Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1100)

Vierailija
1081/1100 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen liikaa vauvapalstalla.

Vierailija
1082/1100 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei halua seksiä. ( ei taida kyetä) 

ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1100 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen 

Oot sekaisin

Vierailija
1084/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä. Miehet haluaa naisen, joka ei tykkää, kun luulevat, että semmoinen ei petä. Noh väärin luulevat, nämä 'annan vain kännissä' antaa kaikille, mut selvinpäin oma mies oksettaa siinä mielessä. 

Vierailija
1085/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaisuus. En kerro missään vaiheessa.

Vierailija
1086/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Mites parisuhde toisen haluttoman kanssa?

Vierailija
1087/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kiinosta eikä pussailut tai halimiset en siis kiihotu mistään, ei ole ikinä ollut tarvetta n.s kasseja tyhjätä.

Vierailija
1088/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko nämä rehellisesti, mahdolliselle treffikumppanille? Tai oikeastaan viihdytkö parhaiten itseksesi?

Vierailija
1089/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisempi yksin :D Siis oikeasti. Tätä peittelen ja esitän normaalia naista. Olen itsevarma, komea, kokenut nainen - mutta saan orkut miljoona kertaa nopeammin yksin kuin miehen kanssa (yleensä se ei miesten kanssa edes onnistu), kestän itse omia mt-ongelmiani hyvin, nukahdan paremmin yksin kuin toisen vieressä, en kestä syömisen ääniä/ ääniyliherkkänä muutenkin rasitti elää avoliitossa, kun mies katsoo jotain helvetin jääkiekkoa tai rallia tunnista toiseen. Silti deittailen :D Järjetöntä. Kuka meidät on oikein opettanut tähän? Miksi ihmisellä pitää olla parisuhde, jos hän on paljon onnellisempi yksin? 

Vierailija
1090/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko nämä rehellisesti, mahdolliselle treffikumppanille? Tai oikeastaan viihdytkö parhaiten itseksesi?

Aikoinaan kerroinkin jotkut uskoi jotkut ei, nykyään en halua tavata ketään niin helpompaa.

Vierailija
1091/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, mutta ne eivät näy päällepäin. Niistä ei siis puhuta!

Vierailija
1092/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton, mykkä, salailee, ei kerro itsestään, valehtelee kaikesta, taustastaan, luottotiedot ei, ulosotto juu, häätö, voisko muuttaa yhteen, että voi kosia. Onko hullu vai vain kriminaali.

Vierailija
1093/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan kolme hevosta.

Se on vain elämää..

Hullu.

Vierailija
1094/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä olen Ken, sitten kun suhde vakiintuu muutun Uuno Turhapuroksi.

Vierailija
1095/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavat traumat.

Vierailija
1096/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoinen rumuus

Oot kaunis <3

Vierailija
1097/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti naisellinen ja pukeudun myös niin. Monessa asiassa olen kuitenkin aivan "mies." Pieren paljon, rakastan hikeä, kovaa treeniä, metsätöitä ja luontoa. Lisäksi haluan seksiä enemmän kuin monikaan mies. Kukaan ei ole vielä pysynyt tahdissani. Olen myös vaativa seksin suhteen. Sen täytyy olla monipuolista. Muuten ei tule mitään ja olen koko ajan tyytymätön ja se kyllä kuuluu. Enkä tarkoita riitaa, vaan tuon asiallisesti tyytymättömyyteni esiin. 

Joku kysyi tätäkin, kyllä minä puhun seksistä heti alussa ja siitä, että olen halukas. 

Vierailija
1098/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian älykäs 99 %:lle miehistä. Ei näy päälle päin. Tyhmät ja pinnalliset lähestyy, koska olen fyysisesti viehättävä. Parempi olla tasoisessaan seurassa, eli yksin.

Vierailija
1099/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoisesti naisellinen ja pukeudun myös niin. Monessa asiassa olen kuitenkin aivan "mies." Pieren paljon, rakastan hikeä, kovaa treeniä, metsätöitä ja luontoa. Lisäksi haluan seksiä enemmän kuin monikaan mies. Kukaan ei ole vielä pysynyt tahdissani. Olen myös vaativa seksin suhteen. Sen täytyy olla monipuolista. Muuten ei tule mitään ja olen koko ajan tyytymätön ja se kyllä kuuluu. Enkä tarkoita riitaa, vaan tuon asiallisesti tyytymättömyyteni esiin. 

Joku kysyi tätäkin, kyllä minä puhun seksistä heti alussa ja siitä, että olen halukas. 

Moni mies menettää kyllä halujaan piereskelevän naisen kanssa. Ehkäpä olisivat vähemmän vastenmielisen naisen kanssa halukkaampia kuin sinä.

Vierailija
1100/1100 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisempi yksin :D Siis oikeasti. Tätä peittelen ja esitän normaalia naista. Olen itsevarma, komea, kokenut nainen - mutta saan orkut miljoona kertaa nopeammin yksin kuin miehen kanssa (yleensä se ei miesten kanssa edes onnistu), kestän itse omia mt-ongelmiani hyvin, nukahdan paremmin yksin kuin toisen vieressä, en kestä syömisen ääniä/ ääniyliherkkänä muutenkin rasitti elää avoliitossa, kun mies katsoo jotain helvetin jääkiekkoa tai rallia tunnista toiseen. Silti deittailen :D Järjetöntä. Kuka meidät on oikein opettanut tähän? Miksi ihmisellä pitää olla parisuhde, jos hän on paljon onnellisempi yksin? 

Tämä. Täällä toinen samanlainen. Deittailen itsekin, ja alan koko ajan enemmän ja enemmän ihmettelmään, että miksi. Olen liian itsenäinen ja pärjään liian hyvin miesten mielestä. Mutta en todellakaan ala pienentää itseäni, jotta joku muu tuntisi itsensä isommaksi. Alan pikkuhiljaa esittää saman kysymyksen kuin kommentoija, että miksi ihmisellä pitäisi olla parisuhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi