Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1111)
Mä en pysty seksuaalisesti kiihottumaan kuin klassisen kauniista miehistä. Tosielämässä en ole nähnyt ikinä yhtään riittävän sytyttävää, lähinnä jossain elokuvissa. Ja edes "komea" ei riitä, itse asiassa mulle sellainen klassinen vähän karskin näköinen iso mies on turn-off. Pitää olla kaunis kuin nukke. Lisäksi itse olen ulkonäöltäni keskivertoa rumempi, joten mitään toivoa saada kauniita miehiä ei ole. Tavisten kanssa olen kokeillut parisuhteita, mutta kun ei seksi nappaa niin se alkaa ajan myötä ällöttää yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pidän leipomisesta, käsitöistä, kodinhoidosta, pukeudun naisellisesti. Moni on saanut minusta sen kuvan, että olen kiltti hiljainen hissukka, useampi on saanut minusta varautuneen ensivaikutelman. Tarkkailen kyllä mielelläni ihmisiä ja heidän typerää käytöstään. Monelle on tullut järkytyksenä, että olen erittäin kansallismielinen sekä omaan muutenkin vahvat mielipiteet asioista. Tykkään myös nukkua yksin. Seksiä haluan usein, eikä kukaan mies ole vielä pystynyt tyydyttämään sitä nälkää. Viihdyn itsekseni enkä itseasiassa edes halua enää mitään parisuhdetta, koska koen sen rasitteena.
Tule vaimokseni.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen perse
Käy brasilialaisessa persevahauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persu, ei kelpaa naisille.
Kait sitä nyt persutyttöjä löytyy.
Arvaa miten haluttuja ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten.
Aseksuaali? Etsi aseksuaali kumppani - kyllä heitä on!
Miehet sietää naisia vain seksin takia. Jos mies ei tarvitse seksiä, hän ei todellakaan huoli naista elämäänsä sekoittamaan.
M41 kirjoitti:
Joo, on. Oon poliisi, sellainen ei-haalareissa kulkeva versio. Näin ollen olen myös suhteellisen persaukinen.
Tää ois just se parempi versio.
Vierailija kirjoitti:
Omaan valtavan kalun ja vaikka täällä kohkataan kuinka mahtavaa se on, niin voin sanoa, että ei ole, kun on liian iso. Pituus on 27cm, mutta ei se pituus ole ongelma vaan paksuus, joka on vain vähän ohuempi kuin olutpullo. Usein on mahdotonta saada sitä sisään ja jos menee, aiheutan kipua.
M.47v
Ootkohan AS:n MobyDickki? Jos oot, niin uskon kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.
Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.
Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan
Tämäpä tämä. Vaikka olet koko ajan sama ihminen ja käyttäydyt samalla tavalla ja sitten kun mies vahingossa näkee sun postien joukossa Mensan jäsenlehden, niin siitä se alamäki alkaa.
En saa, enkä halua lapsia. Miehille tärkeä asia jatkaa sukua ja/tai saada perijä (!) Suurin osa parisuhteista on kaatunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahapelaamisesta aiheutuneita ulosottovelkoja, jotka tosin alkavat pikku hiljaa vanhentua. En ole myöskään päässyt irti ongelmallisesta rahapelaamisesta. Tämän vuoksi en juurikaan tarjoa itseäni deittimarkkinoille, enkä olekaan ikinä ollut vakavassa parisuhteessa. Perheenperustamisikä alkaa hiljalleen umpeutua.
Et kai niiden velkojen vuoksi pidä itseäsi kelvottomana? Rahapeliongelmaisessa minua epäilyttäisi lähinnä se pelaaminen itsessään, ja syyt sen takana. Virittelin itse joskus suhdetta ihmisen kanssa, joka oli kahdesti hankkinut itsensä ulosottoon. Kuitenkin sellainen impulsiivisuus näkyi lopulta muillakin elämänalueilla kuin rahan käytössä ja vaikutti luottamukseen. Hän vaikutti itse olevan sokea omalle toiminnalleen, ja juuri tuo itsetuntemuksen puute oli lopulta liikaa.
Jossain määrin pidän. Tässä vuoden-kahden aikana olen tullut siihen tulokseen, että pelaamisella olen suoraan tai välillisesti tullut pilanneeksi elämästäni oikeastaan kaikki osa-alueet paitsi terveyden. Esimerkiksi kaverisuhteita ei juuri ole, koska häpeän tilannettani ja olen ollut solmimatta ihmissuhteita (olen tosin myös introverttiyteen taipuvainen), enkä ole löytänyt omaa alaani, koska oikein mikään ei tunnu maistuvan ja pelaaminen on monesti mennyt mm. opintojen edelle. En syytä pelaamisestani muita, joskin jos asiassa sukeltaisi mahdollisimman syvälle, niin ehkä taustalta olisi löydettävissä tähän johtaneita syitä ja sen myötä sormea voisi osoittaa itsensä lisäksi vähän muihinkin suuntiin. Lopulta kaikki pelaaminen ja muu tekeminen ja tekemättömyys (päättämättömyys on myös tuttua minulle) ovat olleet kuitenkin aina omia päätöksiä. En ole ikinä kertonut pelaamisestani kuin yhdelle edes etäisesti potentiaaliselle kumppanille.
Käyn kyllä töissä enkä vain homehdu kotona kattoon räkien, mutta uusi, mielekkäämpi ja paremmin palkattu työ voisi olla sysäys, jonka myötä elämä voisi viimein heilahtaa raiteilleen. Eipä niitä vaan jaeta kuin ämpäreitä.
Kylläpä on monenlaista täällä.
inhoan persuja. ite en pidä tätä turn offina. fiksuille tämä on hyvä juttu mut persuille tietenkin ei
moni mies ei mut en siedä juntteja
En oikeastaan tykkää ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pieni penis.
M40
Sillä voi tehdä uskomattomia taikoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.
T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen
Huono juttu 😁 Taidat itse olla latvalaho
Vierailija kirjoitti:
- Olen luonteeltani erakko (nuorempana olin sosiaalisempi)
- Suutun herkästi ja päivittäin. Tänäänkin kilahdin kun jossain youtube-videossa joku kuiskaili.
- Tietyt sanat saavat minut raivon partaalle.
- Vihaan suunnattomasti peruskouluikäisiä poikia.
- Olen erittäin pitkähihainen.
- En jaksa luetella enempää.
Parempi että pysyt kaukana toisista
Kyllä.🥺Olen pepun hajuinen nainen!😩
Tällä palstalla nousi 12 kättä heti.