Naiset, millasilla noin nelkymppisillä miehillä on vientiä?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Hauska että naiset vaativat ettei saa olla mahaa tai ylipainoa, mutta kuitenkin katukuvassa liki kaikilla samanikäisillä naisilla on ylipainoa.
Kaikissa ikäluokissa on enemmän lihavia miehiä kuin naisia.
Hoikkana naisena en halua ylipainoista kumppania. Sinänsä sääli kun monet miehet ovat tosi mukavia ihmisinä, mutta jos toista ei näe haluttavana miehenä niin mitään ei ole tehtävissä.
Komea, pitkä, lihaksikas, hyväpalkkaisessa työssä käyvä, lapseton tai lapset jo lähes aikuisia + ei lähettele kikk€likuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska että naiset vaativat ettei saa olla mahaa tai ylipainoa, mutta kuitenkin katukuvassa liki kaikilla samanikäisillä naisilla on ylipainoa.
Hoikkana naisena en halua ylipainoista kumppania. Sinänsä sääli kun monet miehet ovat tosi mukavia ihmisinä, mutta jos toista ei näe haluttavana miehenä niin mitään ei ole tehtävissä.
Totta, tosin mua ei haittaa jos tykkää ns. hieman liikaa hyvästä ruuasta, mutta muutoin elää terveelliseti ja se näkyy kropassa lihaksina ja hyvänä kuntona ja kasvot ei pöhötä eli on tapauskohtaistakin eikä pelkästään kiloissa mitattavissa oleva asia
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ois kova valehtelemaan niin ois plussaa, lapseton myös. Ei mikään kukkakeppi maratoonari, miehen kokonen saa olla. Siinä nyt aluksi. Sivistys nyt on lähtökohta, että jotenkin on kartalla maailman menosta.
Eli oot itse läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tosin mua ei haittaa jos tykkää ns. hieman liikaa hyvästä ruuasta, mutta muutoin elää terveelliseti ja se näkyy kropassa lihaksina ja hyvänä kuntona ja kasvot ei pöhötä eli on tapauskohtaistakin eikä pelkästään kiloissa mitattavissa oleva asia
Minua taas ylipaino haittaa aina. Johtui sitten hyvästä ruuasta tai väärin näyttävästä vaa'asta.
Myötätuntoinen ja ystävällinen, tasapainoinen ja elämänhallinta kautta linjan kunnossa, peruspositiivinen ja huumorintajuinen, ei ole henkisesti edelleen sidoksissa lapsuudenperheeseen tai eksiin, ei haudo traumoja tai katkeruuksia muutenkaan. Sietää ja jopa arvostaa minun omituisuuksiani. Haluaa tiivistä henkistä yhteyttä eikä sellaista missä nähdään toisinaan kun panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ensimmäinen kriteeri on se että oltava valtavan kokoinen penis.
Ja lehmät lentää. :D
Nyt viimein kun pääsin toksisesta eksästäni eroon, niin tärkein kriteeri uuden miehen suhteen on että kunnoittaa mua ja hyväksyy sellaisena kuin olen. Eli jos heti alussa tulee jotain vitsin varjolla nälvimistä tai herkkänahkaiseksi syyttämistä, niin en aio jatkaa tapailua vaikka olisi miten komea tai sopiva muutoin.
Yleensä sellaisilla miehillä on vientiä jotka tulee toimeen naisten kanssa luonnostaan ja jotka ovat jollain tavalla komeita, se tosin onkin sitten jo makuasia
Tavallinen ei kelpaa. Miehen pitää olla sitä, tätä ja tuota. Nainen itse voi olla mitä vain.
Pitkä (yli 185).
Kasvoista miellyttävän näköinen, ei partaa tai silmälaseja, hyvät hampaat.
Pukeutumistyyli tilannetajun omaava business-casual. Ymmärtää milloin laitetaan puku, milloin riittää suorat housut ja kauluspaita, sekä sen että verkkareita pidetään vain liikunnan yhteydessä.
Lihaksikas ei tarvi olla, mutta sellainen sporttinen kroppa mistä näkee että liikuntaa harrastaa enemmän kuin hikiset 3x viikossa.
Korkea koulutus- JA tulotaso.
Esim äkkirikastunut amis ei käy.
Lapsia ja exiä luonnollisesti saa olla, tärkeintä että miehen välit heihin on kunnioittavat, ei riitoja tai kaunoja.
Miehellä oltava omiakin ystäviä ja oma elämä.
Ei mt ongelmia, ei komplekseja, ei traumoja.
Seksuaalisesti aktiivinen ja kyvykäs, itse haluan vähintään kerran joka pvä, myös menstruaation aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ei kelpaa. Miehen pitää olla sitä, tätä ja tuota. Nainen itse voi olla mitä vain.
Jos naisella on kyky olla mitä vain, niin miksi hänen pitäisi tyytyä mieheen, joka ei ole juuri mitään?
Marjo44hki kirjoitti:
Pitkä (yli 185).
Kasvoista miellyttävän näköinen, ei partaa tai silmälaseja, hyvät hampaat.Pukeutumistyyli tilannetajun omaava business-casual. Ymmärtää milloin laitetaan puku, milloin riittää suorat housut ja kauluspaita, sekä sen että verkkareita pidetään vain liikunnan yhteydessä.
Lihaksikas ei tarvi olla, mutta sellainen sporttinen kroppa mistä näkee että liikuntaa harrastaa enemmän kuin hikiset 3x viikossa.
Korkea koulutus- JA tulotaso.
Esim äkkirikastunut amis ei käy.Lapsia ja exiä luonnollisesti saa olla, tärkeintä että miehen välit heihin on kunnioittavat, ei riitoja tai kaunoja.
Miehellä oltava omiakin ystäviä ja oma elämä.
Ei mt ongelmia, ei komplekseja, ei traumoja.
Seksuaalisesti aktiivinen ja kyvykäs, itse haluan vähintään kerran joka pvä, myös menstruaation aikaan.
Jaaha, kommentin perusteella Marjo44hki on sinkku.
Samaa ikäluokkaa olevien naisten keskuudessa on vientiä jos kemiat kohtaa.
Onneksi naisten ajatukset ei eroa miesten ajatuksista.
Käytännössä tässä ketjussa kuvatut miehet vastaavat naista, jolla on tiukka perse, kapea vyötärö, kiinteät isot rinnat, pitkät vaaleat hiukset. Lisäksi nainen on hyvä ottamaan suihin, ei nalkuta ja ei elä miehen lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naisten ajatukset ei eroa miesten ajatuksista.
Käytännössä tässä ketjussa kuvatut miehet vastaavat naista, jolla on tiukka perse, kapea vyötärö, kiinteät isot rinnat, pitkät vaaleat hiukset. Lisäksi nainen on hyvä ottamaan suihin, ei nalkuta ja ei elä miehen lompakolla.
No, ihmekö tuo. Useimmilla nelikymppisellä on kokemusta parisuhteesta tai -suhteista; ihan minkä tahansa takia ei viitsi vaivautua, ja rahatkin ovat jo ihan omia.
Kukaan ei vaadi sinulta tai ap:lta tai yhdeltäkään muultakaan mieheltä yhtään mitään. Tässä kysyttiin, millaisesta miehestä kiinnostuisimme ja me vastasimme siihen kysymykseen.