Mittasin pilluni syvyyden
Pilluni syvyys on 10 cm
Minusta on huollettava jos joillain se on 20-30 cm. Sehän ylettyy tärkeiden sisäelinten ympäröimäksi. Te 155 cm naiset joiden torson puoleenväliin 30 cm syvä pillu ylettyy, alkaako teitä oksettaan ja pierettää kun kulli työntyy teidän vatsalaukun ja suolten välistä?
Kommentit (74)
Eli mulla ja mun 12 senttisellä kikkelillä onkin toivoa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Eli mulla ja mun 12 senttisellä kikkelillä onkin toivoa vielä?
Miksi kutsut jylhää kaluasi kikkeliksi?
Ei ole 10cm. Pillun syvyys pitää mitata kiihoittuneena, kun pillu on laajentunut ottamaan kalun vastaan. Laajentuessaan pillun syvyys liki kaksinkertaistuu venytettynä.
En miehenä ymmärrä, että miksen yleisesti mitata ja puhuta pillujen erilaisista syvyyksistä. Loppuisi se iän ikuinen puhu kalujen pituuksista ja pituuden ihannoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Miten mittasit sen?
Mies työnsi kullinsa niin syvälle kuin menee ja laitettiin tussilla merkki kalunvarteen.
Minun pilluni syvyys kiihottuneena on 11 cm
Dildossa on asteikko
Miten mittasit ? Tarkka mittatulos saadaan, kun pesäpallomailaan vedetään viivoja 1cm välein ja sitten vain maila värkkiin pohjaa myöden.
Vierailija kirjoitti:
Minun pilluni syvyys kiihottuneena on 11 cm
Dildossa on asteikko
Kätevää :)
Vierailija kirjoitti:
Miten mittasit ? Tarkka mittatulos saadaan, kun pesäpallomailaan vedetään viivoja 1cm välein ja sitten vain maila värkkiin pohjaa myöden.
Aika huono tarkkuus kun kalutkin ilmoitetaan täällä millimetrin tarkkuudella.
hassua..oon kokenut itse ihan vastaavan: mun anusaukko on toisinaan ihan veltto löysänä? en kyllä ymmärrä.. miksi. tai mistä syystä siltä alkanut tuntuu?
mietin vaan, voiko s e voi olla ns. growerarse, joka kasvaa jätiksi jännittyessään. Vastakohta on showerarse, joka on iso velttona, mutta ei paljon kasva jännittyessään.
onko teillä kokemuksia vastaavasta perseestä? mitä ootte keksineet siihen avuksi
Ihan yhtä tarkkaa hommaa kuin itikan keinosiemennys - milli ohi, ja se on jo silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 10cm. Pillun syvyys pitää mitata kiihoittuneena, kun pillu on laajentunut ottamaan kalun vastaan. Laajentuessaan pillun syvyys liki kaksinkertaistuu venytettynä.
En miehenä ymmärrä, että miksen yleisesti mitata ja puhuta pillujen erilaisista syvyyksistä. Loppuisi se iän ikuinen puhu kalujen pituuksista ja pituuden ihannoinnista.
Jaa että kiihottuneena kohtu ja kohdunkaula vaan mystisesti imeytyy jonnekin vatsaontelon puolelle, että pillu muuttuu syvemmäksi? On taas mies selittämässä asioista, mistä se ei mitään tiedä.
Kiihottuneena pillu kyllä joustaa leveyssuunnassa. Että melkein oikein horiset kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kiihottuneena kohtu ja kohdunkaula vaan mystisesti imeytyy jonnekin vatsaontelon puolelle, että pillu muuttuu syvemmäksi? On taas mies selittämässä asioista, mistä se ei mitään tiedä.
Kiihottuneena pillu kyllä joustaa leveyssuunnassa. Että melkein oikein horiset kuitenkin.
Vai ettei tiedä. Vaimon emätin on gynen mukaan pienemmästä päästä 7cm pitkä. Sinne menee kiihoittuneena 18cm Jelly Jortikan 19cm pituudesta kun vaimo on selällään. Mun 20cm kalu menee pohjaan asti, muttei ilmeisesti koko mitaltaan, eli on jalkoja jne vähän edessä. Päällä ollessa vaimo saanut kokonaan sisään kun itse ujuttanut, sittenkin riippunut vatsantoiminnosta onko mahtunut kokonaan vai sattunut vatsanpohjaan. Kaluni ei taivu, mutta painuu terskasta 0,5cm kasaan ja saattaa antaa muuallakin periksi, kun pillunpohja painaa voimalla. Eli limiteillä ollaan oltu mitä mahtunut pillun sisään.
Joten kaluni menee joko kohdunkaulan ohi, joka tuntuu sormilla n. 9-10cm päässä tai sitten pillu venyy pituussuunnassa ja kohdunkaula työntyy sisäänpäin. Itse veikkaan, että menee ohi, koska voimakkaimissa orgasmeissa on kalun varressa tuntunut kohdun supistumiset pitkin vartta.
Naisten emättimet on 6-12cm pitkiä joten jonnekin ne loput isojen kalujen pituuksista menee. Toisilla joustaa enemmän toisillä vähemmän. Siitä oli kyse, että paljonko joustaa kellekin. Oma veikkaus on, että keskiverto syvyys kiihoitettuna voisi olla naisilla n. 15-18cm, tai lyhyempi. Jos lyhyempi, niin enemmistö miehistä olisi tosi tyytyväisiä tuohon tietoon, ettei niin pilluihin edes pidemmät kalut mahdu. Sitä tietoa vaan jostain syystä pantataan. Sitten miehet ei edes usko, että naiselle liian pitkä kalu on huono ja sattuu.
Mittoja vain kehiin, kiitos.
Pillun syvyydestä on keskusteltu ennenkin. Mutta aina pienikaluiset ottaa herneen nenään.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3110742/penis-puristuu-ja-lytistyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ettei tiedä. Vaimon emätin on gynen mukaan pienemmästä päästä 7cm pitkä. Sinne menee kiihoittuneena 18cm Jelly Jortikan 19cm pituudesta kun vaimo on selällään. Mun 20cm kalu menee pohjaan asti, muttei ilmeisesti koko mitaltaan, eli on jalkoja jne vähän edessä. Päällä ollessa vaimo saanut kokonaan sisään kun itse ujuttanut, sittenkin riippunut vatsantoiminnosta onko mahtunut kokonaan vai sattunut vatsanpohjaan. Kaluni ei taivu, mutta painuu terskasta 0,5cm kasaan ja saattaa antaa muuallakin periksi, kun pillunpohja painaa voimalla. Eli limiteillä ollaan oltu mitä mahtunut pillun sisään.
Joten kaluni menee joko kohdunkaulan ohi, joka tuntuu sormilla n. 9-10cm päässä tai sitten pillu venyy pituussuunnassa ja kohdunkaula työntyy sisäänpäin. Itse veikkaan, että menee ohi, koska voimakkaimissa orgasmeissa on kalun varressa tuntunut kohdun supistumiset pitkin vartta.
Naisten emättimet on 6-12cm pitkiä joten jonnekin ne loput isojen kalujen pituuksista menee. Toisilla joustaa enemmän toisillä vähemmän. Siitä oli kyse, että paljonko joustaa kellekin. Oma veikkaus on, että keskiverto syvyys kiihoitettuna voisi olla naisilla n. 15-18cm, tai lyhyempi. Jos lyhyempi, niin enemmistö miehistä olisi tosi tyytyväisiä tuohon tietoon, ettei niin pilluihin edes pidemmät kalut mahdu. Sitä tietoa vaan jostain syystä pantataan. Sitten miehet ei edes usko, että naiselle liian pitkä kalu on huono ja sattuu.
Mittoja vain kehiin, kiitos.
Erinomainen vastaus, olet todennäköisesti oikeassa. Emättimen syvyys on yksilökohtaista kuten miesten penisten pituuskin - eikä se riipu aikuisella ihmisen ulkonäöstä, painosta eikä pituudestakaan
Tuossa jonkinlainen selitys minne kalut venyttää. Mutta uskoisin pillujen syvyyden olen kumminkin yksilöllisiä, eli toiset venyy vähemmän kuin toiset.. Mutta mikä on keskiverto syvyys minne venyy? Jos se on reilusti alle 20cm niin suurin osa miehistä haikailee isoa kalua ihan turhaan.
https://external-preview.redd.it/0bGyTLlaF-rSlBEm97KZDTn-tq56-1wNwbN4t7…
Onko sulla Kyösti myös pillu, vai oletko vaan huomiota hakeva jonne?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla Kyösti myös pillu, vai oletko vaan huomiota hakeva jonne?
Oletko pienikullinen mies vai muuten vaan kommentoit jotain mikä ei kuulu otsikkoon.
Kovin huolissaan miehet tuntuu olevan partneriensa onteloiden pituudesta. Oleellistahan on vain se, että itse saa orkun ja mielellään ensin.
Kuinka leveälle saat sisemmät häppärisi?