Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1100)

Vierailija
81/1100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole eläessäni harrastanut seksiä kumppanin kanssa.

Tämähän on positiivinen asia

Vierailija
82/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Totaalinen haluttomuus parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtti on/off harrastukset, 3D mallit, miniatyyrit, photoshoppaaminen, kirjoittaminen, pelien teko ja pelaaminen yleensä, kotona viihtyvä, pihi jos muille pitäisi ostaa. Suht paljon rahaa, ei autoa, oma osake betonibunkkerissa.. Sellainen outo friikki.

Lähinnä täysin samanlainen nainen voisi pärjätä tällaisen kanssa tai sitten pitää olla todella avomielinen.

Vierailija
84/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hyväksikäytetty seksuaalisesti lapsena. Se on jättänyt ison luottamusongelman, en halua seksiä muuta kuin sellaisen miehen kanssa, johon luotan täysillä ja johon olen ihastunut/rakastunut. Menee monia kuukausia ennen kuin kykenen seksiin, ja odottelu on nykyajan miehille liikaa, koska suunnilleen kolmannella tapaamiskerralla pitäisi jo olla seksiä.... Olen siis ikuisesti yksin. Vaikka olen kaunis, hoikka, iloinen, mukava, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä ja kaiken lisäksi varakaskin.

Vierailija
85/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matemaatikko.

Vierailija
86/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OCD:sta on vaikeaa kertoa kenellekään, koska en luota siihen etteikö toinen osapuoli alkaisi ajatella että olen joku hullu. Olen älykäs ja sosiaalisesti taitava, lämmin ja empaattinen ihminen, mutta huomaisiko se toinen osapuoli sitä jos tietäisi sairaudestani.

Vierailija
87/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ihmisten seuraa kovin hyvin.

Vierailija
88/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole eläessäni harrastanut seksiä kumppanin kanssa.

Tämähän on positiivinen asia

Miten niin?

Vierailija
89/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörtti on/off harrastukset, 3D mallit, miniatyyrit, photoshoppaaminen, kirjoittaminen, pelien teko ja pelaaminen yleensä, kotona viihtyvä, pihi jos muille pitäisi ostaa. Suht paljon rahaa, ei autoa, oma osake betonibunkkerissa.. Sellainen outo friikki.

Lähinnä täysin samanlainen nainen voisi pärjätä tällaisen kanssa tai sitten pitää olla todella avomielinen.

Ei tuon perusteella ole mitään outoa sinussa. Harrastan minäkin miniatyyrejä, kirjoittamista ja viihdyn kotona. 

Vierailija
90/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.

Sama 😂 ja miksi v*tussa pitää kysyä, jos ei halua rehellistä vastausta.

Aikuisena on pitänyt opetella valehtelemaan ja vastamaan niin, ettei vastaa oikeasti mitään, jotta pärjää työelämässä. Perseen nuolemiseen en edelleenkään kykene, joka on estänyt uralla etenemisen.

Nämä taidot kannattaa opettaa lapselle viimeistään teini-iän kynnyksellä, niin säästyy lapsi monelta murheelta.

Parisuhteessa olen onneksi oppinut pitämään tarvittaessa suuni kiinni ja tuijottamaan tyhjällä katseella seinään, koska kotona en jaksa pitää valehtelun kulttuuria yllä.

Vierailija
91/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömyys, pieni muna, empatian puute ja suutelun inhoaminen.

M

Vierailija
92/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, miten muut ajattelevat minusta, ihmisiä on niin monenlaisia.

Työelämässä näin, että näkemyksiä oli laidasta laitaan samasta ihmisestä. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Tietysti ihmisellä itsellään voi olla omia esteitä, niinkuin täällä saa niistä lukea. 

Oikealle ihmiselle olisin taivaan lahja, väärälle ihmiselle olisin maan vaiva. Näinhän se aina menee.

Jos vakka kantensa löytää, niin mikään ei ole este.

Vierailija
93/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Mensan jäsen. Miesten itsetunto ei kestä sitä.

En ole mensan jäsen, mutta tiedän sen verran, että äly ei ole itsessään hyve vaan se, miten sitä käyttää. Mulla on hyvin terävä perheenjäsen ja hänen elämänsä suurin sisältö on väittelyiden voittaminen. Jos käyttää älyään muiden, varsinkin lähimmäisten lyttäämiseen niin on luonnollista, ettei siitä pidetä. Älykäs voi toki ponnistaa muiden päältä. Viisas voi nostaa muita ylöspäin.

- Se 169cm mies.

Vierailija
94/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.

Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.

Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan

Vierailija
95/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella nirso, tiettyjen ruokien haju saa jo aikaiseksi yökkäysrefleksin ja ruoan koostumus on itselleni tärkeää. Todennäköisesti liittyen tähän nirsouteen, mulla on myös ibs ja toisinaan jopa niin paha, että löysät tulee housuun jos vessaan ei pääse heti. Tän ibs:n takia olen usein pahoinvoiva, joten uskon nirsouteni johtuvan pitkälti myös siitä. Lapsuudesta asti olen ruoan suhteen ollut helposti pahoinvoiva ja lapsena oksentelin usein, nykyään sitten ripuloin. Että sellainen turn off! Onneksi nykyinen mieheni on niin tottunut tähän menoon ja otti muutenkin aikanaan hyvin tämän vastaan, joskus kiukuttelee kun en esim syö lihaa, että voitaispa yhdessä syödä pihvit.

Vierailija
96/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger. Toki jossain määrin näkyy uloskin päin jo ennen vuorovaikutusta, mutta keskustelussa sitten huomaa. En ole kovin vakava tapaus sinänsä, mutta kyllähän miehet enemmän pitää iloisemmista ja sosiaalisemmista naisista.

Mutta ei haittaa, ei mulla ole tarvetta miellyttää kaikkia parisuhdemielessä. Oma mies on löytynyt ja hän pitää minusta koska olen juuri tällainen, ei siitä huolimatta.

Vierailija
97/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi valikoiva monella tapaa, esim. inhoan kylmää ja kuumaa, etenkin kuumaa ja hikoamista, ja suorastaan raivostun kun tavallisia asioita tehdessä tulee hiki (pois lukien seksi, liikunta ja sauna, joissa pitääkin tulla hiki). Tuntuu, että mulle sopiva lämpötila on joku todella spesifi ja enimmäkseen mulla on joko kylmä tai liian kuuma. Olen myös tosi tarkka sen suhteen, miltä vaatteet tuntuu päällä, mikään ei saa puristaa, kutittaa tai kaihertaa yhtään. Myös erilaiset äänet käy ärsyttämään todella helposti.

Olen tosi epävarma ulkonäöstäni ja jos mies ei kehu kauniiksi, ajattelen että hän pitää minua rumana. Olen käyttänyt tosi paljon rahaa mm. botoxiin, kasvohoitoihin (ml. mikroneulaus), silmäluomileikkaukseen, hampaiden valkaisuun jne. Luulen, että olen liian ruma niille miehille, jotka arvostaa ns. laitettua naista ja sitten toisaalta liian laitettu niille, jotka arvostaa ns. luonnollista naista. :D

Lisäksi olen tosi introvertti ja haluan vaan enimmäkseen olla rauhassa. Jotain autistisia piirteitäkin mulla on eli olen vähän outo ja sosiaalisesti kömpelö.

Kaikesta tästä huolimatta olen tosi lempeä, ihan fiksu, hauskakin, työssäkäyvä, jne jne. mitkä sinällään on ihan hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
98/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele siisti.

Vierailija
99/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aiheetta kehua ja imarrella miehiä (enkä ketään)!

Omaa kynttilääni en enää pidä vakan alla ollakseni pidetty, olen vapaa, fiksu ja omapäinen

Onneksi löysin ihanan, juurevan maajussini, sitä ennen treffailu oli ajoittain todella turhauttavaa!

Vierailija
100/1100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse olen huumorintajuinen ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta jos pitäisi jonkun kanssa asua, niin en kestä sitä. Kyllästyn todella nopeasti ihmiseen, en edes tahdo vieraita useammaksi päiväksi kotiini. 1-2pv riittää. Tarvitsen omaa rauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän