Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1100)

Vierailija
21/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää kokkaamisesta yhtään syön valmisruokia.tämä on monelle miehelle liikaa.

Vierailija
22/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Olisitko valmis avoimeen suhteeseen? Ihan oikeasti avoimeen, eli sellaiseen, jossa olisit suhteessa vaikkapa mieheen, joka on jo suhteessa?

Ja mitäpä se mies saisi tästä suhteesta? Kaverin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoinen rumuus

Ilmenee ekoilla treffeillä, tai jo kuvista, elleivät ole kovin muokattuja

Vierailija
24/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus. Sanoisin, ettei aseksuaali ole polttavan haluttu parisuhteeseen tai yleensäkään deittailuun. 

Vierailija
25/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Olisitko valmis avoimeen suhteeseen? Ihan oikeasti avoimeen, eli sellaiseen, jossa olisit suhteessa vaikkapa mieheen, joka on jo suhteessa?

Seurustelusuhteen?

Itse olen ainakin todella ihastunut yhteen naiseen työpaikalla, mutta vaikka seurustelisin hänen kanssaan, todennäköisesti en haluaisi seksiä hänen kanssaan lainkaan. En pystyisi edes kuvittelemaan koko asiaa. Hänelläkin taitaa olla jotakin kiinnostusta minua kohtaan, mutta ikävä kyllä mahdollisesti vain seksuaalisella tasolla. Oma ihastumiseni häneen ei ole muuten platonista, mutta hänessä ei kerta kaikkiaan vaan ole mitään seksuaalisesti kiinnostavaa.

Seurustelisin hänen kanssaan mielellään, mutta harrastaisin jonkun muun kanssa seksiä.

No joo, olenpa vaikea.

Vierailija
26/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On haluan itsekin valita parini eikä aina niin että suuhun tuppaudutaan ja tunkeillaan. Ja haluan normaalisti pukeutuvan miehen en jumalauta kumikenkiin.

Mitä on kumikengät?

Vierailija
27/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. hyvin varusteltu mies, jolla on samalla korkea libido. Naiset ovat kyllä tykästyneet ulkonäkööni ja erityisesti luonteeseeni mutta nuo alussa mainitut ominaisuudet alkavat usein tökkimään jossain vaiheessa suhdetta, vaikka alussa menisi kuinka hyvin ja innostuneesti. Ymmärrän kyllä naisia, liika on liikaa vaikka kohtuus on liian vähän. 

Vierailija
28/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kaikki turn-offini näkyvät juuri ulospäin. Olen 169cm pitkä mies, jolla on epäsymmetriset kasvot. Se riittää turn-offiksi monille naisille. Sisällä päin on sitten tuosta johtuva sulkeutuneisuus introverttiys vieraassa seurassa eli en tee hirveästi aloitteita. Yleensä pärjään hyvin, jos saan mahdollisuuden.

Vierailija
29/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelusuhteen?

Itse olen ainakin todella ihastunut yhteen naiseen työpaikalla, mutta vaikka seurustelisin hänen kanssaan, todennäköisesti en haluaisi seksiä hänen kanssaan lainkaan. En pystyisi edes kuvittelemaan koko asiaa. Hänelläkin taitaa olla jotakin kiinnostusta minua kohtaan, mutta ikävä kyllä mahdollisesti vain seksuaalisella tasolla. Oma ihastumiseni häneen ei ole muuten platonista, mutta hänessä ei kerta kaikkiaan vaan ole mitään seksuaalisesti kiinnostavaa.

Seurustelisin hänen kanssaan mielellään, mutta harrastaisin jonkun muun kanssa seksiä.

No joo, olenpa vaikea.

En jotenkin yhtään ymmärrä tuota ajatusta. Mikset sitten seurustelisi suoraan sen kanssa jolta haluat seksiä? Mitä järkeä on parisuhteessa, jossa molemmat harrastavat seksiä muiden kanssa, mutta eivät keskenään? Eihän se ole mikään parisuhde.

Vierailija
30/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut sellaisesta, mielummin olen sitten vain kaveri/ystävä ilman parisuhdetta. Esim. ex-miehen kanssa näin, tosin silloin kun hänellä välillä ollut parisuhde, ei juurikaan olla tekemisissä, läheinen ystävyys exän kanssa ei monille uusille kumppaneille ole plussaa

Vierailija
31/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kaikki turn-offini näkyvät juuri ulospäin. Olen 169cm pitkä mies, jolla on epäsymmetriset kasvot. Se riittää turn-offiksi monille naisille. Sisällä päin on sitten tuosta johtuva sulkeutuneisuus introverttiys vieraassa seurassa eli en tee hirveästi aloitteita. Yleensä pärjään hyvin, jos saan mahdollisuuden.

Kannattaa tehdä tuttavuutta aktiivisemmin. 

Lyhyenä miehenä on selkeästi se etu, että naiset eivät yleensä suhtaudu pelokkaasti tai eivät koe lähestymisiäni ainakaan uhkaaviksi. Se on jo ½ voittoa. Itse asiassa ainakin lyhyehkön tutustumisen tai juttelun jälkeen yllättävän monet naiset ovat olleet minua kohtaan aloitteellisia. Ehkä se johtuu juuri edellä mainitusta asiasta.

t. 167 cm mies.

Vierailija
32/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelusuhteen?

No joo, olenpa vaikea.

En jotenkin yhtään ymmärrä tuota ajatusta. Mikset sitten seurustelisi suoraan sen kanssa jolta haluat seksiä? Mitä järkeä on parisuhteessa, jossa molemmat harrastavat seksiä muiden kanssa, mutta eivät keskenään? Eihän se ole mikään parisuhde.

Eipä kai.

Paha vain, että sellaiset naiset, jotka herättävät seksuaalisen kiinnostukseni, eivät ole kiinnostuneita minusta. 

Sen sijaan ne naiset, jotka ovat olleet kiinnostuneet minusta, ja tuoneet sen selkeästi esiin, eivät ole omasta mielestäni seksuaalisesti lainkaan puoleensa vetäviä. Olen yrittänyt tällaisen naisen kanssa seurustelusuhdetta, ikävin ja ennalta-arvattavin lopputuloksin. 

Vierailija
33/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeat pms-oireet. Viikon verran joka kuukausi olen sekopäinen ja vainoharhainen hullu, joka vihaa kaikkea ja kaikkia, eniten itseään. Silloin en myöskään jaksa tehdä muuta kuin nukkua, syödä ja itkeä.

Vierailija
34/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelusuhteen?

No joo, olenpa vaikea.

Eipä kai.

Paha vain, että sellaiset naiset, jotka herättävät seksuaalisen kiinnostukseni, eivät ole kiinnostuneita minusta. 

Sen sijaan ne naiset, jotka ovat olleet kiinnostuneet minusta, ja tuoneet sen selkeästi esiin, eivät ole omasta mielestäni seksuaalisesti lainkaan puoleensa vetäviä. Olen yrittänyt tällaisen naisen kanssa seurustelusuhdetta, ikävin ja ennalta-arvattavin lopputuloksin. 

Eli olet ihan basic mies. Se halutaan mitä ei voi saada ja kaikki muu on paskaa.

Kuitenkin väitit olevasi ihastunut tuohon työpaikan naiseen. Minusta se kuulosti aika erikoiselta ottaen huomioon, ettet tunne mitään seksuaalista häntä kohtaan. Meinasit vissiin että olisi hyvä ns. järkiratkaisu kun et saa niitä joita oikeasti haluaisit.

Vierailija
35/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä tuttavuutta aktiivisemmin. 

Lyhyenä miehenä on selkeästi se etu, että naiset eivät yleensä suhtaudu pelokkaasti tai eivät koe lähestymisiäni ainakaan uhkaaviksi. Se on jo ½ voittoa. Itse asiassa ainakin lyhyehkön tutustumisen tai juttelun jälkeen yllättävän monet naiset ovat olleet minua kohtaan aloitteellisia. Ehkä se johtuu juuri edellä mainitusta asiasta.

t. 167 cm mies.

Kertoisitko salaisuutesi?

t. 174cm, joka hikoilee salilla kelvatakseen edes jollekkin naiselle

Vierailija
36/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-sairaus ja uniapnea(on laite kotona), mutta muuten täysin järkevä ja normaalia elämään elävä mies. Pelkään, että se oikea pelästyy näitä, eikä halua jatkaa suhdetta, mutta kaikki aikaisemmat naiset eivät ole olleet moksiskaan:)

Vierailija
37/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, että kun kunnolla kiinnostun niin saatan olla vähän takertuva tai odottaa että sitten oikeasti vietetään paljon aikaa yhdessä. Miehet ovat minusta kaikista kiinnostuneimpia silloin kun en itse vielä ole. Sitä mukaa kun minä kiinnostun, heidän kiinnostuksensa vähenee.

Vierailija
38/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaisuus. Työ perus-haalarihommissa. Matala tulotaso (kts. edell). Asunpaikka pienellä maaseutupaikkakunnalla josta en tule  muuttamaan pois koska en halua. Nämä ulospäin näkymättömiä.

Lisäksi ulospäin näkyvät, eli ikä, pituus, korkeintaan keskinkertainen naama, laihduttamisen varaakin olisi, vanha autonrämä, hyvin epämuodikkaat vaatteet.

Tarvitseeko mainitakaan että parisuhderintamalla on hiljaisuutta pidellyt?

Vierailija
39/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosisairaus, persoonallisuushäiriö ja autismin kirjon piirteitä. Nämä eivät ole estäneet aiempia parisuhdeyritelmiä, mutta miesmakuni on melko persoonallinen enkä halua tehdä enää nykyään kompromisseja sen suhteen. Pidän feminiinisistä, meikatuista, siroista ja lyhyistä miehistä. Tällaista miestä en ole löytänyt, joten olen sitten yksin.

N32

Vierailija
40/1100 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne XD

Päällepäin olen hyvännäköinen ja ensivaikutelma herttaisen naisellinen, mutta olen hyvin jyrkkä ja joustamaton luonne ja minulla on selkeät mielipiteet asioista.

Lisäksi pidän suurinta osaa kaikista ihmisistä typerinä ja miehistä vässyköinä enkä oikeastaan tykkää kuin ihan muutamasta ihmisestä. Sitten vielä olen hyvin tarkka rajoistani enkä siedä paskanjauhantaa.

Muuten olen ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi