Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1165)
En ole kiinnostunut tyytymään vain yhteen kumppaniin. Viimeistään siinä vaiheessa tämä paljastuu, kun toinen ehdottaa ettei tapailla muita.
En oo viä kertonu että mulla on Crohnin tauti.
On se laihallaki naiella rakonen, ja jospa siinä lähettyvillä rutosti mustaa karvaa..
Vanhoilla akoilla on sakeat karvapeitteet. Oon minä uimahallin suihkussa ne nähny.
M58
Vierailija kirjoitti:
Kaksi rumentavaa ihosairautta, jotka eivät meikattuna näy mutta joiden ulkonäköä moni kauhistuu. Toinen on rosacea eli ruusufinni, johon mulla liittyy punaisen nenän ja poskien lisäksi silmäoireet eli aina ärtyneen tai tulehtuneen näköiset ja tuntuiset silmät. Toinen on vitiligo eli muuten suomalaiseksi tummahkon beigellä ihollani on sinertävänkalpeita länttejä.
Mulla on vitiligo ja psoriaasi. Psoriaasi on aika hyvin hoidossa jos vaan jaksan niitä voiteita laitella, sitten voi olla taas jonkun viikon ilman. Vitiligo ahdisti tosi paljon aluksi mutta miten sattuikaan, kumpikin tuli just samoihin aikoihin kun vokottelin vaimoani. Olen siis rumentunut vasta parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksihalujen osalta todella tuulella käypä.
Etenkin näin syksyllä, alkutalvesta, en halua sitä oikeastaan ollenkaan, etenkään, jos töissä tai kotona on stressiä. Saattaa mennä pari-kolme kuukautta ilman, että kiinnostaisi oikeastaan ollenkaan. Eli esimerkiksi aloitteiden teko on syyskuun lopulta jouluun minun puoleltani käytännössä nolla.
Sen sijaan pidemmillä lomilla ja etenkin keväisin olen jatkuvasti puutteessa, ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä.
Ja tämän tekee tietenkin erityisen haasteelliseksi se, että olen mies.
Ihan normaalia tuo on kuule miehillekin. En tiedä, mistä aikuisviihteestä sinä olet käsityksesi saanut, mutta on aivan normaalia ja tavallista, että kaamosaikaan on vähemmän seksiä ja stressaantuneena samoin, ja lomilla sitten peitto heiluu. Stressi (ja esimerkiksi hyvin raskas fyysinen rasitus, stressiä sekin tietysti) laskee miehillä testosteronitasoja, joten tottakai lakkaa haluttamasta. Toisaalta taas auringonvalolle altistuminen nostaa niitä...
Surullista, jos te miehet ette tiedä tällaisia perustavaa laatua olevia asioita omasta biologiastanne, vaan kuvittelette että pitäisi olla jonkinlainen väsymätön panokone.
Anyway minun mieheni toimii täysin samalla rytmillä kuin sinäkin. Aloitteet eivät lopu täysin, mutta vähenevät todella paljon syksyllä tai stressaantuneena tai jos se joskus rehkii fyysisesti liikaa. Minä sitten huolehdin siitä, että seksiä on silti vähintään kerran viikossa. Mies kyllä sitten nousee (pun intended) nopeasti tilanteen tasalle sopivasti motivoituna.
Meillä seksiä on oltava vähintään kerran viikossa, koska pidempi tauko saa aivoni ajattelemaan, että ollaan vissiin sinkkuja, ja pistää libidon pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksihalujen osalta todella tuulella käypä.
Etenkin näin syksyllä, alkutalvesta, en halua sitä oikeastaan ollenkaan, etenkään, jos töissä tai kotona on stressiä. Saattaa mennä pari-kolme kuukautta ilman, että kiinnostaisi oikeastaan ollenkaan. Eli esimerkiksi aloitteiden teko on syyskuun lopulta jouluun minun puoleltani käytännössä nolla.
Sen sijaan pidemmillä lomilla ja etenkin keväisin olen jatkuvasti puutteessa, ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä.
Ja tämän tekee tietenkin erityisen haasteelliseksi se, että olen mies.
Ihan normaalia tuo on kuule miehillekin. En tiedä, mistä aikuisviihteestä sinä olet käsityksesi saanut, mutta on aivan normaalia ja tavallista, että kaamosaikaan on vähemmän seksiä ja stressaantuneena samoin, ja lomilla sitten peitto heiluu. Stressi (ja esimerkiksi hyvin raskas fyysinen rasitus, stressiä sekin tietysti) laskee miehillä testosteronitasoja, joten tottakai lakkaa haluttamasta. Toisaalta taas auringonvalolle altistuminen nostaa niitä...
Surullista, jos te miehet ette tiedä tällaisia perustavaa laatua olevia asioita omasta biologiastanne, vaan kuvittelette että pitäisi olla jonkinlainen väsymätön panokone.
Anyway minun mieheni toimii täysin samalla rytmillä kuin sinäkin. Aloitteet eivät lopu täysin, mutta vähenevät todella paljon syksyllä tai stressaantuneena tai jos se joskus rehkii fyysisesti liikaa. Minä sitten huolehdin siitä, että seksiä on silti vähintään kerran viikossa. Mies kyllä sitten nousee (pun intended) nopeasti tilanteen tasalle sopivasti motivoituna.
Meillä seksiä on oltava vähintään kerran viikossa, koska pidempi tauko saa aivoni ajattelemaan, että ollaan vissiin sinkkuja, ja pistää libidon pois päältä.
Olen mies, ja seksihaluni ovat pysyneet aika lailla muuttumattomina ihan murrosiän päättymisen jälkeen. Kerran päivässä saan orgasmin, joko partnerin kanssa tai ilman. Mitään vuodenaikavaihteluita ei ole koskaan ollut. Olen päälle nelikymppinen jo.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko se turn off vai mikä. Mutta trauma, jota todennäköisesti kannan loppuikäni.
Entinen aviomieheni, jonka kanssa olin yhdessä noin 20 vuotta oli persoonallisuushäiriöinen ja hänen ongelmansa kasvoivat vuosien myötä. Hän yritti surmata minut suhteemme lopussa, mutta selviydyin kuin ihmeen kaupalla. Kiitos poliiseille jotka saapuivat viime hetkellä pelastamaan minut.
Tämän vuoksi minun on todella vaikea luottaa miehiin. En pysty olemaan minua selkeästi suurempikokoisten ja pidempien miesten lähellä, koska alitajuntani sanoo että kyseinen mies on väistämättä minua vahvempi enkä pysty tarpeen vaatiessa puolustamaan itseäni. Saan siis ihan paniikkikohtauksia, jos minua selkeästi suurempikokoinen mies ja varsinkin tuntematon mies lähestyy minua yllättäen enkä ole voinut varautua tilanteeseen.
En usko että pystyn koskaan enää luottamaan yhteenkään mieheen 100% missään asiassa. Mutta jos sen hyväksyy niin minusta saa maailman kilteimmän ja luotettavimman naisen.
Ehkä ratkaisu on varsin helppo, tapaile lyhyitä miehiä jotka eivät käy kuntosalilla? eivät kaikki miehet ole pelottavia ja skrodeja fyysisesti ainakaan.
Aattelin lopettaa itseni kiusaamisen enkä enää mieti "mikä minussa on vikana" pointteja. Elämä on muutenkin mitä on niin ei tarvi siihen vielä lisäksi itseään ruoskia. Virheistä yritetään oppia mutta jatkuva itsensä kehittäminen 2.0 versioksi ei johda mihinkään.
Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Näkyy päällepäin, poikamaiset kujeeni menevät joskus liian pitkälle.
Olen hyvin köyhä ja veloissa. Mitään kivaa ei ole varaa tehdä ja kämppäni on ankea luukku.
Toisaalta niitä turn offeja on sen verran paljon ulkoisestikin, että huono taloudellinen tilanteeni on vain kirsikka paskakakun päällä
Tykkään ihan älyttömästi seksistä mutta täytyy näytellä coolia ja rauhallista vaikka olisin jo valmis panemaan.
Olen naispuolinen jörkka. Teen, mitä haluan.
liian kiltti...vedän puoleeni vääränlaisia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ihan älyttömästi seksistä mutta täytyy näytellä coolia ja rauhallista vaikka olisin jo valmis panemaan.
Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa.
kommentit ja yläpeukut kertoo mistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen naispuolinen jörkka. Teen, mitä haluan.
olet mies ja esität naista?
Vierailija kirjoitti:
Karkotat fiksut naiset valovuosien päähän tolla yli-innolla.
Vinkuva tai honottava puheääni.
Suolistosairaus, joka vaikuttaa seksielämään
Huonosti päättyneen parisuhteen ja myös lapsuuden aiheuttama läheisyysvälttely. Ei oo helppoa kun kaikki hylkäämistraumat pamahtaa päälle kun suhteen alun jälkeen pintaa raaputtaa.
Terapiaan olen menossa tätä käsittelemään jotta voisi joskus olla helpompaa jaksaa itseään suhteessa toisen kanssa.
N36
Mitä hourit?