oon usein kuullu yläkerrasta ihan selviä, hitaita askelten ääniä. En oo moneen vuoteen suostunu menemään yläkertaan. Sillon joskus kun ekaa kertaa kuulin ne äänet, niin mies kävi kahtomassa. Ei tietenkää näkyny ketään eikä mitään. Koirista toinen reagoi myös kahtomalla ylöspäin.

En ikinä, koskaan, oo uskonu mihinkään aaveisiin, mutta nyt en enää oo yhtään varma. Jotaki tosi outoa ja karmivaa täsä on 🤦

Meillä on myös sellanen vanha, kauhuelokuvamainen kamala kellari, jonne johtaa pitkät portaat, en oo ikinä uskaltanu mennä sinne yksin 😂 Vaikka sieltä en oo mitään ääniä tai muuta kummallista kuulukaan 🤦