Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1100)
Pakko-oireinen häiriö. Tosin nykyinen kumppani on asian suhteen onneksi ihan fine.
Tuntoaistiin perustuva osin traumapohjainen aistiyliherkkyys, joka tekee riisuutumisesta ja erityisesti uimisesta ja normaalista seksuaalisesta kanssakäymisestä hankalaa. En myöskään tykkää ruveta puhumaan seksijutuista heti ensi kättelyssä, vaan minusta on ensin kiva tuntea ihminen. Oli minulla tosin eräs kumppani, joka ymmärsi rajoitteitani/estyneisyyttäni.
Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.
Että kun sanon että en katso telkkaria niin en huijaa. Turha kuvitella että jossain vaiheessa tulisi joku romanttinen leffailta. Ei kiinnosta leffat tai sarjat yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Luonne XD
Päällepäin olen hyvännäköinen ja ensivaikutelma herttaisen naisellinen, mutta olen hyvin jyrkkä ja joustamaton luonne ja minulla on selkeät mielipiteet asioista.Lisäksi pidän suurinta osaa kaikista ihmisistä typerinä ja miehistä vässyköinä enkä oikeastaan tykkää kuin ihan muutamasta ihmisestä. Sitten vielä olen hyvin tarkka rajoistani enkä siedä paskanjauhantaa.
Muuten olen ihan ok.
Mullakin oli kauan sitten kumppani, joka uskoi kaikenlaisiin vaihtoehtohoitoihin ja henkiin ja vaikka ilmaisinkin vastamielipiteeni mielestäni kohteliaasti, oli sekin ilmeisesti liikaa kyseiselle tyypille. Ei minusta kuitenkaan ole siihen, että olen vain nätisti hiljaa, jos olen läheisessä suhteessa eri mieltä jonkun kanssa ja kyllä minusta parisuhteessa pitäisi pystyä rakentavasti puhumaan vaikeistakin asioista. Herra ei lopulta vastannut soittoihini ja piti passiivis-aggressiivista mykkäkoulua ja lopulta pudotti minulle eropommin puhelimessa.
Autismi ja pahoja traumoja, sekä mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen savolaismies.
Elä heetä kirvestä kaevvoon. Vetissejä on, ja tuo voepi olla niistä yksi. Suatat löettee nuarraa jok käöp kuumana justtiisa sinnuu.
Vierailija kirjoitti:
diagnosoimaton ADHD
Kaikilla on nykyään. Paitsi niillä joilla on diagnosoitu.
Osaan olla aluksi hurmaava, hauska, villi ja estiton, mutta oikeasti kärsin mielenterveysongelmista, olen sängyssä aika estoinen ja olen perusluonteeltani hapan.
Vierailija kirjoitti:
Että kun sanon että en katso telkkaria niin en huijaa. Turha kuvitella että jossain vaiheessa tulisi joku romanttinen leffailta. Ei kiinnosta leffat tai sarjat yhtään.
Tämä on kyllä hankala juttu deittaillessa. Mulla kun ei ole edes telkkaria. Ja miehet haluais vaan netflix ja chill iltoja tietenkin mun luona. Vaikea paikka :D
On. Minun päätä ei käännetä pelkillä kauniiden silmien räpsyttelyllä tai millään muullakaan ulkoisilla asioilla.
M52
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Tosin nykyinen tietää sen jo. Mutta on kova pala mulle. Seksuaalisesti ehkä liian aktiivinen, koetan rajoittaa sitä.
Jos olisin sinkku niin mun red flageja mm kahelit narsistivanhemmat joiden elämänhallinta nolla, hieman traumatisoiva lapsuus, ei mt-ongelmia mutta luottamuksen rakentaminen vie aikaa, jos toinen osoittaa aggressiota niin jäädyn (se lapsuus), keskityn helposti miellyttämiseen, asun ahtaasti, olisin vieläpä yh, en siedä kuumuutta enkä pidä kylmästäkään, kuumuus aivan no no. En myöskään ole varoissani vaikka olenkin ok työssä.
Olen aika monessa vedessä keitetty. Jos kerron tarinani kokonaan, monia alkaa jo pyörryttämään. Sen jälkeen on vaikea uskoa, että haluaisin vain ihan tasaista mukavaa arkea, ja että arvostan normaalia miestä ja työtä.
Kuulun uskonnolliseen vähemmistöön.
Mun turnoff on että mulla ei ole ikinä aikaa. Tai no joka toinen viikonloppu lauantaina voin ehtiä tehdä jotain. Muuten mulla on aikaa vain iltaisin tässä klo21-22, ennen kuin menen nukkumaan. Työt, lapset, koira, lasten harrastukset, kuntosali, kotityöt
Se, että jankutan täällä palstalla. En aio kertoa tänä ikinä tulevanne kumppanille
Sama. En kerro asiasta koskaan koska en edes yritä deittailla. Kumppanin kaipuu on silti olemassa. Kateellisena kuuntelen kun ihmiset valittavat haluttomista kumppaneistaan. Siis - joku haluaa asua sun kanssa ja jakaa elämää, mutta ilman seksiä? Mikä unelmatilanne. Mun vaan pitäisi heti päästä siihen vaiheeseen, ilman jotain kiihkeää alkua.