Naiset, millasilla noin nelkymppisillä miehillä on vientiä?
Kommentit (169)
Marjo44hki kirjoitti:
Pitkä (yli 185).
Kasvoista miellyttävän näköinen, ei partaa tai silmälaseja, hyvät hampaat.Pukeutumistyyli tilannetajun omaava business-casual. Ymmärtää milloin laitetaan puku, milloin riittää suorat housut ja kauluspaita, sekä sen että verkkareita pidetään vain liikunnan yhteydessä.
Lihaksikas ei tarvi olla, mutta sellainen sporttinen kroppa mistä näkee että liikuntaa harrastaa enemmän kuin hikiset 3x viikossa.
Korkea koulutus- JA tulotaso.
Esim äkkirikastunut amis ei käy.Lapsia ja exiä luonnollisesti saa olla, tärkeintä että miehen välit heihin on kunnioittavat, ei riitoja tai kaunoja.
Miehellä oltava omiakin ystäviä ja oma elämä.
Ei mt ongelmia, ei komplekseja, ei traumoja.
Seksuaalisesti aktiivinen ja kyvykäs, itse haluan vähintään kerran joka pvä, myös menstruaation aikaan.
Heh, mun mielestäni maailman kuumin yli nelikymppinen mies on just yks tietty parrakas rillipää, jolla on jopa hampaatkin vähän vinossa :)
Uskon että kaikilla joilla on työpaikka, ja normaalit sosiaaliset taidot, edes hitusen urheilullisia harrastuksia...
Fiksu, avoin, utelias, on ainakin joitain kiinnostuksenkohteita, ei ole tuomitseva, rento, urheilullinen, ei käytä alkoholia, on musiikkimaku.
On ehkä kokenut vaikeuksia, mutta on ne selättänyt, mikä on lisännyt ymmärrystä erilaisia ihmisiä kohtaan. Saa olla lapsia ja eronnut. Mielellään on työpaikka.
Minulla myös näitä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, avoin, utelias, on ainakin joitain kiinnostuksenkohteita, ei ole tuomitseva, rento, urheilullinen, ei käytä alkoholia, on musiikkimaku.
On ehkä kokenut vaikeuksia, mutta on ne selättänyt, mikä on lisännyt ymmärrystä erilaisia ihmisiä kohtaan. Saa olla lapsia ja eronnut. Mielellään on työpaikka.
Minulla myös näitä ominaisuuksia.
Niin joo! Ja ei ole seksuaalisesti estynyt. Sellainenkin tapaus oli juuri. Itse olen kokeilunhaluinen.
Komea kasvoista, pitkä, hyvät sosiaaliset taidot, karismaattinen, keskimääräistä korkeampi tulotaso.
Nuo kun kaikki löytyy, niin mies pystyy kyllä yli 40 vuotiaanakin pyörittämään haaremia, eli halukkaita naisia varmasti löytyy riesaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Komea kasvoista, pitkä, hyvät sosiaaliset taidot, karismaattinen, keskimääräistä korkeampi tulotaso.
Nuo kun kaikki löytyy, niin mies pystyy kyllä yli 40 vuotiaanakin pyörittämään haaremia, eli halukkaita naisia varmasti löytyy riesaksi asti.
No tottakai, hitto vaan kun kädet on ihan hapoilla rumimpien tarjokkaiden kivittämisestä.
T: Adonis
tjaa, mun mielestä taas kaikkein kuumimmat miehet ovat laihoja, joku dadbody ei vaan sytytä, lihavammasta nyt puhumattakaan.