Googlasin ministeri Poutalan koulutuksen ja amishan siltä paljastui opinahjoksi
Ilmankos sitä jäädään sairauslomalle jostain kaivinkoneella toheloinnista. Muutenkin ihmetyttää näiden hallituksen ministereiden jatkuvat lomat/sairauslomat kun ollaan samaan aikaan kurjistettu juurikin sairaiden huono-osaisten elämää
Kommentit (28)
Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin opetan
Vierailija kirjoitti:
Ja oma koulutuksesi on?
Elämän koulu, isäni pahoinpiteli minua ja äitini käytti hyväkseen. Olen palstatrolli ja inceli.
Luitko uutista lainkaan? Jäi aika ison työkoneen alle. Hallituksesta ja ministereistä voi olla mitä mieltä hyvänsä, mutta pysytään nyt kuitenkin totuudessa jookos. Itseä ainakin harmitti ja tunsin empatiaa kun kuulin uutisesta. Kuten normaali ihminen tuntee eikä tämmöistä ihmeellistä kostomentaliteettia heti päällä...
Helppohan se on koipea myöhemmin parannella sopeutumiseläkkeellä kun ei ole työkkäri ja kela hiillostamassa niskaan ja laittamassa työkokeiluun karenssin uhalla
Mikä on avauksen logiikka, miten koulutus liittyy siihen mitenkään mitä tapahtui?
Enemmän häiritsee väite että hän olisi yrittänyt käännyttää nuoria uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ylioppilas.
Ja se on ammatti?
Olet ap täysi idiootti. Koulutus ei liity mitenkään tuohon onnettomuuteen jonka seurauksena Poutalan jalka on leikattu jo kahdesti menneen viikonlopun aikana ja edelleen on vaarana varpaiden menetys.
Ap tuskin itsekään on korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Poutala amisheihin kuulu?
Kai hän sentäs on ihan tavallinen luterilainen?
Ei ollut suojelusenkeleitä eikä edes Jeesusta pitämässä traktorista kiinni. Vai kuuluvatko enkelit helluntalaisten juttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Ja oma koulutuksesi on?
Am/AMK/Yliopisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oma koulutuksesi on?
Elämän koulu, isäni pahoinpiteli minua ja äitini käytti hyväkseen. Olen palstatrolli ja inceli.
Heh, nainen jälleen todistamassa, että naisen ainoa käyttö on paneminen😅😅
Voiko näin yksinksrtaisia ihmisiä ollakaan kuin ap?
Eikös amiksen käyneen voisi ennemminkin kuvitella olevan sinut isojen työkoneiden kanssa? Vai luuletko, että humanisti taitaa sen paremmin?
Muista pyhittää lepopäivä. Ja niinhän siinä sitten kävi että Herra kosti Hellarille.
Vierailija kirjoitti:
Ja oma koulutuksesi on?
Ei ap:llä mitään koulutusta ole!
Ja oma koulutuksesi on?