Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1165)

Vierailija
601/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttaa yhteen, mennä naimisiin tai ryhtyä monogaamiseksi, ja seksimieltymykseni ovat aika pervot. En mitenkään erityisesti kerro näistä asioista vaan ne tulevat esiin kun tulevat, jos niistä tulee relevantteja (esimerkiksi haluan kokeilla tiettyä seksijuttua). Minun ei tarvitse päätyä pitkään parisuhteeseen joka naisen kanssa, joten en stressaa asiasta.

Minusta tämä kuulostaa tosi hyvältä.

Vierailija
602/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen luottamuksen puute ihmisiin yleensäkin.

Liian usein tullut petyttyä.

Et ole yksin. Itse asiassa tällaisia naisia on sovelluksissa niin paljon, että heidän nopea raakkaamisensa on minusta jopa tärkein yksittäinen asia onnistuneessa deittailussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko se turn off vai mikä. Mutta trauma, jota todennäköisesti kannan loppuikäni.

Entinen aviomieheni, jonka kanssa olin yhdessä noin 20 vuotta oli persoonallisuushäiriöinen ja hänen ongelmansa kasvoivat vuosien myötä. Hän yritti surmata minut suhteemme lopussa, mutta selviydyin kuin ihmeen kaupalla. Kiitos poliiseille jotka saapuivat viime hetkellä pelastamaan minut.

Tämän vuoksi minun on todella vaikea luottaa miehiin. En pysty olemaan minua selkeästi suurempikokoisten ja pidempien miesten lähellä, koska alitajuntani sanoo että kyseinen mies on väistämättä minua vahvempi enkä pysty tarpeen vaatiessa puolustamaan itseäni. Saan siis ihan paniikkikohtauksia, jos minua selkeästi suurempikokoinen mies ja varsinkin tuntematon mies lähestyy minua yllättäen enkä ole voinut varautua tilanteeseen.

En usko että pystyn koskaan enää luottamaan yhteenkään mieheen 100% missään asiassa. Mutta jos sen hyväksyy niin minusta saa maailman kilteimmän ja luotettavimman naisen.

Varmaan ymmärrät, että tämä kokoasia on täyttä illuusiota? Ilman asetta et pysty puolustamaan itseäsi edes saman kokoista miestä vastaan, tuskin pienempääkään. Miesten ja naisten välinen lihasvoimaero on todella hurja.

Vierailija
604/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku parikymppinen, kun äitini kerran sanoa täräytti: "Ei sinun miehesi nälkään kuole, mutta se sinun henkinen julmuus ..." Mutta niitä turn offeja on tainnut olla niin näkyviä kuin kätkettyjä enemmänkin, sillä en ole kelvannut kenellekään. Olen joskus ihmetellyt, kun juuri kukaan ei ole edes halunnut tutustua lähemmin. No joo, en ole missiainesta, mutta en myöskään riihen seinästä reväisty. Ja se äitini arvio henkisestä julmuudesta ei todellakaan pidä paikkaansa. Äitini kohdalla se sen sijaan saattoi jossakin määrin pitääkin paikkansa, sillä hän oli hyvin äkkijyrkkä ihminen.

Vierailija
605/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ajokorttia

Vierailija
606/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä meisseli !

Vierailija
607/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kymmeniä.

Vierailija
608/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia.

Tuon tämän esiin siinä vaiheessa, kun haluan ihmisestä eroon.

Vierailija
609/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen:

-skitsofreenikko

-puhevika

-eläkkeellä

-40v

Näitä ei päällepäin tietäisi. Olen ikäistäni nuorempi ja muita juttuuja ei huomaa.

Vierailija
610/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on selvästi alle keskitason ja arjessa selviytyminen on joka päivä vaikeaa.

Vierailija
611/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina aluksi tosi mukava mutta myöhemmin muutun häijyksi ja ilkeäksi ja alan elää kuin sika.

Vierailija
612/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävä meisseli !

Katkarapu meisselinä on kyllä hirvittävän surullinen asia.

Vierailija
613/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut eläessäni seksiä tai ollut parisuhteessa. - En tiedä onko tämä este mutta hämmentäviä ja vähän vihlaiseviakin ovat olleet ne kommetit, joita olen saanut kun olen saanut kun olen reheillisesti kertonut kokemattomuudestani. - En oma aloitteisesti; vaan vastauksena naisen kysymykseen. Toki kyllä osa on osannut suhtautua "kokemattomuuteni" hyvin tyynesti.

Vierailija
614/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kyr## alapeukuttaa?.

Vierailija
615/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on 45cm pitkä ja 6cm leveä kuulemma liika iso.

Vierailija
616/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

dgdgdfgdgdf kirjoitti:

En omista ajokorttia

Miksi tämä olisi turn-off? Kavereissani taitaa olla kokonaista kolme ihmistä, joilla on auto.

Vierailija
617/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että katsoo televiissiota! Hyh, sohvaperunat ovat täydellinen turnoff.

Vierailija
618/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei viihdy keittiössä, se on kyllä parisuhde siinä.

Vierailija
619/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko se turn off vai mikä. Mutta trauma, jota todennäköisesti kannan loppuikäni.

Entinen aviomieheni, jonka kanssa olin yhdessä noin 20 vuotta oli persoonallisuushäiriöinen ja hänen ongelmansa kasvoivat vuosien myötä. Hän yritti surmata minut suhteemme lopussa, mutta selviydyin kuin ihmeen kaupalla. Kiitos poliiseille jotka saapuivat viime hetkellä pelastamaan minut.

Tämän vuoksi minun on todella vaikea luottaa miehiin. En pysty olemaan minua selkeästi suurempikokoisten ja pidempien miesten lähellä, koska alitajuntani sanoo että kyseinen mies on väistämättä minua vahvempi enkä pysty tarpeen vaatiessa puolustamaan itseäni. Saan siis ihan paniikkikohtauksia, jos minua selkeästi suurempikokoinen mies ja varsinkin tuntematon mies lähestyy minua yllättäen enkä ole voinut varautua tilanteeseen.

En usko että pystyn koskaan enää luottamaan yhteenkään mieheen 100% missään asiassa. Mutta jos sen hyväksyy niin minusta saa maailman kilteimmän ja luotettavimman naisen.

Varmaan ymmärrät, että tämä kokoasia on täyttä illuusiota? Ilman asetta et pysty puolustamaan itseäsi edes saman kokoista miestä vastaan, tuskin pienempääkään. Miesten ja naisten välinen lihasvoimaero on todella hurja.

Nykysuomipoika tappeleekin vain tyttöjen kanssa, ainakin haaveissaan. Haluaisit siis, että sinua katsottaisiin pelokkaasti? Osaat kyllä itsekin, tilanteet vaihtelee...

Vierailija
620/1165 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti täysin fine, löytyy vakkarityö finanssialalta, oma asunto ja sijoituskämppä, jne...Sairastan kuitenkin näkymätöntä sairautta, mikä vaikuttaa toimintakykyyni/vireystilaani siten, että mun on vaikea päästä siitä ajatuksesta, että riittäisin toiselle, kun hädin tuskin riitän itselleni. Vaadin itseltäni ihan liikaa olosuhteisiin nähden..Siksi omassa turvallisessa kuplassani on turvallisempi ja kivempi olla tällä erää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi