Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
901/1132 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pippeli. Ei näy housut jalassa eikä paljoa nähtävää housuittakaan.

Vierailija
902/1132 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1132 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

estynyt persoonallisuus. sen takia kohta puoli vuosisataa joutunut yksin elämään.

Vierailija
904/1132 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja mukavuudenhalu. Alussa aina tsemppaan.

Olen myös fiksu, eli valitsen ahkeria miehiä ;)

Vierailija
905/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva introverttius. Se on monelle erittäin vaikea asia ymmärtää että mä nyt vain nautin olla myös yksin enkä tarvitse toista ihmistä pärjätäkseni. En ole silloin pettämässä tai jättämässä eikä ole muutenkaan mitään hätää.

Vierailija
906/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vain äitiäni.

Vierailija
907/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lähempänä 40 kuin 30, ei merkittävää omaisuutta, eli olen köyhä. Lisäksi ohuet hiukset ja 175 cm pituutta. Naisille on aika näkymätön, ellei ole vähintään se 180 cm. Perhetoiveista saanut vähitellen luopua, kun ikää tulee. Ärsyttää kuinka jokaisella huumeidenkäyttäjällä, juopolla, kroonisella pettäjällä ja rikollisellakin on vaimo ja lapset, kunhan vain on joko tarpeeksi varakas ja/tai pitkä ja hyvännäköinen.

Vierailija
908/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut ja olen ollut työttömänä 15 vuotta.

M42

Vierailija
909/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen eri tekijän summana mulla on surkea työura, pätkätöitä toisen päälle ja opintoja kesken. Olen kuitenkin tarkka tyylistäni ja kuljen laadukkaissa vaatteissa ja olen hoikka, huoliteltu ja kauniskin. Olen myös sanavalmis ja kiinnostunut monesta asiasta. Monet fiksut ja mielenkiintoiset akateemiset uratykit on ihastuneet muhun, mutta lemppaavat, kun tajuavat tilanteeni.

Nuo ura-asiat eivät ole turnoffeja muille kuin uratykeille. Oletko antanut tavallisille miehille mahdollisuuksia?

Vierailija
910/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat.

Vierailija
911/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä kysymys kun ei tiedä että kuka kysyy?

Vierailija
912/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran erikoiset seksuaaliset mieltymykset, että vaativat melkoista luottamusta toiseen ihmiseen. Jota siis ei synny, muuten kuin ajan kanssa. Jota siis ei saa, koska ihmiset ovat aivan liian lyhytnäköisiä, että ehtisi kunnolla tutustua. Pärstäkerroin kun yleensä riittää pakkeihin

Vierailija
913/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kuunnella vain todella kiinnostavia keskustelunaiheita. Kaikki muu menee samantien toisesta korvasta ulos. Valitettavasti nuo todella kiinnostavat aiheet ovat myös erittäin haastavia ymmärtää ja niistä keskusteleminen vaatii ihmiseltä hyvin paljon taustatietoja ja sivistystä.

Vierailija
914/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla koiria ja tatuointeja.

Vierailija
915/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mitään aluksi kertoa.

Ei kaikkea kannata alussa esiin tuoda kyllä ihmisillä on heikot tiedot jos täällä sitä yrittää selvittää.

Moni asia tulee esiin vasta myöhemmin kun ensin on tutustuttu ja kyllä asenteen tai luotettavuuden kanssa on aluksi aina epävarmuutta.

Luonne ja asenne tulevat esiin nopeasti.

Pinnallisuus ja turhautuminen parneriin jo ensi treffeillä kertoo paljon.

Ehkä siksi teillä pitkiä ja hyviä ihmis suhteita kun se näkyy asenteesta jo täälläkin.

Onnea metsästykseen kyllä se oikea löytyy joka jakaa saman ahdasmielinen asenteen kuin tekin.

Vierailija
916/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen eri tekijän summana mulla on surkea työura, pätkätöitä toisen päälle ja opintoja kesken. Olen kuitenkin tarkka tyylistäni ja kuljen laadukkaissa vaatteissa ja olen hoikka, huoliteltu ja kauniskin. Olen myös sanavalmis ja kiinnostunut monesta asiasta. Monet fiksut ja mielenkiintoiset akateemiset uratykit on ihastuneet muhun, mutta lemppaavat, kun tajuavat tilanteeni.

Nuo ura-asiat eivät ole turnoffeja muille kuin uratykeille. Oletko antanut tavallisille miehille mahdollisuuksia?

Aika monelle kelpaisi tuollainen - allekirjoittaneellekin

Viittaan siis tuohon aiempaan kirjoittajaan

T. akateemista uraa toivonut, mutta käytännön syistä (ainakin toistaiseksi) luopunut - ehkä vielä ehtii

Vierailija
917/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat krooniset intiimialueen sairaudet. Alakertani repeää joka kerta jos yhdyntää yrittää. Eikä se ole edes ainoa ongelma, häppärit liimautuu ja emättimen aukko kuroutuu, koko alakerta on jatkuvasti niin kipeä että seksistä voi haaveilla ehkä kerran 3 viikkoon. 

Kerroin tästä heti, nyt onneksi ollut ymmärtävässä suhteessa jo pari vuotta. 

Tuota ei kyllä heti arvaisi nuoresta, nätistä 28v naisesta😮💨

Lisäksi trauman aiheuttaneet vakavat mt-ongelmat.

Vierailija
918/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan kuunnella vain todella kiinnostavia keskustelunaiheita. Kaikki muu menee samantien toisesta korvasta ulos. Valitettavasti nuo todella kiinnostavat aiheet ovat myös erittäin haastavia ymmärtää ja niistä keskusteleminen vaatii ihmiseltä hyvin paljon taustatietoja ja sivistystä.

Mikä mielestäsi on "todella kiinnostava" aihe?

Vierailija
919/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat krooniset intiimialueen sairaudet. Alakertani repeää joka kerta jos yhdyntää yrittää. Eikä se ole edes ainoa ongelma, häppärit liimautuu ja emättimen aukko kuroutuu, koko alakerta on jatkuvasti niin kipeä että seksistä voi haaveilla ehkä kerran 3 viikkoon. 

😃 Menipä oudoksi tuo emoji. 

Vierailija
920/1132 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Menipä oudoksi tuo emoji. 

Oudommaksi, kuin tän palstan aiheet? Tai kommentit?

Yks sienipilvi siinä sotkussa erotu...