Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1111)
Vierailija kirjoitti:
Olen tylsä. En tykkää kyläillä, en käydä konserteissa, en harrastaa mitään kovin aktiivisesti. Netflix ja koti kiehtoo eniten.
Moni on. Lisäksi mt ongelmat.
No on, sellanen että jos tulen ns. läheisemmäksi niin muutun aika paskamaiseksi tyypiksi jota ahdistaa toisen jatkuvat lemmenlässytykset ja tykkäätsämusta-jankkaukset. Lisäksi hermot menee muutenkin herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella mustasukkainen.
Nykyistä miestä käskin hävittämään kaikki exänsä antamat joulukortit ja muun krääsän.
Kaikki entiset säädöt ym. pois facekavereista ja mielellään estoille.
Saan varmasti liudan alapeukkuja, mutta kysyit, vastasin.
Tunnistan ongelmani, mutta mikäs teet.
En koe olevani mitenkään erityisen mustasukkainen, mutta ei meilläkään eksien kortteja tai muuta vastaavaa ole säilötty, eikä taideta kummatkaan seurata enää entisiä säätöjämme somessa. Entistä poikaystävääni seuraan, mutta kaikki sinkkuajan säädöt on molemmilta poistuneet. Mielestäni olisi lähinnä outoa, jos joku haluaisi säilyttää eksältään saamiaan kortteja.
Kaipa se olis mustasukkaisuus. En sietäisi selata kumppanin somea kun siellä tulisi jotain entisten kultsien kaa kuvia vastaan. Näitähän kun ei yleensä kukaan poista vaan pakko pitää muistona että voi muistella vanhoja hyviä aikoja kultsin kaa.
Onhan noita. Saan tykkäyksiä, osumia ja treffipyyntöjä esim. Tinderissä normaalisti runsaasti. Olen pitkä 188cm ja kivannäköinen 90kg mies. Viisi vuotta sinkkuna jo. En typerehdi, polta, kännää, käy vieraissa jne.
Kerran laitoin profiilitekstiin maininnan "Mensan jäsen vuodesta 2018." Ja hymiö perään. No, tykkäykset loppuivat, kuin seinään. Sama, kun olisi ilmoittanut, että sairastan lepraa, tai etsin oikeasti pitkäaikaista tavallista parisuhdetta. (Olen hauska ihminen, heh...)
Sitten otin kyseisen tekstin pois ja kas. Taas alkoi tulemaan tykkäyksiä. Olen oikeasti kiva, vaatimaton ja ystävällinen ihminen, mutta vaikka aina etsitään älykästä herrasmiestä, todellisuudessa älykkyys pelottaa suurinta osaa ihmisistä. Siksipä en ole asiasta puhumalla kertonut, kuin kolmelle ihmiselle eläissäni.
Löysä nahka laihtumisen jäljiltä. Vaatteet päällä ei näy, mutta ilman niitä on tietty mahdoton olla huomaamatta roikkuvia alleja, löysiä reisiä jne. Olen kyllä maininnut aina heti kun on tilaisuus tullut, että olen laihduttanut paljon ja että vartalo ei sen myötä ole mitään priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita. Saan tykkäyksiä, osumia ja treffipyyntöjä esim. Tinderissä normaalisti runsaasti. Olen pitkä 188cm ja kivannäköinen 90kg mies. Viisi vuotta sinkkuna jo. En typerehdi, polta, kännää, käy vieraissa jne.
Kerran laitoin profiilitekstiin maininnan "Mensan jäsen vuodesta 2018." Ja hymiö perään. No, tykkäykset loppuivat, kuin seinään. Sama, kun olisi ilmoittanut, että sairastan lepraa, tai etsin oikeasti pitkäaikaista tavallista parisuhdetta. (Olen hauska ihminen, heh...)
Sitten otin kyseisen tekstin pois ja kas. Taas alkoi tulemaan tykkäyksiä. Olen oikeasti kiva, vaatimaton ja ystävällinen ihminen, mutta vaikka aina etsitään älykästä herrasmiestä, todellisuudessa älykkyys pelottaa suurinta osaa ihmisistä. Siksipä en ole asiasta puhumalla kertonut, kuin kolmelle ihmiselle eläissäni.
Ei kyse ole siitä että älykkyytesi pelottaisi ihmisiä. Tuo vaan on sama kuin kirjoittaisi profiiliinsa esimerkiksi 'olen erittäin kaunis', 'olen töissä ylempi esimies' tai 'voitin juuri veikkausliigan mestaruuden'. Kaikki voi olla totta, mutta ei tuollaista fiksu ihminen sinne kirjoita 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Mensan jäsen. Miesten itsetunto ei kestä sitä.
En ole mensan jäsen, mutta tiedän sen verran, että äly ei ole itsessään hyve vaan se, miten sitä käyttää. Mulla on hyvin terävä perheenjäsen ja hänen elämänsä suurin sisältö on väittelyiden voittaminen. Jos käyttää älyään muiden, varsinkin lähimmäisten lyttäämiseen niin on luonnollista, ettei siitä pidetä. Älykäs voi toki ponnistaa muiden päältä. Viisas voi nostaa muita ylöspäin.
- Se 169cm mies.
Tämä. Tapaamani älykkäät (todisteena korkea ja vaativa koulutus) miehet ovat järjestään oman todistetun älynsä lumoissa. Yleensä siihen yhdistyy omahyväisyys ja ylimielisyys, ominaisuudet joita ihmisessä erityisesti inhoan. Älykkyydellä ei ole mitään virkaa, jos viisaus puuttuu.
Olen hyvin itsenäinen, jonkun mielestä liikaakin.
Olen varhaisissa vaihdevuosissa.
Rakastan edelleen exääni, vaikka muuta yritänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen maaninen ja seksiaddikti. Pystyin aikoinaan lopettamaan tupakoinnin, mutta olen ihan käsittämättömän kovilla halulla varustettu mies. Koko ajan vain on seksi mielessä. Puolisokin haluaa todella paljon, mutta silti se päättyy aina siihen, että toinen sanoo "tule jo", kun olen jyystänyt kauan ja antanut suulla ja tehnyt kaikkea. Ja sittenkin haluaisin vain heti perään lisää.
Kerta päivässä ei riitä ollenkaan. Ei lähellekään. Pikaisia hoitoja esim. vessassa on pakko tehdä. Jne.
Moni olisi kateellinen siitä energian määrästä joka itselläni on: jaksan vaikka kuinka kauan ja olen täysin kyltymätön. Mutta tämä on itselleni valtava taakka.
Pystyin lopettamaan tupakoinninkin, mutta olen riippuvainen seksistä enkä pysty lopettamaan sitä.
Olen työelämässä menestynyt, ihan normaali komea mies, eikä tätä voisi uskoa päältäpäin.
Tuo on kyllä iso turn off miehessä. Seksi on mahtavaa oikean ihmisen kanssa, ei siinä mitään. Mutta tuollainen seksiaddiktio on ihmisessä tasan yhtä viehättävää kuin ruoka-addiktio. Minusta tuossa ei edes ole kyse mistään enegian määrästä vaan pikemminkin henkisen puolen ongelmasta, niinkuin kaikissa addiktioissa.
Narsistinen exäni, joka ei luovu minusta. Neljä vuotta mennyt erossa ja kyttää edelleen, mitä autoja pihassani käy. Ottaa rekisterinumerot ylös ja kun törmää 'vahingossa' minuun kaupassa, niin kertoo kuka meillä on käynyt. Todisteita en saa kasaan, joten tällä mennään kunnes kuolema meidät erottaa.
Kiva rasite seuraavaa seurustelukumppania ajatellen. Pitäisikö kertoa heti alkuun vai jättääkö ylläriksi...?
Mulla on hevosia. Ei lisättävää.
Haluan elää yksin, nukkua yksin. Tarvitsen toooooosi paljon omaa aikaa.
Älykkyys täälläkin. Saan kehuja älystäni, miten hoksaan asiat nopeasti, olen sanavalmis ja hyvä huumori. Älykkyys on kuulemma seksikästä. Mutta auta armias, jos joku vahingossa saa tietää Mensan jäsenyydestäni, minkä pidän visusti salassa, asenne muuttuu negatiiviseksi heti.
Vierailija kirjoitti:
Luonne XD
Päällepäin olen hyvännäköinen ja ensivaikutelma herttaisen naisellinen, mutta olen hyvin jyrkkä ja joustamaton luonne ja minulla on selkeät mielipiteet asioista.Lisäksi pidän suurinta osaa kaikista ihmisistä typerinä ja miehistä vässyköinä enkä oikeastaan tykkää kuin ihan muutamasta ihmisestä. Sitten vielä olen hyvin tarkka rajoistani enkä siedä paskanjauhantaa.
Muuten olen ihan ok.
Täällä toinen samanlainen :D Olen vielä kohtelias ja hyvin kasvatettu, joten todellinen luonne näkyy vasta aika myöhäisessä vaiheessa suhdetta. Vaikka aidosti haluan huomioida toisen osapuolen ja yritän tehdä kompromisseja, niin jotenkin tulen silti helposti jyränneeksi toisen. Lisäksi olen monessa asiassa kontrollifriikki, ja hermostun jos tavaroita jätetään väärille paikoille tai hommia ei hoideta kunnolla. Työelämässä nämä ominaisuudet ovat auttaneet menestymään, mutta henkilökohtaisessa elämässä vähempikin riittäisi.
Tästä huolimatta vientiä on aina riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Ehkä se osittain selittää sitä, että pidän monia miehiä vähän yksinkertaisina.
Eräällä kaverillani oli miesystävä joka oli komea, mutta tyhmä.
Tyhmyys ei näkynyt ulospäin, komeus näkyi.
Hän tykkäsi esitellä ja kävelyttää miestä kaupungilla ja tehdä muita naisia kateelliseksi. Hän etukäteen varoitti, ettei mies sano mitään kuin ehkä juu ja niin ja antaa naisen hoitaa puhumisen. Nainen oli puhelias ja hyvä selittelemään.
Niin kauan kuin mies jaksoi pitää suunsa kiinni niin kaikki meni hyvin. Mutta kun mies avasi suunsa niin ei koskaan tiennyt mitä sieltä tuli ulos. Kaiken lisäksi miehen ääni ei ollut miellyttävä.
Kyllä joillekin käy suhde, missä toisen vika ei näy ulkoisesti.
En pidä todennäköisenä että kukaan voisi herättää minussa samanlaisia tunteita kuin se ainoa ihminen johon olen koskaan todella rakastunut ja jota rakastan edelleen. Yrityksiä päästä hänestä yli on ollut riittämiin, tuloksetta. Kohta pari vuosikymmentä vierähtänyt tässä tilassa, tällä hetkellä sinkkuna. Tämän rakkauden kanssa ollut useampi suhdeyritys näinä vuosina, mutta hän ei ole kykenevä sitoutumaan. Ollako sitten yksin loppuelämä vaiko taas kerran parisuhteessa vaikka on toiseen rakastunut, kas siinä pulma.
N40
Vierailija kirjoitti:
Olen todella mustasukkainen.
Nykyistä miestä käskin hävittämään kaikki exänsä antamat joulukortit ja muun krääsän.
Kaikki entiset säädöt ym. pois facekavereista ja mielellään estoille.
Saan varmasti liudan alapeukkuja, mutta kysyit, vastasin.
Tunnistan ongelmani, mutta mikäs teet.
En ymmärrä, miksi niistä existä pitää säilyttää kaikki. Eräälläkin oli vieläkin somessa kuvat ja kaikki vaikka oli muka niin paska tyyppi.
En hyväksy ryyppäämistä. Ukko ei saa harrastaa viinan tippaa.