Naiset, millasilla noin nelkymppisillä miehillä on vientiä?
Kommentit (169)
Saako nelikymppinen äijä deittiappeista helposti seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Siis sänkypuuhiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sänkypuuhiin
Niin ne väittää että Tinderistä saa
Tunneälykäs, hauska, liikunnallinen, kivannäköinen, ei talousvaikeuksia (ei tartte silti rikas olla kunhan selviytyy), addiktioita tai kyteviä traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Tunneälykäs, hauska, liikunnallinen, kivannäköinen, ei talousvaikeuksia (ei tartte silti rikas olla kunhan selviytyy), addiktioita tai kyteviä traumoja.
Mitä muuten tuo kivannäköinen tarkoittaa ja miten se eroaa hyvännäköisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli viiskymppiset sanoo kivannäköinen ja yli seitsemänkymppiset hauskannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan eri ihmisille eri asioita. Mulle sitä että miellyttää subjektiivisesti juuri minun silmääni vaikkei välttämättä kaikilta osin vastaa yleisiä ihanteita (omalla miehellä ei ole laatikkoleukaa ja on silti musta ihana
Joku tosi komea/hyvännäköinen voi olla kivannäköinen ja joku ei, mut kivannäköisyys ratkaisee onko mies kiinnostava, ei hyvännäköisyys.
Mua kiinnostaisi itseni kaltainen mies eli normaalipainoinen ja -pituinen, lapseton ja korkeakoulutettu. Hyvästä kielitaidosta ja reissaamisesta plussaa. Ennakkoluuloton, positiivinen, aktiivinen, liikunnallinen. Ei allerginen. Ei käytä mitään päihteitä, korkeintaan vähän viiniä tms illallisella. Itse olen raitis. Aika vähän näitä on tullut vastaan. Tiedän monta tällaista sinkkunaista, miestä en yhtäkään. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli viiskymppiset sanoo kivannäköinen ja yli seitsemänkymppiset hauskannäköinen.
XDD
Jos et oo läski, kalju, parrakas rillipää, jolla sovinistiläppää, et juo kaljaa, viinaa tai vedä röökiä, niin joku voi huolia
Mieti ensin kenellä ei ole, ja koita sitten olla kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Jollekin lapset ovat turnoff, joillekin ei. Joku välittää rahasta,joku ei..jne jne
Juuri näin. Aloittajan kannattaisi miettiä, millaista naista hän itse etsii. Kaikkia hän ei edes haluaisi miellyttää.
Jos itse olisin nyt nelikymppinen ja sinkku, niin minua kiinnostaisi ikäiseni mies, jolla on myös jo teini-ikäiset lapset tai ei lapsia ollenkaan (koska ei niitä halua). Hän olisi työssäkäyvä, koulutettu, pitäisi matkustamisesta, kulttuurista ja luonnosta. Ehdottomasti savuton.
Hänelle olisi itsestäänselvää, että mahdollinen yhteenmuutto olisi ajankohtaista aikaisintaan sitten, kun kummallakaan ei enää ole kotona asuvia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Jollekin lapset ovat turnoff, joillekin ei. Joku välittää rahasta,joku ei..jne jne
Mutta tässä kysyttiinkin yleisemmin viennistä, eli voisi olettaa toisilla olevan enemmän kuin toisilla
Jep, ja kyllä se lapsettomuus vaan on hottia niin miehissä kuin naisissa riippumatta siitä,voinko haeskelijalla itsellään lapsia. Ei kukaan oikeasti halua niitä vieraita kersoja kuvioihin, jos saa valita. Joka muuta väittää, valehtelee. Olin neljääkymppiä lähestyvänä sinkkuna todella suosittu Tinderissä, mutta en elättele kuvitelmia, että se johtui vaan ulkonäöstä tai persoonasta, kyllä se lapsettomuus tais siinä vaiheessa olla isoin plussa minussa.
Vain jos mies on ehdottoman varma, ettei myöskään halua lapsia.
Mulle kelpais sellainen mies joka ei ole etupäässä etsimässä panoseuraa, vaan ihan oikeaa parisuhdetta ja ihan rauhassa tutustumista toiseen yms. ja myöskin se että asettaa parisuhteen etupäähän elämässään, esimerkiksi tosi monelle on harrastukset tai ystävät tai jopa työ tärkeämpää.
Tärkeää on myös että elämä on hallinnassa, ei päihteitä tai ylipainoa, pukeutuu siististi. En alkaisi seurustelemaan miehen kanssa jonka koti ei ole siisti, eksäni koti oli ihan kamalassa epäjärjestyksessä, kun tapasimme ja ikävä kyllä hän toi tuon elinympäristön mukanaan myös meidän yhteiseen kotiin.
Muistakaa että se mitä tekee yhdellä elämän osa-alueella tekee luultavasti kaikilla muillakin.
Hauska että naiset vaativat ettei saa olla mahaa tai ylipainoa, mutta kuitenkin katukuvassa liki kaikilla samanikäisillä naisilla on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska että naiset vaativat ettei saa olla mahaa tai ylipainoa, mutta kuitenkin katukuvassa liki kaikilla samanikäisillä naisilla on ylipainoa.
Mun mielestä taas paljon mielummin pientä mahaa kuin että on laiha...esimerkiksi laihat käsivarret aikuisella miehellä on jotenkin tosi iso turnoff
Siitä saa ison plussan jos nelikymppinen mies ei pukeudu eräilyvaatteisiin, lippalakkiin yms. paljon näkee tuollaista että noi metsälle tarkoitetut vaatteet ovat siirtyneet ihan normaaliin arkikäyttöön...melkein joka toisella on ne sellaiset kaksiväriset eräilyhousut jalassa. Onko pakko?
Jos ei ois kova valehtelemaan niin ois plussaa, lapseton myös. Ei mikään kukkakeppi maratoonari, miehen kokonen saa olla. Siinä nyt aluksi. Sivistys nyt on lähtökohta, että jotenkin on kartalla maailman menosta.
Naisena? Olen nainen. Oletko siis lesbo vai miksi tähän arvioon tarvitaan naisnäkökulma?