Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1111)

Vierailija
1001/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon johtotehtävissä, maisteri, itsestään huoltapitävä, kultturelli ja hyvä kroppainen 55v nainen. 

Pirun huono keittiössä, en osaa tehdä mitään ruokaa tai käyttää oikeastaan mitään laitetta. Kämppä täynnä likaisia vaatteita ja pizzalaatikoita. Huono sängyssä, saan orkun heti ja lähes nukahdan sen jälkeen.

Vierailija
1002/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan ajatella enkä alistu enää kovin helposti. Mulla on niin päin, että "ennemmin taivasalla kuin tossun alla"

Mun voimalause on: Elämässä vahvin ei aina voita, vaan se, joka särkyy vähiten. 

Vahvin voi voittaa (yksilönä ja ryhmänä). Mutta jos joutuu sopeutumaan liikaa, vahvin ei välttämättä pysty siihen. Vaan yllättävästi keskinkertainen tai jopa heikko yksilö. Ne saa lapsia, jatkavat elämää. 

Sanotaan: Miespolvet vaipuu unholaan. Mutta tulee uusia sukupolvia. Niitä, jotka sopeutuu. 

No ei mun kommentissa mitään vahvemmuudesta ollut, jos nyt sitä kommentoit.

Osaat ajatella, joten et alistu. Kirjoitit tuon? Vastasin siihen. Alistuminen ei aina ole heikkoutta. Joskus se on viisautta ja vahvuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon johtotehtävissä, maisteri, itsestään huoltapitävä, kultturelli ja hyvä kroppainen 55v nainen. 

Pirun huono keittiössä, en osaa tehdä mitään ruokaa tai käyttää oikeastaan mitään laitetta. Kämppä täynnä likaisia vaatteita ja pizzalaatikoita. Huono sängyssä, saan orkun heti ja lähes nukahdan sen jälkeen.

Tiedän miltä tuo tuntuu. Olen samanlainen ja siks jokainen pidempi suhde menee ...

Vierailija
1004/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se on se, että en halua parisuhdetta.

Vierailija
1005/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kiukkuinen, ikävä ja pitkävihainen luonne. Jostain syystä ei ole ketään miestä koskaan haitannut. Kunma juttu.

Itse en kyllä ikinä olisi itseni kanssa🤔

Vierailija
1006/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persu, ei kelpaa naisille. 

Tosi paha! 

Vierailija
1007/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole juurikaan kavereita, koska suurin osa sosiaalisesta energiasta kuluu työpaikalla enkä jaksa ylläpitää kaverisuhteita. 

Vierailija
1008/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OCD

Vierailija
1009/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ollut HPV ja vaikka kaikki papat negatiivisia jo 8v, pelkään sen tartuttamista eteenpäin. 

Vierailija
1010/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohampaat ja peruukki

Ikää vasta 59v

Vierailija
1011/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se että pidän pääsääntöisesti miehiä emotionaalisesti tyhminä ja jotenkin yksinkertaisina.

Lisäksi elämän varrelleni on sattunut hyvin itsekeskeisiä ja itseriittoisia miehiä jotka ajattelevat lähinnä vain itseään ja joilta puuttui tilannetajua ja kyky ajatella asioita nokkaansa pidemmälle tai ainakaan millään tasolla toisen näkökulmasta. En luota miehiin, olen tottunut siihen että he sanoo yhtä ja tekee toista tai päinvastoin. Ikinä ei tiedä milloin suhde päättyy milläkin verukkeella. 

En toki kerro tätä kaikkea miehelle ääneen, mutta se varmasti näkyy jollain tapaa käyttäytymisessäni. 

Vierailija
1012/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityksessäni on erittäin paha haju. Eipä ole tyttöystäviä ollut.

Vierailija
1013/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persu, ei kelpaa naisille. 

Kait sitä nyt persutyttöjä löytyy.

Vierailija
1014/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pierettää jatkuvasti ja mahani mouruaa. Tahattomia pieraisuja aina välillä. Ei auta ruokavaliot. Seurustele sitä nyt sarjapierijän kanssa eli ymmärrän hyvin naisia.

Vierailija
1015/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestissit ja pienehkö muna. 

Vierailija
1016/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pierettää jatkuvasti ja mahani mouruaa. Tahattomia pieraisuja aina välillä. Ei auta ruokavaliot. Seurustele sitä nyt sarjapierijän kanssa eli ymmärrän hyvin naisia.

Löytäisitkö kuulovammaista naista jostain?

Vierailija
1017/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisitkö kuulovammaista naista jostain?

Pitäisi kai olla myös hajuaistiton.

Vierailija
1018/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on vain surkeita miehiä

Vierailija
1019/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhdeihminen. En myöskään hyvä kumppani tai huushollerska. Tykkään itsenäisyydestä ja omista rahoista ja päätän kaiken itse.

Vierailija
1020/1111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestissit ja pienehkö muna. 

Kyllä varmaan niitäkin miehiä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi