Naiset, millasilla noin nelkymppisillä miehillä on vientiä?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
Pitkä (yli 185).
Kasvoista miellyttävän näköinen, ei partaa tai silmälaseja, hyvät hampaat.Pukeutumistyyli tilannetajun omaava business-casual. Ymmärtää milloin laitetaan puku, milloin riittää suorat housut ja kauluspaita, sekä sen että verkkareita pidetään vain liikunnan yhteydessä.
Lihaksikas ei tarvi olla, mutta sellainen sporttinen kroppa mistä näkee että liikuntaa harrastaa enemmän kuin hikiset 3x viikossa.
Korkea koulutus- JA tulotaso.
Esim äkkirikastunut amis ei käy.Lapsia ja exiä luonnollisesti saa olla, tärkeintä että miehen välit heihin on kunnioittavat, ei riitoja tai kaunoja.
Miehellä oltava omiakin ystäviä ja oma elämä.
Ei mt ongelmia, ei komplekseja, ei traumoja.
Seksuaalisesti aktiivinen ja kyvykäs, itse haluan vähintään kerran joka pvä, myös menstruaation aikaan.
Jaaha, kommentin perusteella Marjo44hki on sinkku.
Ap kysyi, millaisella nelikymppisellä miehellä on vientiä.
Laitoin listan ominaisuuksista.
Uskoisin että mainitun kaltaisella miehellä vientiä on.
Miten minun siviilisäätyni tähän kuuluu? Ei tässä kysytty, minkälaisen miehen MINÄ haluan.
Onko sulla luetun ymmärtäminen hakusessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska että naiset vaativat ettei saa olla mahaa tai ylipainoa, mutta kuitenkin katukuvassa liki kaikilla samanikäisillä naisilla on ylipainoa.
Mulla itselläni ei ole, ei miehellänikään. Ihan pienestä tämä ei kyllä ole kiinni, mutta en voisi kuvitellakaan elämää huonokuntoisen ihmisen kanssa joka ei jaksaisi lähteä seuraksi vaikkapa vaellujselle, tai jonka muu kestävyys olisi luokkaa kerran viikossa viisi minuuttia. Liikkuva elämäntapa on olennaisempaa kuin ulkomuoto.
Vaellusta harrastava nainen.
Te ja teidän eräkuvat vedän tinderissä aina vasemmalle. Todella turn off.
T. SM tason urheilijamies
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ei kelpaa. Miehen pitää olla sitä, tätä ja tuota. Nainen itse voi olla mitä vain.
Koska olen miehelleni todellakin mitä vain, odotan että suhde on vastavuoroisesti itsellenikin positiivinen. Missasitko ketjun aiheen? Ei tässä kysytty "milkainen itse olet".
Christiiina kirjoitti:
Mukavilla ja kilteillä miehillä.
Kilteillä etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska että naiset vaativat ettei saa olla mahaa tai ylipainoa, mutta kuitenkin katukuvassa liki kaikilla samanikäisillä naisilla on ylipainoa.
Mulla itselläni ei ole, ei miehellänikään. Ihan pienestä tämä ei kyllä ole kiinni, mutta en voisi kuvitellakaan elämää huonokuntoisen ihmisen kanssa joka ei jaksaisi lähteä seuraksi vaikkapa vaellujselle, tai jonka muu kestävyys olisi luokkaa kerran viikossa viisi minuuttia. Liikkuva elämäntapa on olennaisempaa kuin ulkomuoto.
Vaellusta harrastava nainen.
Te ja teidän eräkuvat vedän tinderissä aina vasemmalle. Todella turn off.T. SM tason urheilijamies
No sinä siellä tinderissä edelleen viihdyt, miksi tuo minulle olisi ongelma kun puoliso on jo?
Jos nyt naisenvonkaajat alkaisivat kysellä ihan ensimäiseksi naisen tuntemuksia ja ajatuksia. Miks WTUSS te puhutte itsestänne? Jos ei ole empatiaa niin hinkatkaa kikkeliänne vaikka katajaan. Naiset vaativat LUOVUUTTA miehiltä. Ja sitä stanan huomiota loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
No sinä siellä tinderissä edelleen viihdyt, miksi tuo minulle olisi ongelma kun puoliso on jo?
Joskus kutittelee jos tinderiss kokeilisi ilman, että tuo huushollin Lady huomaisi. Tuli jo komenttia ettei kukaaan nainen tommoista huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasia harrastuksia, kiinnostuksenkohteita jne?
Ammattisuunta?
No ei ainakaan eräily...
Mitä ihmettä, musta olisi ihanaa, jos miehellä olisi kunnon erätaidot!
Vierailija kirjoitti:
Saako nelikymppinen äijä deittiappeista helposti seuraa?
Saa loputtomasti, jos on komeampi kuin 95% miehistä ja kuva on otettu hyvin, ei mitään suttuisella linssillä otettuja aurinkolasi- ja kaljakuvia.
Jos taas ei kuulu tähän 5% komeimpaan, ei saa seuraa ollenkaan.
Sanoisin, että viisailla ja mukavilla miehillä (ja naisilla)on aina vientiä, olipa minkä ikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Raitis (tai vain vähän alkoa käyttävä), lapseton, tupakoimaton, koulutettu, älykäs ja yleensäkin toisen huomioiva.
Ei ole vientiä ollut.. nuo on muutenkin asioita jotka ei näy päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Myötätuntoinen ja ystävällinen, tasapainoinen ja elämänhallinta kautta linjan kunnossa, peruspositiivinen ja huumorintajuinen, ei ole henkisesti edelleen sidoksissa lapsuudenperheeseen tai eksiin, ei haudo traumoja tai katkeruuksia muutenkaan. Sietää ja jopa arvostaa minun omituisuuksiani. Haluaa tiivistä henkistä yhteyttä eikä sellaista missä nähdään toisinaan kun panettaa.
Eli mies ei saa olla omituinen, mutta hänen pitää sietää sinua. Kuulostaa siltä, että haluat jonkun Skyrimin rivivartijan, jolta voi kysyä tietä, mutta jota kukaan ei muista.
Entä kuinka moni unelmoi charmantista elämän koulimasta ketusta, kun itse oli vielä viehättävä parikymppinen namupala?
Tässä ku meiraa olla sellaanen kohtaantoho ongelmaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattisuunta?
No ei ainakaan eräily...
On munkin mielestäni, mutta kun kaikki lomat ja tekemiset tuollaisen kanssa on niitä että mennään jonnekin huipulle kylmässä säässä keittämään pannukahvit ja syömään hernekeittoa, nukutaan teltassa ja pas'otaan kuoppaan, niin alkaa se tympimään...mihin tollanen mies tarvii naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattisuunta?
No ei ainakaan eräily...
On munkin mielestäni, mutta kun kaikki lomat ja tekemiset tuollaisen kanssa on niitä että mennään jonnekin huipulle kylmässä säässä keittämään pannukahvit ja syömään hernekeittoa, nukutaan teltassa ja pas'otaan kuoppaan, niin alkaa se tympimään...mihin tollanen mies tarvii naista?
Se mies tarvitsee samanhenkisen naisen. Meitä löytyy kyllä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattisuunta?
No ei ainakaan eräily...
Se mies tarvitsee samanhenkisen naisen. Meitä löytyy kyllä. :)
Löytyykö teitä paljonkin ja mistä saattais löytää? kaverin puolesta kyselen...
Lihaksikas, raitis, 185 vähintään, vakityö, omakotitalo/omistusasunto tai muuta varaallisuutta, hyvät käytöstavat ja hyvä luonne. Plussaa jos on tummatukka ja parta
Korkeakoulutettu, liikunnallinen, lapseton, parrakas, juoksunsa juossut, kätevä käsistään, osaa puhua, aikuisen ihmisen harrastukset.