Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1123)
Kyllä on. En koskaan kertonut exälle mitään itsestäni. Jätin hänet. Hän ei koskaan tuntenut minua. Sitä hän ei tiedä. Hyväuskoinen ja rakasti minua.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään saada suuseksiä, mieluiten joka päivä. En tykkää juurikaan antaa suuseksiä. Rakastelen kylläkin mielelläni. T.Mies
Kaappihomo
Vierailija kirjoitti:
Ulkoinen rumuus
Haha. Mietin just tätä samaa, kun ei huomiota kerry liiaksi asti, mutta tarvitseeko ulkoista rumuutta edes kertoa? Siinähän se olla nallittaa näkyvissä. Joskus pieni "rumuus" on vain persoonallista ja kiehtovaa. Mutta sitten luonteen on oltava kiltti ja kultainen.
Olen liian älykäs 99 %:lle miehistä. Ei
näy päälle päin.
Tyhmät ja pinnalliset lähestyy, fiksut,
komeat lähestyy, kaikki.
Olen fyysisesti viehättävä. Parempi
olla tasoisessaan seurassa, eli yksin.
Ehkä liian introvertti monelle naiselle ja viihdyn kotona. Enkä ymmärrä yhtään sellaista "tyhjän nauramista" tai sitä, että miehen kuuluisi jotenkin hauskuuttaa ja viihdyttää naista. En myöskään jaksa yhtään viettää aikaa kumppanin läheisten seurassa, vaan minulle riittää hyvin se pelkkä toinen ihminen.
Eli ole tässä sitten! :D
Kyllä. Arvioin ihmisen parisuhdepotentiaalia menneisyyden mukaan. En usko ollenkaan, että uusi suhde aloitetaan "puhtaalta pöydältä". Sen sijaan uskon, että kaikki menneisyyden gagga lävähtää pöydälle viimeistään 6kk sisällä. Joten haluan kuulla parisuhdehistorian, tietää eksistä, lapsuudesta, seksihistoriasta, sairauksista,jne. Tämä on suuhusi turn off ihmisille. Vaikka luonnollisesti olen valmis kertomaan itsestäni rehellisesti myös samat asiat.
Joko pieni "vehje" on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Olen liian älykäs 99 %:lle miehistä. Ei
näy päälle päin.
Tyhmät ja pinnalliset lähestyy, fiksut,
komeat lähestyy, kaikki.
Olen fyysisesti viehättävä. Parempi
olla tasoisessaan seurassa, eli yksin.
Sitten kun tapaat kiinnostavan, niin tee sinä aloite ja ota selvää kuka hän on. Ne ketkä lähestyvät ovat usein vailla jotakin, ja jos olet todella fyysisesti viehättävä, se mitä miehet haluavat on tietysti seksi. Se aliarvioi ihmistä, jos ainoa mitä halutaan on panna tätä kuin kani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Arvioin ihmisen parisuhdepotentiaalia menneisyyden mukaan. En usko ollenkaan, että uusi suhde aloitetaan "puhtaalta pöydältä". Sen sijaan uskon, että kaikki menneisyyden gagga lävähtää pöydälle viimeistään 6kk sisällä. Joten haluan kuulla parisuhdehistorian, tietää eksistä, lapsuudesta, seksihistoriasta, sairauksista,jne. Tämä on suuhusi turn off ihmisille.
Vaikka luonnollisesti olen valmis kertomaan itsestäni rehellisesti myös samat asiat.
Valmis kertomaan..just
Suuseksin antaminen ällöttää minua. On kyllä ihanaa saada.
-Seksihaluni vaihtelevat aika paljon, voisin olla usein kuukausiakin ilman seksiä.
-En halua nukkuan toisen ihmisen kanssa. Kuorsan, narskutan, ulisen ja potkin koko yön-silti toisen kuorsaus ja ääntely häiritsee itseäni.
-Maksan velkoja vielä joitakin vuosia, eli luottotiedot kuralla sen aikaa. Tämän takia myös elän melko köyhästi, mitään en voi ostaa enkä tehdä. Tätä tuskin kovin moni pitäisi viehättävänä, vaikkakin työssä käyn ja asiani ovatkin hoidossa. Siksi olen aina kotona enkä esim. reissaa.
-Veloista johtuen syön huonolaatuista ruokaa, tyyliin nakit & ranut. Usein.
-Olen melko ailahtelevainen. Viihdyn hyvin yksin ja ärryn jos toinen haluaa kyhnätä kotonani koko ajan eikä ymmärrä lähteä kotiinsa.
-Juon alkoholia reilusti vapailla ja lomilla.
-En harrasta työmatkoja ja ajoittaista ulkoilua lukuunottamatta liikuntaa. En ole jättikokoinen mutta ei minua saa pelaamaan padelia tai vaikka uimahalliin. Ei kiitos.
-Kiroilen ja olen ajoittain kovaääninen enkä välitä sosiaalisesta normistosta kun sille päälle satun. Näyttelen keskisormea ja tööttäilen liikenteessä autoillessa, puin nyrkkiä. Jos joku tuijottaa ulkona minua niin sanon siitä hänelle tai tuijotan korostetusti takaisin (olen ihan tavallisen näköinen kyllä).
-Kiivastun melko helposti, varsinkin jos toinen keksii yhtään provosoida minua. Korotan usein ääntä, kiroilen ja sanon tosi pahasti näissä tilanteissa toiselle jos tilanne vaan jatkuu.
-En halua kyläillä sukulaisilla enkä toisen kavereillakaan. Sukujoulut ym. siis eivät onnistu vaan olen silloin omassa kodissani. Menköön toinen yksin omaisilleen, minä olen sukuni haudannut jo enkä ala siihenpakkoralliin enää uudestaan, edes puolison takia.
-En omista mitään. Autoa, asuntoa, mökkiä, edes fillaria. Irtain ja kalusteet kotona ovat vanhoja ja kehnoja, ennen kuin rahatilanteeni joskus sitten kohentuu. Myös vaatteita on niukasti ja ne ovat vanhoja ja huonokuntoisia. Hiukset värjään itse ja kampaajaan on varaa kerran vuodessa. Kirpputorilta yritän katsoa joskus jotain. Alusvaatteet ovat ihan katastrofi.
Kuka tämmöistä nyt sitten katsoisi?
Vierailija kirjoitti:
-Seksihaluni vaihtelevat aika paljon, voisin olla usein kuukausiakin ilman seksiä.
-En halua nukkuan toisen ihmisen kanssa. Kuorsan, narskutan, ulisen ja potkin koko yön-silti toisen kuorsaus ja ääntely häiritsee itseäni.
-Maksan velkoja vielä joitakin vuosia, eli luottotiedot kuralla sen aikaa. Tämän takia myös elän melko köyhästi, mitään en voi ostaa enkä tehdä. Tätä tuskin kovin moni pitäisi viehättävänä, vaikkakin työssä käyn ja asiani ovatkin hoidossa. Siksi olen aina kotona enkä esim. reissaa.
-Veloista johtuen syön huonolaatuista ruokaa, tyyliin nakit & ranut. Usein.
-Olen melko ailahtelevainen. Viihdyn hyvin yksin ja ärryn jos toinen haluaa kyhnätä kotonani koko ajan eikä ymmärrä lähteä kotiinsa.
-Juon alkoholia reilusti vapailla ja lomilla.
-En harrasta työmatkoja ja ajoittaista ulkoilua lukuunottamatta liikuntaa. En ole jättikokoinen mutta ei minua saa pelaama
Kadehdittavan hyvät itsereflektiotaidot. Kyllä tuollaiselle seuraa löytyy vielä joku päivä.
Olen keski-ikäinen, enkä ole seurustellut koskaan. Kun huuma päättyy, niin päättyy suhdekin. Tapailu on kyllä mukavaa. Joskaan en pidä nukkumisesta kenenkään vieressä, jos ei ole iso sänky.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Arvioin ihmisen parisuhdepotentiaalia menneisyyden mukaan. En usko ollenkaan, että uusi suhde aloitetaan "puhtaalta pöydältä". Sen sijaan uskon, että kaikki menneisyyden gagga lävähtää pöydälle viimeistään 6kk sisällä. Joten haluan kuulla parisuhdehistorian, tietää eksistä, lapsuudesta, seksihistoriasta, sairauksista,jne. Tämä on suuhusi turn off ihmisille. Vaikka luonnollisesti olen valmis kertomaan itsestäni rehellisesti myös samat asiat.
Tuo kyllä tappaa kaiken romantiikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään saada suuseksiä, mieluiten joka päivä. En tykkää juurikaan antaa suuseksiä. Rakastelen kylläkin mielelläni. T.Mies
Kaappihomo
Täsmää!
Oikeassa oleminen. Sitä ei moni kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoisesti naisellinen ja pukeudun myös niin. Monessa asiassa olen kuitenkin aivan "mies." Pieren paljon, rakastan hikeä, kovaa treeniä, metsätöitä ja luontoa. Lisäksi haluan seksiä enemmän kuin monikaan mies. Kukaan ei ole vielä pysynyt tahdissani. Olen myös vaativa seksin suhteen. Sen täytyy olla monipuolista. Muuten ei tule mitään ja olen koko ajan tyytymätön ja se kyllä kuuluu. Enkä tarkoita riitaa, vaan tuon asiallisesti tyytymättömyyteni esiin.
Joku kysyi tätäkin, kyllä minä puhun seksistä heti alussa ja siitä, että olen halukas.
Moni mies menettää kyllä halujaan piereskelevän naisen kanssa. Ehkäpä olisivat vähemmän vastenmielisen naisen kanssa halukkaampia kuin sinä.
Ei kaikki miehet piereskele, tai tykkää pieruhuumorista. En minä ainakaan. Joskus voi vahingossa törähtää, mutta mieluummin pidättelen pöntölle asti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä liian introvertti monelle naiselle ja viihdyn kotona. Enkä ymmärrä yhtään sellaista "tyhjän nauramista" tai sitä, että miehen kuuluisi jotenkin hauskuuttaa ja viihdyttää naista. En myöskään jaksa yhtään viettää aikaa kumppanin läheisten seurassa, vaan minulle riittää hyvin se pelkkä toinen ihminen.
Eli ole tässä sitten! :D
Mä taas en ymmärrä sitä, että naisen pitäisi nauraa miehen vitseille enkä kyllä sitäkin että miksi huumorintaju ylipäätään olisi niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin antaminen ällöttää minua. On kyllä ihanaa saada.
ANna Aeriksson p.llu auki näyttelee värkkiä.