Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1111)

Vierailija
1041/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, lapsi. Lapsen isä lähti, kun vauva oli 8 kk. Hän ei kestänyt sitä, että elämä muuttui. Lapsen hankinta oli hänen oma ideansa, mutta ilmeisesti ei miettinyt, että elämä muuttuu. Vauva voi itkeä ja heräillä öisin. Viikonloppuisin ei voi juhlia. Meillä lapsi alkoi noin puolivuotiaasta alkaen liikkua enemmän, kieri ja yritti ryömiä. Se taas tarkoitti, että yöunille nukahtaminen oli vaikeaa, levottomuutta. Ei ollut yksi tai kaksi kertaa, kun mies lähti vanhempiensa luo yöksi, että saa nukkua ennen työpäivää kunnolla. Minua ärsytti, kun hän oli sellainen inisevä miesvauva. Jos en ollut käynyt ruokakaupassa, hän mielenosoituksellisesti paiskoi ovia ja haki ruokaa vain itselleen. Hän odotti, että minä siivoan, käyn kaupassa, laitan ruuat, pesen pyykit ja hoidan lapsen.

Se että jäin yh:ksi ei ollut kuitenkaan minun valintani. Yleensä jos tapaan mielenkiintoisen miehen, hän juoksee karkuun kuullessaan lapsesta.  Minulle on jopa tuttu mies sanonut, että ei hän yh-äidin kanssa alkaisi suhteisiin, ja sillä miehellä on itsellään 10- ja 12-vuotiaat lapset. Hän perusteli, että missä välissä ehtii seurustella, jos se lapsi on koko ajan läsnä. Niin, miten ne ydinperheen vanhemmat sitten ehtii. Sekään ei ole minun vikani, että lapseni isä ottaa häntä luokseen vain yhden viikonlopun kuukaudessa ja että hän on muuttanut 150 km päähän. En minä sitä valintaa ole tehnyt. Tässä olisi vielä lähes12 vuotta, että lapsi on kasvatettu täysi-ikäiseksi. Pitääkö olla niin pitkään ilman parisuhdetta?

Vierailija
1042/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä juttu, t. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahapelaamisesta aiheutuneita ulosottovelkoja, jotka tosin alkavat pikku hiljaa vanhentua. En ole myöskään päässyt irti ongelmallisesta rahapelaamisesta. Tämän vuoksi en juurikaan tarjoa itseäni deittimarkkinoille, enkä olekaan ikinä ollut vakavassa parisuhteessa. Perheenperustamisikä alkaa hiljalleen umpeutua.

Ohis, mutta en usko että minua haittaisi, jos taloudet voisi pitää erillään. Jos ollaan minunkin kukkarolla, niin sitten haittaa.

Vierailija
1044/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies fanittaa äitinsä tai siskonsa näköisiä julkkiksia. Niin läpinäkyvää. Oksettavaa. Jotkut mielenvikaiset tykkäis kyllä varmasti paneskella äitiään tai siskoaan, mut rajansa kaikella. Hyi.

Vierailija
1045/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin seuraa Tinderistä, mutta olen naimisissa. Seksiä ei ole kotona ja vaimo tietää, että haen sitä muualta. 

Vierailija
1046/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen luonteeltani erakko (nuorempana olin sosiaalisempi)

- Suutun herkästi ja päivittäin. Tänäänkin kilahdin kun jossain youtube-videossa joku kuiskaili.

- Tietyt sanat saavat minut raivon partaalle.

- Vihaan suunnattomasti peruskouluikäisiä poikia.

- Olen erittäin pitkähihainen.

- En jaksa luetella enempää.

Vierailija
1047/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän leipomisesta, käsitöistä, kodinhoidosta, pukeudun naisellisesti. Moni on saanut minusta sen kuvan, että olen kiltti hiljainen hissukka, useampi on saanut minusta varautuneen ensivaikutelman. Tarkkailen kyllä mielelläni ihmisiä ja heidän typerää käytöstään. Monelle on tullut järkytyksenä, että olen erittäin kansallismielinen sekä omaan muutenkin vahvat mielipiteet asioista. Tykkään myös nukkua yksin. Seksiä haluan usein, eikä kukaan mies ole vielä pystynyt tyydyttämään sitä nälkää. Viihdyn itsekseni enkä itseasiassa edes halua enää mitään parisuhdetta, koska koen sen rasitteena.

Eli olet aika tuomitseva ihminen. Se ei aina näy heti ulospäin.

Vierailija
1048/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi kiukkuinen, ikävä ja pitkävihainen luonne. Jostain syystä ei ole ketään miestä koskaan haitannut. Kunma juttu.

Itse en kyllä ikinä olisi itseni kanssa🤔

Olen tavannut paljon tällaisia naisia, jotka etsivät ystävää. Ihmettelen aina miten niiden ukko kestää tuollaista rasittavaa akkaa :D Miehet yleensä sitten viettävätkin paljon aikaa poissa kotoa.

Vierailija
1049/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahapelaamisesta aiheutuneita ulosottovelkoja, jotka tosin alkavat pikku hiljaa vanhentua. En ole myöskään päässyt irti ongelmallisesta rahapelaamisesta. Tämän vuoksi en juurikaan tarjoa itseäni deittimarkkinoille, enkä olekaan ikinä ollut vakavassa parisuhteessa. Perheenperustamisikä alkaa hiljalleen umpeutua.

Et kai niiden velkojen vuoksi pidä itseäsi kelvottomana? Rahapeliongelmaisessa minua epäilyttäisi lähinnä se pelaaminen itsessään, ja syyt sen takana. Virittelin itse joskus suhdetta ihmisen kanssa, joka oli kahdesti hankkinut itsensä ulosottoon. Kuitenkin sellainen impulsiivisuus näkyi lopulta muillakin elämänalueilla kuin rahan käytössä ja vaikutti luottamukseen. Hän vaikutti itse olevan sokea omalle toiminnalleen, ja juuri tuo itsetuntemuksen puute oli lopulta liikaa.

Vierailija
1050/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni penis.

M40

Vierailija
1051/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seksihalujen osalta todella tuulella käypä.

Etenkin näin syksyllä, alkutalvesta, en halua sitä oikeastaan ollenkaan, etenkään, jos töissä tai kotona on stressiä. Saattaa mennä pari-kolme kuukautta ilman, että kiinnostaisi oikeastaan ollenkaan. Eli esimerkiksi aloitteiden teko on syyskuun lopulta jouluun minun puoleltani käytännössä nolla.

Sen sijaan pidemmillä lomilla ja etenkin keväisin olen jatkuvasti puutteessa, ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä.

Ja tämän tekee tietenkin erityisen haasteelliseksi se, että olen mies.

Olisit unelmieni mies. Stressi ja väsymys vaikuttaa tosi paljon seksihaluihin.

T. nainen 34 v.

Vierailija
1052/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja omaisuus on tehnyt minusta ylimielisen paskiaisen ja muutenkin vit,, u maisen ihmisen. 

Vierailija
1053/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olen luonteeltani erakko (nuorempana olin sosiaalisempi)

- Suutun herkästi ja päivittäin. Tänäänkin kilahdin kun jossain youtube-videossa joku kuiskaili.

- Tietyt sanat saavat minut raivon partaalle.

- Vihaan suunnattomasti peruskouluikäisiä poikia.

- Olen erittäin pitkähihainen.

- En jaksa luetella enempää.

No toivottavasti se pitkähiha ei ole siellä alakerrassa ts. Velhonhiha. 

Vierailija
1054/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan valtavan kalun ja vaikka täällä kohkataan kuinka mahtavaa se on, niin voin sanoa, että ei ole, kun on liian iso. Pituus on 27cm, mutta ei se pituus ole ongelma vaan paksuus, joka on vain vähän ohuempi kuin olutpullo. Usein on mahdotonta saada sitä sisään ja jos menee, aiheutan kipua.

M.47v

Vierailija
1055/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan valtavan kalun ja vaikka täällä kohkataan kuinka mahtavaa se on, niin voin sanoa, että ei ole, kun on liian iso. Pituus on 27cm, mutta ei se pituus ole ongelma vaan paksuus, joka on vain vähän ohuempi kuin olutpullo. Usein on mahdotonta saada sitä sisään ja jos menee, aiheutan kipua.

M.47v

Vierailija
1056/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun paljon seksiä. Siihen nää suhteet yleensä tyssää...juttu jää mun puolelta siihen jos ei miehen kanssa halut kohtaa, koska tiedän etten voi olla ilman enkä tahdo pettää ketään. Tällä hetkellä oon sinkkuna ollu 5 vuotta ja tää on aika hyvä ratkaisu,niin kauan kun on nää ns. vakkaripanot koska en kuitenkaan koe miellyttäväksi täysin vieraiden kanssa hommailua. 

Vierailija
1057/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rumentavaa ihosairautta, jotka eivät meikattuna näy mutta joiden ulkonäköä moni kauhistuu. Toinen on rosacea eli ruusufinni, johon mulla liittyy punaisen nenän ja poskien lisäksi silmäoireet eli aina ärtyneen tai tulehtuneen näköiset ja tuntuiset silmät. Toinen on vitiligo eli muuten suomalaiseksi tummahkon beigellä ihollani on sinertävänkalpeita länttejä. 

Minullakin on ruusufinni enkä miehenä pysty sitä meikillä piilottamaan 

Aika monet miehet kyllä piilottaa. Ei sellainen ihonvärinen peitemeikki levitettynä vain paikallisesti punoittaville alueille näy niin että ihmiset olisivat että hö, tuo mies on meikattu. Ei sitä vaan näe ollenkaan. Mun exä peitti sellaisella apteekista saatavalla Dermablend-tuotteella, joka on tarkoitettu juuri huomaamattomaan iho-ongelmien, tatuointien tms. peittämiseen.

Vierailija
1058/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella introvertti ja "omituinen". Tästä ei ole mulle mitään haittaa, kun olen sinkkuna, ja olenkin ollut viimeiset 8 vuotta edes yrittämättä löytää parisuhdetta (enkä usko että enää loppuikänäni sellaista haluan). 

Mutta aina kun olen yrittänyt seurustella miesten kanssa, heidän suunnalta on tullut painetta muuttaa minut erilaiseksi kuin olen. En saisi olla niin hiljainen, rauhallinen, omissa oloissani viihtyvä. Minua yritetään jotenkin "piristää" tai "aktivoida", vaikka se vain häiritsee minua ja olen onnellinen tylsässä elämässäni jossa olen lähinnä yksin eikä tapahdu mitään erikoista. Yleensä ne miehet on sitten lopulta jättäneet minut, esim. kommenteilla että olen kyllä kaunis, mutta tylsin ihminen jonka ovat koskaan tunteneet, tai että olen kyllä todella omituinen ihminen.

Vierailija
1059/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että rakastan yksinoloa enkä kaipaa miestä mihinkään. Seksinkin hoidan mieluummin itsekseni satisfyerillä. Valitettavasti saan usein miehiltä huomiota ulkonäköni takia, ja tuntuu joskus pahalta torjua varmasti aivan mukavia ja hyviä miehiä, mutta kun minä en vaan halua ketään elämääni.

Vierailija
1060/1111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nukkua yksin. Piereskellä, puhua unissani ja kääntelehtiä.

Haluan myös viettää pitkiä rauhallisia aamuja yksin kotona ihan rauhassa, samoin iltoja.

En koe seksiä mitenkään välttämättömäksi.

Todella monet naiset (kuten miehetkin) on yllättävän rumia ja vastenmielisiä. En yksinkertaisesti näe juuri koskaan missään hyvännäköisiä ihmisiä. En siis usko että voisin löytää helposti itselleni puolisoa. Ja kyllä, ulkonäössä olisi oltava jotakin mikä sytyttää minut. Yllättävän moni on muodoton outo pallo ja kasvonpiirteetkin täysin mitäänsanomattomat. Siitä on todella pitkä aika kun olen viimeksi nähnyt hyvännäköistä naista. Olen mielenkiinnosta tarkkaillut tätä myös miesten osalta (vaikka olen hetero) ja monet miehetkin on rumia. Lihavia lihakasoja joihin on tyrkätty muutama silmä, nenä ja suu.

Olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän