Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1163)

Vierailija
661/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita mt- ongelmia, joihin ei ole ratkaisua löytynyt. Näin ollen olen myös työelämän ulkopuolella. Se herättää joskus kanssaihmisissä ihmetystä, koska pystyn pääsääntöisesti huolehtimaan asioistani, itsestäni, lapsista ja kodista. Mutta se perustuu juuri siihen, että olen eläkkeellä, muuten en jaksaisi.

Vierailija
662/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lauta ja lähes rinnaton, mutta käytän topattuja rintsikoita. Kun paita lähtee pois, mies pettyy.

Minäkin olen lauta enkä edes yritä esittää muuta. Kukaan ei ole pettynyt tähän mennessä, muutama on jopa kehunut tissejä söpöiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

Tämä, sukuelinherpeksestä vitsaillaan ja pidetään jonain kuolemantautina, vaikka useimmiten se on oireeton tai korkeintaan epämukava oireillessaan. Ei taida monikaan tietää kuinka yleinen se on.

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivivaiheessa, kun on synnytyksen aika niin tehdään keisarileikkaus. Neuvolassa kysytään onko naisella genitaaliherpes, koska se on vauvalle vaarallinen.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja suuseksissä se tarttuu myös suuhun.

Täällähän varsinainen tuomiopäivän pasuuna julistaa oppejaan: mitään ei saisi tehdä, jos on herpes... Herpesenkefaliitiksi kutsutaan sitä, jos lapsi saa synnytyskanavasta herpeksen. Se on kuitenkin harvinaista ja kyllä herpestä kantavat kertovat aktiivivaiheessa olevasta tilanteesta ennen synnytystä. Että ei tarvitse täällä kauhukuvia levitellä. Ongelma on enempi se, ettei äiti tiedä kantavansa herpestä ja lapsi saa tartunnan tästä syystä. 

Tietenkin herpes tarttuu oireettomana, oireettomilta taudinkantajiltahan tartunnat yleensä tulevat. Kondomi voi suojata herpekseltä, jos se peittää rakkulat täysin ja sen käytössä on huolellinen. Hyvin harvan ihmisen vain tekee mieli harrastaa seksiä taudin oireisena aikana, jolloin tartuttavuus on suurin. Ja tietysti herpes voi tarttua suuhun, jos suuseksiä harrastaa. Niinhän ne muutkin taudit tarttuu. Että ei tässä mitään uutta ole. Seksin harrastaminen on vaarallista puuhaa: voi saada taudin tai tulla raskaaksi. 

Vierailija
664/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös herpes (alhaalla, ei ylhäällä) ja ollut myös kondylooma. Kondylooma on jo parantunut ja herpes ei ole oireillut vuosiin. En häpeä asiaa, koska sain ne molemmat pettäjävalehtelijapoikaystävältäni samalla kun neitsyyteni menetin.

Kukaan mies ei ole koskaan näistä kauhistunut kun olen kertonut. Ja minä olen yleensä se joka sitä kondomia on vaatimassa.

Vierailija
665/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen peliriippuvainen. Kertoisin siinä kohtaa kun suhde vakavoituisi ja tulisi esimerkiksi yhteinen talous pöydälle.

En ajattele että erillään asuessa, seurustellessa vain tuo kuuluisi kenellekkään. Siinä vaiheessa vasta kun aletaan rakentamaan elämää.

Vierailija
666/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se, että on parisuhteessa joku saavutus?

Vierailija
667/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta turn-offia kuin, että on oikein perusta parisuhteesta. Se ei vaikuta vaivan arvoiselta.

Tätä ei kannata kertoa kumppanille koskaan.

Vierailija
668/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne XD

Päällepäin olen hyvännäköinen ja ensivaikutelma herttaisen naisellinen, mutta olen hyvin jyrkkä ja joustamaton luonne ja minulla on selkeät mielipiteet asioista.

Lisäksi pidän suurinta osaa kaikista ihmisistä typerinä ja miehistä vässyköinä enkä oikeastaan tykkää kuin ihan muutamasta ihmisestä. Sitten vielä olen hyvin tarkka rajoistani enkä siedä paskanjauhantaa.

Muuten olen ihan ok.

Aivan loistava. :)

Vierailija
669/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö, josta tietää vain minä ja tietenkin terveydenhuolto. Kukaan läheisistä ei ole ikinä edes epäillyt, että minulla ois jotain tuollaista. Itsekin hieman epäilen dg:a. Sain sen toistuvien masennusten, johon liittyi itsetuhoisia ajatuksia, johdosta. Suunnilleen mikään yleisesti epävakaaseen liitetty persoonallisuuden ominaisuus ei liity minuun. Ilmeisesti olen sitä "hiljaista tyyppiä". En ikinä tule kertomaan esim. nykyiselle miehelleni diagnoosista, niin paljon se hävettää ja sekin, etten tunnista sitä omakseni.

Vierailija
670/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäproteesi pitää aika tehokkaasti naiset loitolla. Toinen deittailujuttuja haittaava asia on eläinallergiat, koiria tuntuu olevan joka toisella tai ja lopuilla vähintään halukkuus sellaisen hankkimiseen.

M30

Vierailija
671/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pa

Vierailija
672/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vessapaperirullan hylsy housuissa, noloa kun mennään sänkyyn

Vierailija
673/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on vessapaperirullan hylsy housuissa, noloa kun mennään sänkyyn

Mulla sama. Luulin olevani ainoa.

Vierailija
674/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso elin mutta herkkä laukeamaan

Vierailija
675/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kyvytön hallitsemaan suolikaasuni päästelyä.

Lisäksi töräykset on järkyttävän äänekkäitä ja käry on sellainen että männystäkin varisee havut.

Treffit päättyvät yleensä siihen että kumppani on kaksinkerroin ja yökkäilee kiljuen kuin keisaripingviini.

Vierailija
676/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocd

Vierailija
677/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lauta ja lähes rinnaton, mutta käytän topattuja rintsikoita. Kun paita lähtee pois, mies pettyy.

Minäkin olen lauta enkä edes yritä esittää muuta. Kukaan ei ole pettynyt tähän mennessä, muutama on jopa kehunut tissejä söpöiksi

Mä olen kanssa lähes täysin tissitön! Olen siis oikeasti niin lauta, että jollekulle varmaan voisikin olla dealbreaker, mutta olen päättänyt, että just siksi en lähde sitä peittelemään. En halua, että kukaan mies saa topatuista rintsikoista sen kuvan, että paidan alta löytyy kunnon bosat, ja pettyy kun näin ei olekaan.

Pelaan siis avoimin kortein pienine tisseineni, ja siksi varmaan pettymyksiä ei olekaan tullut, kun minua ei lähestykään ne miehet, joille asia on kynnyskysymys. Ihan hyvin on näinkin pärjännyt.

Vierailija
678/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan romanttinen nainen. Koen oloni vaikeaksi ja idiootiksi jos pitää kävellä käsi kädessä tai jos mies tuo jotain ruusuja. Julkiset hellyydenosoitukset on yäk. Kaikki leperrykset saa mulle halun vaihtaa kanavaa. Jos mies kosisi julkisesti lähtisin välittömästi karkuun, vaikka olisin rakastunut.

Yksityisesti romantiikkakin käy, koska eroottisuutta minusta ei puutu. Mies kyllä saisi taatusti tuntea olevansa pidetty ja arvostettu kaikin tavoin mitä nainen voi.

Mutta julkisesti tarjoan korkeintaan kuuman katseen....

Vierailija
679/1163 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa lähes täysin tissitön! Olen siis oikeasti niin lauta, että jollekulle varmaan voisikin olla dealbreaker, mutta olen päättänyt, että just siksi en lähde sitä peittelemään. En halua, että kukaan mies saa topatuista rintsikoista sen kuvan, että paidan alta löytyy kunnon bosat, ja pettyy kun näin ei olekaan.

Pelaan siis avoimin kortein pienine tisseineni, ja siksi varmaan pettymyksiä ei olekaan tullut, kun minua ei lähestykään ne miehet, joille asia on kynnyskysymys. Ihan hyvin on näinkin pärjännyt.

Pienet tissit on ihan parhaat!

Läskiset taloustissit on todella rumat.

Vierailija
680/1163 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lähes rinnaton on vieläkin kauniimpi kuin suuririntainen, vaikka molemmat ovatkin kauniita siksi, että ovat naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme