Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
821/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot leikkausarvet vartalossa. Ei ne kyllä ole vielä koskaan paneskelua estäneet.

Vierailija
822/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma narsisti. Voi olla tottakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpes. Ä

Vierailija
824/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla uskovainen.

Vierailija
825/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot leikkausarvet vartalossa. Ei ne kyllä ole vielä koskaan paneskelua estäneet.

No mikäs tässä sit on ongelma? Ei ne arvet näy häämekossakaan yleensä :D

Vierailija
826/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis joillekin ne arvet voisi olla turn-off. Kaikki seksikumppanini ovat nähneet minut ilman vaatteita jo hyvän aikaa ennen petipuuhia. 

Vierailija
827/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei hirveästi kiinnosta ja olen Kekkosen Suomesta. Olen arvoiltani 70-lukulainen, ja reagoin asioihin siltä arvopohjalta. En harrasta älypuhelimia ja olen aamuvirkku pitkäaikaistyötön, joka on koheltanut yhtä sun toista. En jaksa katsoa enää televisiosarjoja. En ole äidin poika, olen isäni yksin kasvattama. Huolimatta siitä että olen pitkäaikaistyötön, lapsuudenkotini oli hyvin toimeentuleva, keskiluokkainen. Olen luokkakameleontti, osaan keskustella rikkaiden ja köyhien kanssa oikealla tyylillä. Työväenluokkainen nainen ei välttämättä viihdy pitkään kanssani, sillä on kultturelli snobi enkä pidä halvasta mausta, toisaalta keskiluokkainenkaan nainen tuskin tykkää persaukisesta miehestä. Pattitilanne.

M53

Olen naispuolinen kuusikymppinen kaksoisolentosi. Harmi etten ole kiinnostunut miehistä, voisimme olla hyvä pari, jollei sinua ikäero haittaisi.

Vierailija
828/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diagnosoitu narsisti, vaikka itse en ole diagnoosista samaa mieltä.

Vierailija
829/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla paljon hiljaa ja omissa ajatuksissani. Vaikutan siis usein poissaolevalta.

Vierailija
830/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään huonot puoleni eivät juuri näy päällepäin:

- Haluan esimerkiksi telttailla ja ajella matkailu autolla. Haluaisin lisäksi pysyväis paikan asuntovaunulle.

- En juo alkoholia, en kestä vihapuheita, enkä ymmärtää riitelyä tai toisen haukkumista ollenkaan.

- autan mahdollisuuksieni mukaan kotitöissä, jos vaan jaksan.

- syön luontaisesti gluteenittomia ruokia.

Vierailija
831/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis joillekin ne arvet voisi olla turn-off. Kaikki seksikumppanini ovat nähneet minut ilman vaatteita jo hyvän aikaa ennen petipuuhia. 

Aa. Käsitin väärin, et SULLE ne arvet olis turn-off, mut silti sentäs paneskelemaan pystyt ;)

Vierailija
832/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveysongelmainen, seksi ei kiinnosta, en jaksa tehdä kotitöitä, en osaa enkä tykkää laittaa ruokaa. Onhan noita. Päällepäin näkyvänä ylipaino. En siis ole mikään saalis kenellekään. Onneksi ei parisuhde kiinnostakaan, vaan olen mieluummin yksin.

Vierailija
833/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa. Käsitin väärin, et SULLE ne arvet olis turn-off, mut silti sentäs paneskelemaan pystyt ;)

Miksi alapeukut, täähän oli hauska juttu :D

tosikkoja?

Vierailija
834/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen ja fyysisesti vetävä, mutta samalla ulkoisesti erittäin epäviehättävä, ts. ihmiset eivät tunne käytännössä koskaan tunne minuun vetoa vaikka järjen mukaan "pitäisi".

Vierailija
835/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvännäköinen ja fyysisesti vetävä, mutta samalla ulkoisesti erittäin epäviehättävä, ts. ihmiset eivät tunne käytännössä koskaan tunne minuun vetoa vaikka järjen mukaan "pitäisi".

Et ole ollenkaan fyysisesti niin vetävä, kuin kuvittelet olevasi.

Vierailija
836/1132 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tarkoitat?  Oletko fyysisesti vetävä vai et, ja miksi olisit ja miksi et?

Vierailija
837/1132 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kaikki turn-offini näkyvät juuri ulospäin. Olen 169cm pitkä mies, jolla on epäsymmetriset kasvot. Se riittää turn-offiksi monille naisille. Sisällä päin on sitten tuosta johtuva sulkeutuneisuus introverttiys vieraassa seurassa eli en tee hirveästi aloitteita. Yleensä pärjään hyvin, jos saan mahdollisuuden.

Kannattaa tehdä tuttavuutta aktiivisemmin. 

Lyhyenä miehenä on selkeästi se etu, että naiset eivät yleensä suhtaudu pelokkaasti tai eivät koe lähestymisiäni ainakaan uhkaaviksi. Se on jo ½ voittoa. Itse asiassa ainakin lyhyehkön tutustumisen tai juttelun jälkeen yllättävän monet naiset ovat olleet minua kohtaan aloitteellisia. Ehkä se johtuu juuri edellä mainitusta asiasta.

t. 167 cm mies.

Kertoisitko salaisuutesi?

t. 174cm, joka hikoilee salilla kelvatakseen edes jollekkin naiselle

Tämä on nyt vähän vanha vastaus ja ohi aiheen, mutta mä olen sentin sua lyhyempi ja olen ollut suurimman osan aikuisiästäni parisuhteessa ja muina aikoina tapaillut jonkin verran kivoja naisia. Jotain sellaista on ulkonäössä hyvä olla jotta naiset kiinnostuu, mutta tuntuu että pääasia on kuitenkin se että minkälainen tyyppi olet.

Vierailija
838/1132 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin viisi lääkettä eri vaivoihin. Mielenterveysongelmia, iho-ongelmia ja viimeisimpänä voimakas hikoilu. Pidän seksistä, mutta en harrasta sitä. Anatomiani takia saan helposti tulehduksia.

Olen yli neljänkymmenen ja ihmissuhteissa kokematon. Eli todellinen saalis taidan olla.

Tykkään siiivota ja tykkään puhtaudesta. Se taitaa olla positiivista. Olen myös kyllä hauska ja kivakin, eli ei toivoa ole menetetty.

Vierailija
839/1132 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi huonot jalat: isot vaivasenluut molemmissa jaloissa ja toisessa sitkeä, ruma kynsisieni.

Ei pelkästään tästä johtuen, mutta olen eron jälkeen ajatellut, että parempi olla loppuelämä yksin.

Vierailija
840/1132 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumielisyys. Kuvottavia.