Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1100)
Epävakaa persoonallisuus. Kerroin miehelle heti ensi kertaa tavatessamme, diagnoosi oli aika tuore vielä tuolloin ja olin varma, että äijä lähtee lätkimään siitä kuullessaan. Ei lähtenyt, pian kuusi vuotta oltu yhdessä.
Mun mt-ongelmaa ei voi peittää.
Mulla on ihan jäätävä sitoutumiskammo. N38
- mun alapää on vastenmielinen
- olen seksuaalisesti niin estynyt, ettei intiimiasioista tule mitään
- mielenterveysongelmia
- jollain tasolla autistinen (ei diagnoosia), koska sosiaaliset taidot ovat täysin olemattomat: jos yritän olla mitä kohteliain niin todellisuudessa olenkin töksäyttelevä urpo joka suututtaa kaikki. Tästä syystä yksikään ihmissuhde ei kestä minulla.
- niin, ja menneisyys on yhtä traumaa. 😄
Näistä syistä en enää edes haaveile parisuhteista tai treffeistä, liian vaikeaa ja lopputuloksena vain sydänsuruja. Paljon mukavampaa elämää kun on lyönyt hanskat tiskiin.
Olen sikaruma ilman meikkiä ja olen nörtti. Näyttelen normaalia naista.
Lapsettomuus. Minulla on sairaus, jonka takia en voi saada lapsia. Hedelmöityshoidot ei tule kuuloonkaan niistä minulle koituvien riskien takia. Jos mun kaa haluais lapsen, niin adoptio olis ainoa vaihtoehto.
-Olen työtön ja veloissa, jonka takia olen kohta muuttamassa takaisin äidin nurkkiin
-On hyvin epätodennäköistä, että pystyn ikinä tulemaan raskaaksi. Yllättäen suurin osa miehistä ei olekaan niin veloja, kun tajuavat, että minun kanssani lapsettomuus ei ole vain puhetta
-En oikeastaan pidä kosketuksesta, enkä muiden koskettelusta
-Olen laiska ja sotkuinen
-Olen aika epäkypsä ja lapsellinen. En siis mikään söpö waifu vaan netissä trollaava, jatkuvasti suusta sammakoita lipsautteleva ja hömelö naislapsi
Mutta toki ennen näitä kaikkia salaisia turn offeja todellinen turn offiuteni näkyy karussa ulkonäössäni
Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.
Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.
Täytyy kysäistä mieheltä 😃
Kehtaakohan tuo sanoa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen sikaruma ilman meikkiä ja olen nörtti. Näyttelen normaalia naista.
Kannattaa katsella välillä julkkisten ja vaikka mallien kuvia ilman meikkiä. Suurin osa on aika mitäänsanomattoman näköisiä, joten en olisi huolissani ulkonäöstä.
Roikkuvat tissit. Mt-ongelmia paskan lapsuuden takia. Vähän jaksaa vielä uskoa, että jonain päivänä olisi valmis kohtaamaan jonkun, jolle edellämainitut olisi ihan ok.
Olen Mensan jäsen. Miesten itsetunto ei kestä sitä.
Olen maaninen ja seksiaddikti. Pystyin aikoinaan lopettamaan tupakoinnin, mutta olen ihan käsittämättömän kovilla halulla varustettu mies. Koko ajan vain on seksi mielessä. Puolisokin haluaa todella paljon, mutta silti se päättyy aina siihen, että toinen sanoo "tule jo", kun olen jyystänyt kauan ja antanut suulla ja tehnyt kaikkea. Ja sittenkin haluaisin vain heti perään lisää.
Kerta päivässä ei riitä ollenkaan. Ei lähellekään. Pikaisia hoitoja esim. vessassa on pakko tehdä. Jne.
Moni olisi kateellinen siitä energian määrästä joka itselläni on: jaksan vaikka kuinka kauan ja olen täysin kyltymätön. Mutta tämä on itselleni valtava taakka.
Pystyin lopettamaan tupakoinninkin, mutta olen riippuvainen seksistä enkä pysty lopettamaan sitä.
Olen työelämässä menestynyt, ihan normaali komea mies, eikä tätä voisi uskoa päältäpäin.
Kaksi lasta? :D Kerron kyllä ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Mensan jäsen. Miesten itsetunto ei kestä sitä.
Olet narsisti. Siksi me ei kestetä sinua.
Tämä vastaus kertoo hyvin, miksi asia pitää salata mahdollisimman pitkään
Ihosairaus, joka ei näy vaatteiden alta.
Minulla on omaisuutta alle puolen miljoonan edestä. Se ei sinänsä näy koska pukeudun kuitenkin siististi.
en ole eläessäni harrastanut seksiä kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosisairaus, persoonallisuushäiriö ja autismin kirjon piirteitä. Nämä eivät ole estäneet aiempia parisuhdeyritelmiä, mutta miesmakuni on melko persoonallinen enkä halua tehdä enää nykyään kompromisseja sen suhteen. Pidän feminiinisistä, meikatuista, siroista ja lyhyistä miehistä. Tällaista miestä en ole löytänyt, joten olen sitten yksin.
N32
Oho, täällä sama! Pidän juuri tuollaisista miehistä. Minulla autismin kirjo + ADHD.
N45
Huonokuntoiset hampaat, eivät näy kun pidän suuni kiinni. En edes yritä löytää kumppania.