En usko mihinkään kummituksiin. Keksikää siis tälle selitys että saan mielenrauhan
Heräsin siis yöllä siihen, kun kuulin askelia keittöstä. Aivan kuin paljailla jaloilla olisi kävelty laminaatin päällä , tiedättehän sen äänen? Lattia myös välillä narahti. Keittiössä on yksi kohta joka narisee kun sen päälle astuu. Nousin istumaan sängylleni ja ajattelin, että olen niin unessa vain että kuvittelen mutta ihan oikeasti se ääni kuului. Pahinta oli kun koirani reagoi ääneen myös ja alkoi murista. Kurkkasi ovelta keittiölle päin ja murisi. Loppuyö menikin pelonsekaisissa tunnelmissa. Koskaan ennen ei ole tuollaista tapahtunut enkä jaksa uskoa että kyse on mistään yliluonnollisesta tmv. Asun siis kahdestaan koiran kanssa.
Kommentit (137)
Eläimet aistii paljon. Ne näkee myös sellaista mitä ihminen ei pysty näkemään
Vierailija kirjoitti:
Mikset jaksa uskoa? Ihan hyvin voi olla talossa henkiä. Oletko niin yksinkertainen että kuvittelet maailman olevan vain tätä mitä sinä näet
Miksi pitäisi uskoa höpöpaskaan josta ei ole ainuttakaan todistetta koko maailmanhistorian ajalta?
Huoltomies käynyt... Tai poltergeist. Tai muu henki. Ei tarvitse olla mikään kummitus vaan muitakin henkiä on. En nyt yhdestä kerrasta kuitenkaan vielä tekisi päätelmää, että kyseessä on henki.
Ehkä lattia vain "elää" talven tullessa? Tai ääni tulikin esim. jääkaapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset jaksa uskoa? Ihan hyvin voi olla talossa henkiä. Oletko niin yksinkertainen että kuvittelet maailman olevan vain tätä mitä sinä näet
Miksi pitäisi uskoa höpöpaskaan josta ei ole ainuttakaan todistetta koko maailmanhistorian ajalta?
Älä painele niitä nuolia, vaan vastaa kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpas sä aggressiivinen. En selitä noin yksinkertaiselle ihmiselle mitään. Tutki itse asiaa jos kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Huoltomies käynyt... Tai poltergeist. Tai muu henki. Ei tarvitse olla mikään kummitus vaan muitakin henkiä on. En nyt yhdestä kerrasta kuitenkaan vielä tekisi päätelmää, että kyseessä on henki.
Ehkä lattia vain "elää" talven tullessa? Tai ääni tulikin esim. jääkaapista?
Ei, vaan mitään "henkiä" ei ole. Voit toki osoittaa väitteeni vääräksi esittämällä vertaisarvioidut todisteet yhdestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpas sä aggressiivinen. En selitä noin yksinkertaiselle ihmiselle mitään. Tutki itse asiaa jos kiinnostaa :)
Olen jo tutkinut. Kuten sanottua, ainuttakaan todistetta aiheesta ei ole koko maailmanhistorian ajalta. Sen enempää ei aihetta enää voi tutkia.
Ja et tietenkään selitä, koska et pysty siihen. Sinulla ei ole mitään annettavaa aiheeseen.
No onhan näitä tapauksia ollut joissa joku on tunkeutunut hiippailemaan ihmisten koteihin. Miten asut? Pääseekö asuntoosi helposti?
Mörkö ollut liikenteessä. Ovat erikoisen kiinnostuneita sinkkunaisista, joiden vahvat mielialan vaihtelut,, miehen tuskissaan, vetävät mörköjä puoleensa, magneetin lailla.
mies54v
Minulla oli vastaava kokemus vuosia sitten. Asuin pienessä yksiössä jossa oli ihan kivan kokoinen keittiö,keittiössä ei ollut ovea vain kulkuaukko ja nukuin olohuoneen yhteydessä olevassa makuusopessa. Olin pelannut kännykällä matopeliä ja juuri pistänyt puhelimen pois kun kuulin miten keittiössä siirtyi tuoli ja sitten kuului kikatusta. Olin pissata alleni.
Asuin yksin,ei edes lemmikkejä. Ääni tuli minun asunnossani,ei naapurista.
Lapsuudenkodissani tapahtui tuollaista melkein joka yö. Kuulin usein myös öisin kuinka joku istui nahkasohvallemme, siitäkin kuuluu sellainen ääni. Eihän siellä sitten ketään ollut kun katsoin. Kerroin usein näistä äidilleni joka vain sanoi höpö höpö mutta arvatkaapa mitä? Kun muutimme tuosta asunnosta pois äitini tokaisi minulle autossa, että hän myös kuuli ne äänet muttei tietenkään voinut sitä minulle, lapselle myöntää. Kertoi myös pelkäävänsä jos oli yksin kotona..
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vastaava kokemus vuosia sitten. Asuin pienessä yksiössä jossa oli ihan kivan kokoinen keittiö,keittiössä ei ollut ovea vain kulkuaukko ja nukuin olohuoneen yhteydessä olevassa makuusopessa. Olin pelannut kännykällä matopeliä ja juuri pistänyt puhelimen pois kun kuulin miten keittiössä siirtyi tuoli ja sitten kuului kikatusta. Olin pissata alleni.
Asuin yksin,ei edes lemmikkejä. Ääni tuli minun asunnossani,ei naapurista.
Siis luulit kuulevasi. Oletettavasti sinulla ei kuitenkaan ole äänitettä kyseisestä tapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Reagoin aina vatsallani kun olen peloissani tai jännittynyt. Nyt minulla alkoi myös jatkuvat ilmavaivat. peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Miksi sun pitää tulla joka ketjuun trollaamaan? Et ole ap ja ei kukaan edes niin luulekaan. Teet tätä melkein joka ikisessä ketjussa. Hanki elämä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyseenalaistaa asioita. Itse olet yksinkertainen. Mörkökö käppäili laminaatilla.
Se kohta on painunut illalla mutta jostain syystä narahti takaisin ns. "paikoilleen" vasta yöllä.
Se ei voinut olla kummitus, koska kummitus ei paina mitään, eikä näin ollen voi narisuttaa laminaattia. Ei tarvitse enää pelätä=)
Se tosin saattoi olla taloon tunkeutunut tirkistelijä-murhamies.
Tälläisiä vainajia, jotka jäävät 'kummittelemaan' tähän meidän maailmaan, eivät ole siirtyneet kuolleessaan eteenpäin henkimaailmaan. Syynä voi olla esim. kiintyminen maalliseen tai he ovat menehtyneet yhtäkkiä ymmärtämättä, että ovat kuolleet. He jäävät tavallaan jumiin tänne meidän ulottuvuuteen. Heitä ei tarvi pelätä.
Olen ohjannut vainajia eteenpäin seuraavasti: ensin rauhoitan itseni, luen Isä meidän rukouksen ja pyydän vainajien paimenia viemään tämän jumittuneen valoon. Yleensä toimii, mutta jostain syystä kaikki eivät halua siirtyä eteenpäin.
Voit kokeilla toimia näin tai jos joku voi auttaa?