Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1163)

Vierailija
641/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naispuolinen jörkka. Teen, mitä haluan.

olet mies ja esität naista?

Bitte pois linjoilta!

Vierailija
642/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys. Vaikka ajankin velka-Audilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merlot39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko se turn off vai mikä. Mutta trauma, jota todennäköisesti kannan loppuikäni.

Entinen aviomieheni, jonka kanssa olin yhdessä noin 20 vuotta oli persoonallisuushäiriöinen ja hänen ongelmansa kasvoivat vuosien myötä. Hän yritti surmata minut suhteemme lopussa, mutta selviydyin kuin ihmeen kaupalla. Kiitos poliiseille jotka saapuivat viime hetkellä pelastamaan minut.

Tämän vuoksi minun on todella vaikea luottaa miehiin. En pysty olemaan minua selkeästi suurempikokoisten ja pidempien miesten lähellä, koska alitajuntani sanoo että kyseinen mies on väistämättä minua vahvempi enkä pysty tarpeen vaatiessa puolustamaan itseäni. Saan siis ihan paniikkikohtauksia, jos minua selkeästi suurempikokoinen mies ja varsinkin tuntematon mies lähestyy minua yllättäen enkä ole voinut varautua tilanteeseen.

En usko että pystyn koskaan enää luottamaan yhteenkään mieheen 100% missään asiassa. Mutta jos sen hyväksyy niin minusta saa maailman kilteimmän ja luotettavimman naisen.

Ehkä ratkaisu on varsin helppo, tapaile lyhyitä miehiä jotka eivät käy kuntosalilla? eivät kaikki miehet ole pelottavia ja skrodeja fyysisesti ainakaan.

Lyhyiden ja hintelien miesten kohdalla arvattavasti muodostuu ongelmaksi kiinnostuksen puute Siinä mielessä.

Vierailija
644/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Mulla tää sama. Avioliitto kuivui kasaan kun tuli haasteita, sitten en enää halunnut seksiä Ehkä ne haasteet olisi voitu selättää, mut huomasin, ettei mun kannata olla parisuhteessa koska mun halu menee herkästi heti jos toinen aiheuttaa pettymyksen. Oon jutellu kaverien kans ja kuulostaa siltä, että kyllä naisetkin yleensä haluavat seksiä, vaikkei suhde enää alkuajan ihastusta olekaan. Yhden illan jutut kuulostaa musta ihan kidutuskeinolta, et antaisin jonkun harrastaa mulla seksiä, vaikken ole yhtään rakastunut siihen ihmiseen.

En edes masturboi.

Enkä ole mikään uskonnon henkisesti raiskaama, vaan ihan normaalisti ajatteleva ihminen. Seksi on mun mielestä ihan normaalia toimintaa enkä ymmärrä yhtään että joku yhden illan juttu tms "vapaamielisyys" ois jotenkin VÄÄRIN tai tekisi naisestakaan mitään huonomaineista. Eli en ole mitenkään traumainen. Seksi vaan ei oo mulle tarve, se on ihanaa ja jopa laukean jos olen miehen kanssa, josta tykkään. Mutten koe olevani parisuhdematskua, koska en välttämättä jaksa seksiä monta kertaa viikossa.

(tää on ilmeisesti a-seksuaalisuuden yks muoto eli demiseksuaalisuus) 

Vierailija
645/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaisen komea vaatteet päällä, mutta kun paita lähtee...

Vierailija
646/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tuo laiskuus. Töissä ahkera, mutta en jumalauta jaksa tehdä kotona mitään ylimääräistä.

Vierailija
647/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa mulla on tapana mennä puolialastomana lasitetulle parvekkeelle viilentelemään kuuman suihkun jälkeen aamuisin. Asetan molemmat kädet lasia vasten ja nojaan kevyesti, että näen parkkipaikalle.

Katselen siinä kun porukka lähtee töihin autoillaan. Ovi on auki ja ikkunat alkaa huurustumaan, kun taustalla samalla soi King Crimson- Epitaph.

Yritän psyykata itseäni itkemään näiden työssäkäyvien puolesta. Joskus onnistun, mutta usein tulee kylmä ja lähden pois sisään nauttimaan kahvia.

Vierailija
648/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, olen temperamenttinen ja erittäin hankala ihminen. Hermostun herkästi ja kun suutun, olen suunnilleen raivohullu ja annan tulla jokaisen mielen päällä olevan asian. Minulla on äärimmäisen hyvä muisti kokemieni epäoikeudenmukaisuuksien suhteen enkä ikinä anna anteeksi kokemiani vääryyksiä. Kumppanilla pitää olla tosi hyvät hermot että jaksaa

Vierailija
649/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelee ja ns kaunistelee tilannetta, toi mies.

Vierailija
650/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja nirso. Häpeän niin paljon varsinkin tätä yhdistelmää, että yritän salata nirsouteni mahdollisimman pitkään, lihavuutta kun en voi peitellä 🤷

Jos olisin laiha, voisi nirsouteni olla söpöä. Mutta nyt pelkään että musta ajatellaan vaan, että syökö se sitten pelkkiä herkkuja.

Vierailija
651/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus.

T:N25

Vierailija
652/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää neitsyt mutta en enää haluaisi harrastaa seksiä ennen avioliittoa. En pysty kiihottumaan ellen ole oikeasti rakastunut ja 100% varma että mies on luotettava ja sitoutunut. Aiemmin olen suostunut sänkyhommiin vain painostuksesta/miesten mieliksi ja kadun sitä katkerasti. Tämän takia olen varmaan ikuisesti yksin koska nykypäivänä ei taida löytyä ketään joka odottaisi siihen asti.

Tämän lisäksi tarvitsen aamuisin tunnin yksin ja jos en sitä saa, olen täysin hirviö loppupäivän.

Vierailija
653/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, olen temperamenttinen ja erittäin hankala ihminen. Hermostun herkästi ja kun suutun, olen suunnilleen raivohullu ja annan tulla jokaisen mielen päällä olevan asian. Minulla on äärimmäisen hyvä muisti kokemieni epäoikeudenmukaisuuksien suhteen enkä ikinä anna anteeksi kokemiani vääryyksiä. Kumppanilla pitää olla tosi hyvät hermot että jaksaa

Itseään voi kehittää. Katkeruus sairastuttaa sekä sen katkeran ihmisen että ympärillä olevat. Anteeksianto vapauttaa.

Vierailija
654/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen äärimmäisen aamuvirkku ja iltauninen. Herään neljän viiden aikaan, nukkumaan haluan viimeistään yhdeksältä illalla.

En voi sietää ihmisiä, jotka nukkuvat aamupäivään ja valvovat yöt.

En minäkään voi näin yökyöpelinä sietää aamuvirkkuja ja niiden terroria. Unirytmi ei ole valinta.

Tässä taas muistutus, miksi en voi sietää. 😂

Meitä aamuvirkkuja "saa" nimitellä ja meihin yhdistetään sana "terrori", tätä näkee joka paikassa jatkuvasti. Mutta jos joku pitää mekkalaa myöhään illalla ja yötä myöten, se on "normaalia" ja sitä "pitää vaan sietää". 🙄

Unirytmi ei ole valinta.

Onneksi kumppanin saa valita. 👍

Unirytmi todellakin on valinta.

On ihmisiä, joiden hormonitoiminta lähtee aamulla levon jälkeen nopeammin käyntiin, ja ihmisiä, joilla se lähtee hitaammin. Toiset siis ovat aamulla vaisumpia ja toiset heti virkeitä. On myös ihmisiä, joilla toiminnot virkistyvät luontaisesti iltaa kohti kun taas toisilla ne hiipuvat. Tästä on kyse, kun puhutaan aamuvirkkuudesta tai iltavirkkuudesta.

Mutta silti jokainen voi kyllä ihan itse vaikuttaa siihen, mihin aikaan menee nukkumaan ja mihin aikaan herää. Unirytmiä todellakin voi siirtää useita tunteja suuntaan tai toiseen, jos vain haluaa. Mieti vaikka matkustamista toiselle puolelle maapalloa useiden aikavyöhykkeiden yli.

Vierailija
655/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mikropenis. Sain kerran rikossyytteen kun pahoinpitelin naisen joka nauroi kikkelilleni kun piti panna baarista tultuamme.

Vierailija
656/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ADHD eli olen impulsiivinen.

En mitenkään pahasisuinen ja ihan pärjään arjessa keskiverrosti, mutta se on ollut Turn-Off ennen nykyistä puolisoani. Se on ominaisuus ja itseään voi kehittää, joten mitään ilkeää en tee, mutta olen joskus hieman äkkipikainen.

Vierailija
657/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Family guyita ja nauran ohjelman vitseille ääneen.

Vierailija
658/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen impulssiivinen ja väkivaltainen.

Vierailija
659/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauta ja lähes rinnaton, mutta käytän topattuja rintsikoita. Kun paita lähtee pois, mies pettyy.

Vierailija
660/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin liikakäyttö, pilkunviilaus ja liika älyllisyys, jota refleksinomaisesti peittelen, jotten vaikuttaisi siltä, että yritän tuoda itseäni esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi