Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
1021/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestissit ja pienehkö muna. 

Pienet kalut minullakin. Aina on pilkattu.  En käy saunassakaan kenenkään kanssa.

Vierailija
1022/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole juurikaan kavereita, koska suurin osa sosiaalisesta energiasta kuluu työpaikalla enkä jaksa ylläpitää kaverisuhteita. 

Mutta vaikuttaako tämä kielteisesti parisuhteissasi siis? Itse kirjoitin aiemmin tänään, että oma sosiaalinen elämäni on myös aika olematon, mutta parisuhteessa naisia tämä ei ole nähdäkseni koskaan vaivannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan iho löysä ja täynnä raskausarpia, jotka toki haalenneet, mutta iho silti ryppyinen. Muuten olen hoikka 170/63. 

Vierailija
1024/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autistinen ja minulla on alkoholistivanhemmat. Jos joku etsisi neurotyypillistä puolisoa ja tai sellaista, jonka vanhemmat voisivat vaikka auttaa lastenhoidossa, en olisi oikea henkilö hänelle. 

Vierailija
1025/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsan iho löysä ja täynnä raskausarpia, jotka toki haalenneet, mutta iho silti ryppyinen. Muuten olen hoikka 170/63. 

Olet kyllä kaukana hoikasta. Aika tukeva paremminkin. -10kg tuosta niin olisit hoikka.

Vierailija
1026/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän leipomisesta, käsitöistä, kodinhoidosta, pukeudun naisellisesti. Moni on saanut minusta sen kuvan, että olen kiltti hiljainen hissukka, useampi on saanut minusta varautuneen ensivaikutelman. Tarkkailen kyllä mielelläni ihmisiä ja heidän typerää käytöstään. Monelle on tullut järkytyksenä, että olen erittäin kansallismielinen sekä omaan muutenkin vahvat mielipiteet asioista. Tykkään myös nukkua yksin. Seksiä haluan usein, eikä kukaan mies ole vielä pystynyt tyydyttämään sitä nälkää. Viihdyn itsekseni enkä itseasiassa edes halua enää mitään parisuhdetta, koska koen sen rasitteena.

Vierailija
1027/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyper-independence. Vaikea pyytää apua, vaikea olla toiselle tukena, tarve tehdä asioita itsenäisesti, valtava oman tilan tarve, vaikea solmia läheisiä ihmissuhteita, huono tunneilmaisu.

Vierailija
1028/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä kaukana hoikasta. Aika tukeva paremminkin. -10kg tuosta niin olisit hoikka.

Tarkoitat anorektista 

Vierailija
1029/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on väliliha leikattu synnyttäessä eikä se mennyt umpeen. Hirvittää jos saan jonkun pippelimiehen?

Olen oppinut suikkariin, koska en halua paljastaa salaisuutta

Vierailija
1030/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savolaisuus. Työ perus-haalarihommissa. Matala tulotaso (kts. edell). Asunpaikka pienellä maaseutupaikkakunnalla josta en tule  muuttamaan pois koska en halua. Nämä ulospäin näkymättömiä.

Lisäksi ulospäin näkyvät, eli ikä, pituus, korkeintaan keskinkertainen naama, laihduttamisen varaakin olisi, vanha autonrämä, hyvin epämuodikkaat vaatteet.

Tarvitseeko mainitakaan että parisuhderintamalla on hiljaisuutta pidellyt?

Oot ainakin aito ja suoraselkäinen.

Tuli jotenkin sellainen lämmin ja pörröinen olo.

Vierailija
1031/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan hyvin. Monille miehille tästä on tullut ongelma ja toisille taas houkutin. Tämä on yllättynyt, sillä luulin että isompiakin epäkohtia minusta löytyisi.

Sen sijaan taas ketään ei ole haitannut, että olen laittanut välit poikki isääni ja veljeeni. Enkä usko, että ketään on haitannut ne traumat, jotka asian taustalla on. Tosin eipä ne tosin mitenkään oireilekaan. 

Vierailija
1032/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen perse

Vierailija
1033/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjissäni. Toistaiseksi. Kysy huomenna uudestaan.

Vierailija
1034/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta joista yhdellä nepsy-dgn ja kaksi muutakin luultavimmin kirjolla. Todennäköisesti minäkin. Taloudelliset vaikeudet, lisäksi juon kaljaa lähes joka vkl kun lapset exällä. Poltan röökiä, mikä on näissä piireissä sosiaalinen itsari. Vihaan kotitöitä. Maha näyttää vaatteet päällä ok:lta mutta oikeasti roikkuu. Eiköhän siinä riitä syitä olettaa, ettei omana itsenä niin hirveästi vientiä ole, joten en jaksa edes yrittää keneenkään tutustua sen jälkeen kun edelliseltä ihastukselta tuli pakit.

Vierailija
1035/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen poskiontelotulehdus, jonka voi uskoakseni haistaa hengityksessäni. Olen sairastellut paljon ja ollut kovilla lääkityksillä, minkä vuoksi vaatteiden peitossa olevilla vartaloni osilla on katkenneita verisuonia kaikkialla.

Vierailija
1036/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni tappoi itsensä U O V:n takia

Onko täällä muita kaltaisia

Vierailija
1037/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluan seksiä myös sen suhteen alkuvaiheen jälkeen, enemmän kuin 30min/viikko. Muutakin kuin pimeässä peiton alla -tyyliä. Ehkä olen sitten sellainen pervo.

Parille naiselle on ainakin vaikuttanut olevan hankala asia. No ehkä sellainen sopiva tulee joskus vastaan, tai sitten ei.

M40

Vierailija
1038/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan jäätävän hankala luonne ja tapa linnoittautua omaan luolaan. Näille en voi mitään vaikka haluaisinkin. Sinänsä sanaani voi luottaa ja lojaali olen enkä ole väkivaltainen, mutta tuo yleinen vittumaisuus karkottaa kaikki naiset koska minua ei ole voinut eikä etenkään kehdannut esitellä oikein kenellekään. Arvion olen kuullut kolmen naisen suusta. M57

Vierailija
1039/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-diagnoosi. Onneksi löytyi mies, jolla on myös asperger. Aiemmissa suhteissa (toinen ex ihan normaali, toisella adhd) oma autistisuus aiheutti paljon kitkaa, mutta nyt on ihana harmonia ja kanssakäyminen on helppoa toisen samanlaisen kanssa.

Vierailija
1040/1132 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapelaamisesta aiheutuneita ulosottovelkoja, jotka tosin alkavat pikku hiljaa vanhentua. En ole myöskään päässyt irti ongelmallisesta rahapelaamisesta. Tämän vuoksi en juurikaan tarjoa itseäni deittimarkkinoille, enkä olekaan ikinä ollut vakavassa parisuhteessa. Perheenperustamisikä alkaa hiljalleen umpeutua.