Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, millasilla noin nelkymppisillä miehillä on vientiä?

Vierailija
24.10.2022 |

Kiinnostaisi kuulla...

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minulla, näytän parikymppiseltä. Teinit ei edes hoksaa että olen nelikymppinen.

Vierailija
122/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettu, liikunnallinen, lapseton, parrakas, juoksunsa juossut, kätevä käsistään, osaa puhua, aikuisen ihmisen harrastukset.

Kaikki täsmää paitsi kätevä käsistään eikä ole vientiä yhtään. Ehkä se on paketissa kaikkein oleellisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim minulla, näytän parikymppiseltä. Teinit ei edes hoksaa että olen nelikymppinen.

Et näytä. Se nolo lippis, tennarit ja huppari eivät huijaa ketään.

Vierailija
124/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät hoksaakaan, koska teinit eivät näe eroa parikymppisillä ja nelikymppisillä. Molemmat ovat heistä ikäloppuja.

Vierailija
125/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät hoksaakaan, koska teinit eivät näe eroa parikymppisillä ja nelikymppisillä. Molemmat ovat heistä ikäloppuja.

Teinitytöt nimenomaan etsivät hieman itseään vanhempia parikymppisiä, joilla on jo tuloja ja kokemusta. Kysyntää on kyllä. Jos näyttäisin nelikymppiseltä, en usko että niin paljoa.

Vierailija
126/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeilla ja pitkillä.

Vierailija
127/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöt nimenomaan etsivät hieman itseään vanhempia parikymppisiä, joilla on jo tuloja ja kokemusta. Kysyntää on kyllä. Jos näyttäisin nelikymppiseltä, en usko että niin paljoa.

Ai näin te pedarit nykyään satuilette itsellenne.

Vierailija
128/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat aikuisen ihmisen harrastukset? Mitä ne eivät ole?

Vierailija
129/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai näin te pedarit nykyään satuilette itsellenne.

Muistaakseni Jammu-setäkin oli loppuun asti sitä mieltä, että ne tytöt oli jotain himokkaita l utkia, jotka halusi sitä.

Vierailija
130/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi itseni kaltainen mies eli normaalipainoinen ja -pituinen, lapseton ja korkeakoulutettu. Hyvästä kielitaidosta ja reissaamisesta plussaa. Ennakkoluuloton, positiivinen, aktiivinen, liikunnallinen. Ei allerginen. Ei käytä mitään päihteitä, korkeintaan vähän viiniä tms illallisella. Itse olen raitis. Aika vähän näitä on tullut vastaan. Tiedän monta tällaista sinkkunaista, miestä en yhtäkään. N40

Ei allergioita?

Vierailija
131/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisia: kaikenlainen käsin tekeminen ja muu luova tekeminen, liikunta, laatukirjallisuuden lukeminen

Ei aikuisia: pelaaminen, bilettäminen, passiivinen viihteen kuluttaminen, Pokemonit, mangat, animet yms.

Vierailija
132/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi itseni kaltainen mies eli normaalipainoinen ja -pituinen, lapseton ja korkeakoulutettu. Hyvästä kielitaidosta ja reissaamisesta plussaa. Ennakkoluuloton, positiivinen, aktiivinen, liikunnallinen. Ei allerginen. Ei käytä mitään päihteitä, korkeintaan vähän viiniä tms illallisella. Itse olen raitis. Aika vähän näitä on tullut vastaan. Tiedän monta tällaista sinkkunaista, miestä en yhtäkään. N40

Ei allergioita?

Joo, voi harmi, olen tällainen 190 cm pitkä, atleettinen tohtori viiden tonnin kuukausituloilla, mutta kun on toi pähkinäallergia niin se siitä sitten, nyyh.

Vierailija
133/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi Ekola TikTokista

Vierailija
134/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettu, liikunnallinen, lapseton, parrakas, juoksunsa juossut, kätevä käsistään, osaa puhua, aikuisen ihmisen harrastukset.

Kaikki täsmää paitsi kätevä käsistään eikä ole vientiä yhtään. Ehkä se on paketissa kaikkein oleellisin?

En tiedä vieläkö luet ketjua, mutta vastaan silti. Jos on perusasiat kunnossa niin ainoa asia mikä puuttuu on itsevarmuus. Ja nyt en tarkoita sellaista rehvakasta olemusta, vaan hiljaista itsevarmuutta.

Suosittelen aloittamaan jonkin itämaisen kamppailulaji harrastuksen. Se tuo fyysisen itsevarmuuden lisäksi henkistä vahvuutta, sillä moni lajeista on hyvinkin meditatiivisia. Pitkään lajia harrastaneet säteilevät ympärilleen sellaista hiljaista voimaa, vaikka eivät mitään lihaskimppuja olisikaan. Sillä en puhu pelkästään fyysisestä voimasta, vaan laji kasvattaa myös henkistä voimaa, jota voisi vaikka karismaksi kutsua. Monilla heistä on kerta kaikkiaan lehmän hermot.

Loppupelissä me ihmiset olemme hyvinkin "eläimellisiä". Naiset eivät voi vastustaa miehiä, jotka saavat heidät tuntemaan olevansa turvassa savannin villieläimiltä. :)

Vierailija
135/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vieläkö luet ketjua, mutta vastaan silti. Jos on perusasiat kunnossa niin ainoa asia mikä puuttuu on itsevarmuus. Ja nyt en tarkoita sellaista rehvakasta olemusta, vaan hiljaista itsevarmuutta.

Suosittelen aloittamaan jonkin itämaisen kamppailulaji harrastuksen. Se tuo fyysisen itsevarmuuden lisäksi henkistä vahvuutta, sillä moni lajeista on hyvinkin meditatiivisia. Pitkään lajia harrastaneet säteilevät ympärilleen sellaista hiljaista voimaa, vaikka eivät mitään lihaskimppuja olisikaan. Sillä en puhu pelkästään fyysisestä voimasta, vaan laji kasvattaa myös henkistä voimaa, jota voisi vaikka karismaksi kutsua. Monilla heistä on kerta kaikkiaan lehmän hermot.

Loppupelissä me ihmiset olemme hyvinkin "eläimellisiä". Naiset eivät voi vastustaa miehiä, jotka saavat heidät tuntemaan olevansa turvassa savannin villieläimiltä. :)

Samaa mieltä. Itsevarmuus vetää puoleensa. 

Vierailija
136/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa olevilla halukkailla.

Vierailija
137/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisia: kaikenlainen käsin tekeminen ja muu luova tekeminen, liikunta, laatukirjallisuuden lukeminen

Ei aikuisia: pelaaminen, bilettäminen, passiivinen viihteen kuluttaminen, Pokemonit, mangat, animet yms.

Lisään myöskin tähän formuloiden katsominen/ralliurheilu, välineurheilu, frisbeegolf ja reivit

Vierailija
138/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras vastaus tähän mennessä! Tuo on naiselle miehessä tärkein ominaisuus, siis turvallisuus (siksi naiset tykkää myös lihaksikkaista tai pitkistä miehistä, koska niistä tulee turvallinen olo, mutta se turvallisuudentunne loppuu siihen paikkaan kun mies osittaa agressiota naiseen, käyttäytyy arvaamattomasti tai on epäluotettava)

Vierailija
139/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei allergioita?

Eri, mutta jos naisella on vaikka koira, niin ei silloin voi seurustella sille allergisen kanssa. Ruoka-aine allergiat hankaloittaisivat yhteistä elämää, mitä voidaan yhdessä kokkailla. Pahassa keliakiassa esim. pitää olla oma leikkuulauta leivälle, jotta toinen ei saisi sitä gluteenia. Menee liian hankalaksi.

Vierailija
140/169 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raitis (tai vain vähän alkoa käyttävä), lapseton, tupakoimaton, koulutettu, älykäs ja yleensäkin toisen huomioiva. 

Ei ole vientiä ollut.. nuo on muutenkin asioita jotka ei näy päälle päin.

Aivan, nuo asiat saa tietoonsa tutustumalla. Ulkonäkö voi herättää kiinnostuksen, mutta juuri ne asiat, mitkä eivät näy naamasta ovat tärkeimpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän