Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1132)
Seksi lakkaa pian kiinnostamasta. Olen läheisriippuvainen. Nuorempana olin myös parissa suhteessa aivan vainoharhaisen mustasukkainen, ja se meni lopulta jopa väkivaltaisuuteen. Tätä ei ole parissa viimeisessä suhteessa ollut, mutta en pidä mahdottomana, ettei se tietynlaisen kumppanin kanssa alkaisi taas oireilla.
Luottotiedot puuttuu X"""""DDDDDDDDD Öööö kaikilla on luottotiedot, vtun ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen alistuvuus.
Ja olen siis mies.
Ah, olisit mun unelma! Olen elänyt vain seksuaalisesti hyvin alistavissa suhteissa ja olisi ihanaa joskus löytää mies, joka antaisi minullekin mahdollisuuden edes hetkeksi olla "se voimakkaampi" osapuoli.
Olen aseksuaali tai ainakin taipumukset siihen on vahvat. Yleensä olen tämän asian jo ilmoittanut esim tinder-profiilissa tms, mutta silti yllättyneitä riittää.
Aseksuaalisuus ei suinkaan tarkoita ettenkö haluaisi läheisyyttä ja romanttista rakkautta. Minun kohdallani aseksuaalisuuden kirjossa se tarkoittaa sitä, että halut on nolla ja kroppa ei vastaa kosketukseen mitenkään.
Naisen lihava ylävartalo. Enkä halua että naiseni on niin isokokoinen että hartiat leveämmät kuin minulla.
Tupakointi ( antaa yksinkertaisen vaikutelman) , tatuoinnit. Liian rempseä( mielestäni ei sivistynyttä käytöstä, yksinkertaista).
Suomalainen rasvatynnyri akka (eli tavallinen pulliainen). Lisäksi 'maalaisluonne', käskevä ja yksinkertainen (konkreettiset asiat osaa, ei ajatella)..
Olen aamuvirkku ja ja seksi ei juuri kiinnosta. Mies.
Työttömyys, köyhyys, eikä perintöäkään ole tulossa.
N51v
Mmaailman rumimmat sääret: paksut, selluliittia ja suonikohjuja. En halua että kukaan näkee ne.
Minulle ei sovi tasa-arvoinen parisuhde.
Minulle sopii, että puoliso on kotona ja huolehtii kodista ja lapsista ja minä huolehdin, että perheen talous on kunnossa, ja minä päätän isoista asioista.
Tämä sopii hyvin harvalle naiselle ja elänkin yksin vaikka puitteet perhe-elämälle on muuten kunnossa.
Autismi, joka ei näy päällepäin tai alussa - olen hyvä maskaamisessa. Mut siksi suhteet eivät ole edenneet 2v pidemmälle. Nyt olen jo 9. vuotta sinkkuna ja vietän niin loppuelämäni (ilmeisesti). Olen erakoitunut, teen töitä kotoa, pidän vain oman sukupuolen kavereita ja olen syventynyt uskontoon.
1. koira
2. suuri bodycount
3. heikko yleissivistys
4. olemattamattomat tai huonot käytöstavat
5. huono sängyssä
6. punvihreä/feministi
7. heikot aikuisuuden taidot: myöhästely, raha-asioiden hallinta, ei osaa kokata
8. passiivisuus
9.pessimistinen asenne
10. huono tunteidenhallinta
Hauskan pitoon sitten noista monesta voi tinkiä, mutta vaimomatsku listalle ei päästä.
Ylipaino, työttömyys, laiskuus. Tuollaiset tulee feidattua heti.
Kun olin parikymppinen, tuumasi "armas" äitini: Jos satut jostain miehen löytämään, niin ei se nälkään kuole, mutta se henkinen julmuus. Voin vain todeta, että äitini ei koskaan oppinut tuntemaan minua, vaan kuvitteli, että olen samanlainen kuin hän. En ollut. En tuota henkistä julmuutta ole koskaan itsessäni tunnistanut. No se on kyllä totta, että osaan laittaa ruokaa, joten nälkäkuolema ei olisi uhannut miestä, jos sellainen olisi kohdalleni osunut, vaan kun ei osunut.
Olen melkoisen introvertti. Kaipaan oikeasti että saan olla pari-kolme tuntia päivässä täysin yksikseni ja itse valitsemaani aikaan. Sitä ei monet miehet kestä, niiden kanssa pitäisi olla tekemässä jotain tai edes samalla sohvalla katsomassa telkkaa. En tajua miten ihmiset voi latautua, jos on koko ajan muiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.
Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.
Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan
Kyllä tosiaan on suuri virhe olla mitenkään älykäs tai edes täysjärkinen. Lukeneisuus tai siis akateeminen tutkinto naisella on myös aivan liikaa. Nämä jos itsestään paljastaa kenelle tahansa, saa katua.
Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?
Erittäin vaikea päihde- ja mielenterveysongelmien historia pikkurikollisuuksineen ja epäsosiaalisuuksineen, ei käytännössä minkäänlaista kokemusta ns. normaalista elämästä saati parisuhteesta ennen 44 ikävuotta, jolloin raitistuin. Kerron tapauksesta riippuen joko heti alussa tai pienen tutustumisen jälkeen.
Tästä paistaa rehellinen itsetuntemus ja itsensä hyväksyminen noiden asioiden suhteen. Ansaitsi siis ylänuolen, ihan vain siksi kirjoittelin. On tässä ketjussa ollut monia muitakin ilahduttavia näkökantoja omiin minuuksiin, mutta en ole rehellisesti sanottuna jaksanut laitella nuolia ylös (en koskaan laita nuolia alas)
minä olen joissain asioissa laiska, yksi on sellainen, että en jaksa aina innostua kirjoittamaan tekstejä, monta turnoffia on minussakin, joku päivä kirjoitan ne tähän ketjuun.