Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1144)

Vierailija
401/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen

Todellakin sinun on paras olla yksin.Outoja juttuja sinulla

Et kestä syömisen ääniä  ? !

Mässytys, ryystäminen ja äänekäs nieleminen ovat ällöttävimpiä ääniä mitä arkielämässä voi kuulla.

Itse voin kyllä nukkua toisen kanssa, mutta en kuorsaajan. Seksistä pidän paljon, kotityöt ovat pakollinen paha. Haaveilen suhteesta jossa asutaan omissa kodeissa.

N40

Vierailija
402/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40+ kirjoitti:

En kestä sänkyhommissa kauaa ja seisokki on välillä vähän heikko. Kaiken lisäksi toisesta kierroksesta voin vaan haaveilla, tarvitsen ainakin tunnin ennenkuin edes teoriassa onnistuu taas.

En ole edes erityisen huonokuntoinen (puolimaraton vähän reilu 2h) tai lihava (BMI 25). Nallekarkit ei vaan aina mene tasan...

Treenaat liikaa. Pidäpä joskus kuukauden tauko kaikesta liikunnasta, niin jopa alkaa tulemaan vällykäärmeeseen vipinää. Siis ei mitään muuta liikuntaa, kuin korkeintaan kävelyä max. tunti päivässä, että saa raitista ilmaa.

Ja tuo toiseen kertaan syttyminen on kiinni petikumppanistakin. Itse olen pariltakin mieheltä kuullut etteivät aiemmin kenenkään kanssa ole kyenneet niin pian uusintaan kuin minun kanssani.

Riippuu myös iästä. Parikymppisenä voi syttyä nopeammin uusintaan. Nelikymppisenä harvemmin.

Omat kokemukset ovat 30-50v miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani enkä halua lapsia. Näillä saa hyvin karsittua 98% ihmisistä.

Vierailija
404/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmon komistus kirjoitti:

Mie oon tämmönen pieni sintti 164 senttii matala, ja läski. Iso perse ja huonot hanpaat, kattoluukku auki (pälvikalju). Oon meleko tyhymä, tykistön korpraali ja uimakanditaatti, ikää 42v 3kk. En oo koskaa ollu naisen kaa ns. silleen. Eikä naiset oikee kiinnostakkaa, mut vois joskus kokeilla miltä se tuntuu, kun nalli palaa kunnolla...

Mie en kyl ois tämmösen kaa silleen, jos ois muita tarjolla.

Vink vink epätoivoiset naiset

Tämä oli jotenkin niin sympaattisesti kirjoitettu, että herätti halun dominoida. En kyllä oikeasti uskalla poistua täältä palstalta huutelemasta, mutta tänä iltana ehdottomasti mietin kuhmolaista pälvikaljuläskiä.

T. N29 175cm

Vierailija
405/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.

Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.

Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan

Oletin, että täällä voisi kertoa, tällaisessa ketjussa. Ei sitten. Mutta tämähän vain todistaa alkuperäisen väitteeni. Äly herättää käsittämättömästä syystä hillitöntä aggressiota.

Lipsahduksilla tarkoitin esimerkiksi sitä, että joku on nähnyt ylioppilastodistukseni. Tai saanut selville, että luen poikkeuksellisen nopeasti (tämähän ei edes kerro älykkyydestä). Tms. Vaikea kertoa esimerkkejä, koska ne ovat niin identifioivia.

Siltä tosiaan näyttää että (poikkeuksellinen) älykkyys herättää aggressioita. Itse ajattelisin, että minkä tahansa jäsenyys kertoo ihmisestä jotain. Esim harrastuneisuudesta, kiinnostuksen kohteesta, lahjakkuudestakin. Mensan jäsenyys kertoo älykkyydestä. Se tuntuu monille olevan kauhean iso asia ja jotenkin punainen vaate. Ehkä pelottava jotenkin? Itse en ole mensan jäsen, ja epäilen että pääsisinkään, en usko olevani poikkeuksellisen älykäs. Mutta itselleni älykkyys on positiivinen ja kiinnostava piirre ihmisessä.

Erikoisempaa ovat ihmisten tulkinnat että älykkyys muka herättäisi pelkoa. Yksi mies kertoi mainostaneensa Mensan jäsenyyttä deittiprofiilissaan ja kuvitteli että älykkyyttä pelätään ja siksi kukaan ei enää kiinnostunut hänestä. Ihmettelen missä se älykkyys sitten näkyy, kun älykäs ihminen ei tajua että tuo leveily on todella vastenmielistä ja se karkottaa naiset. Ei todellakaan mikään älykkyyden pelko.

Se oli yksi ehdotus. Kiinnostaa, miksi pidät Mensan jäsenyydestä kertomista leveilynä? Oletan, ettet pidä leveilynä jos joku kertoo kuuluvansa martta-, moottoriurheilu- tai sukututkimuskerhoon?

Täytyy sanoa että jos et ymmärrä miksi Mensan jäsenyydestä kertominen deittiprofiilissa olisi leveilyä, en voi sitä selittää. Ei vitsiäkään voi selittää huumorintajuttomalle. Uskon että suurin osa kuitenkin ymmärtää, miksi on luotaantyöntävää laittaa tuo deittiprofiiliin.

Kuten kerroin, minulle se ei välttämättä ole leveilyä. Sinulle, ja aika monelle muulle on. Sitä voisi pohtia miksi tuo on niin tunteita herättävä asia.

Mensan jäsenyys viitannee matemaattisloogiseen älykkyyteen. Sellainen ihminen ei välttämättä ymmärtä sosiaalisemotionaalista vastavuoroisuutta ja sen logiikkaa. Siksi hän mainitsee Mensan jäsenyydestä profiilissaan, muttei ymmärrä sen aiheuttamia reaktioita.

Vierailija
406/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt varsinaisesti ole turnoffeja mutta.. En näytä yhtään metallimusiikin kuuntelijalta enkä maanviljelijältä vaan geelitukka kauluspaita pankkirahoitusneuvottelijalta(joka on päivätyö). Vapaa ajalla viljelen perunaa n.20ha ja soitan deathmetal bändissä bassoa. Tulee aina yllätyksenä kaikille uusille tuttavuuksille.

Vierailija
407/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, jolla on ollut paljon kumppaneita, itsellä ei ole ollut niin.

Vierailija
408/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä, jolla on ollut paljon kumppaneita, itsellä ei ole ollut niin.

Mulla on tuo sama...en tiedä mistä voisin löytää sellaisen miehen, olen kuitenkin itse jo lähemmäs neljää kymmentä. Enkä haluaisi mitään hylkiötäkään :/

Vierailija
409/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikilla ole jotain mikä on jollekin turnoff.

Vierailija
410/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjä/rajatilatapaukset

Vierailija
411/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menneisyys haittaa. Roistoja ja ryökäleitä kainaloon on kasautunut useampi. Kertaakaan en kuitenkaan uskaltanut sanoa. Et tiääkkö kun mulla on viisi vahvaa persoonaa. Niin toi Ritu ei tykkää susta yhtään. Maisa miettii. Eppu on tosi rakastunut suhun. Pekka miettii onko se homma kun sekin tykkää susta. Liisa taas ratkoo kaikkien niiden ongelmia. Et käykö ku Ritu on läsnä oot vähemmän ärsyttävä,jooko. Kun te tappelette niin paljon.

Vierailija
412/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoinen rumuus

Eikö se näy ulospäin??

Vierailija
413/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyvaatimuksiin nähden varmaan paljonkin.

- en harrasta mitään säätöjä niin että voi samalla tapailla muitakin

- en siedä mitään perseilyä tai huonoa käytöstä keneltäkään, en myöskään puolisolta

- en toteuta mitään aikuisviihteestä tuttuja temppuja, en ota edes kakkoseen

Haluan tasa-arvoisen ja ns. tavallisen suhteen jossa ollaan uskollisia ja kohdellaan toista arvostavasti, ja tavallinen heteroseksi riittää kummallekin.

Vierailija
414/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos muija ei anna kakkosta

Toi kannattaa kysyä heti ensitapaamisen toisessa lauseessa.

Vierailija
415/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle kolmekymppinen ja laihduttanut noin 35 kiloa. Lihomisesta tuli aikoinaan venymisarpia jokaiseen ruumiinkohtaan - edes pohkeet tai yläselkä eivät säästyneet. Vaatteet päällä näytän tavalliselta, mutta alasti rinnat ovat pienet ja roikkuvat, vatsassa rintoihin asti venymisarpia ja löysää, selkä täysin arvilla lantiosta ylöspäin. Mitäänhän näille en mahda, mutta kumppaneiden ilmeitä on ollut mielenkiintoista seurata. Suurin osa ei ole kysynyt tai kommentoinut mitään, vaikka näen, että mieli tekisi.

Minulla myös raskausarpia ja löysää ihoa ympäri kehoa. Etenkin vatsassa arpinen iho roikkuu jo navan yläpuolelta. En ole kehdannut olla alasti kenenkään nähden. Sinulta haluan kysyä, että ovatko miehet nostaneet heti kytkintä vai jääneet pidemmäksi aikaa?

Vierailija
416/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeat pms-oireet. Viikon verran joka kuukausi olen sekopäinen ja vainoharhainen hullu, joka vihaa kaikkea ja kaikkia, eniten itseään. Silloin en myöskään jaksa tehdä muuta kuin nukkua, syödä ja itkeä.

Luulin aikanani, että kaikki naiset ovat tällaisia, kun olin tapaillut kahta sellaista. Onneksi ei sentään. En itse kiukuttele koskaan, vaikka olisin valvonut kaksi vuorokautta syömättä, enkä siedä sellaista käytöstä muiltakaan.

Kyllä. Sinä kiukuttelet. En taida tuntea yhtäkään miestä joka myöntäisi kiukuttelevansa. Sellaisetkin miehet joita itse olen pitänyt melkein hermoheikkoina ovat omasta mielestään huomattavan rauhallisia luonteeltaan.

Vierailija
417/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olisi, jos olisin sinkku. Elän kyllä parisuhteessa ja yhteistä taivalta jo pitkälti takana.

Olisin deittikumppanina aivan mahdoton. Ensinnäkin se, että lapset menee kaiken edelle, aina. Kolmen lapsen äitinä kuljetan harrastuksiin, vien tapahtumiin tai kaverin luo ja erityisesti tykkään, kun talo on täynnä elämää. Elettiin miehen kanssa aikoinaan kaksin 8 vuotta ennen ensimmäisen lapsen syntymää. Tylsistyin siihen. Omassa kodissani oli aina elämää ympärillä, vieraita kävi usein ja serkut oli yökylässä meillä joka toinen viikonloppu. Nautin nyt tästä elämänvaiheesta, kun voi touhuta lasten kanssa, järjestää synttäreitä, retkiä, halloween-bileitä, käydä yhdessä uimassa ja leikkipuistoissa ja vanhimman lapsen kanssa käyty nyt paljon etsimässä geo-kätköjä. Yksikään deitti ei tällaista menis kestäisi, kun jäisi vaille aikaa ja huomiota.

Vierailija
418/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alle kolmekymppinen ja laihduttanut noin 35 kiloa. Lihomisesta tuli aikoinaan venymisarpia jokaiseen ruumiinkohtaan - edes pohkeet tai yläselkä eivät säästyneet. Vaatteet päällä näytän tavalliselta, mutta alasti rinnat ovat pienet ja roikkuvat, vatsassa rintoihin asti venymisarpia ja löysää, selkä täysin arvilla lantiosta ylöspäin. Mitäänhän näille en mahda, mutta kumppaneiden ilmeitä on ollut mielenkiintoista seurata. Suurin osa ei ole kysynyt tai kommentoinut mitään, vaikka näen, että mieli tekisi.

Minulla myös raskausarpia ja löysää ihoa ympäri kehoa. Etenkin vatsassa arpinen iho roikkuu jo navan yläpuolelta. En ole kehdannut olla alasti kenenkään nähden. Sinulta haluan kysyä, että ovatko miehet nostaneet heti kytkintä vai jääneet pidemmäksi aikaa?

En ole sama, mutta minulla myös mahanahka roikkuu raskauksien jäljiltä. Huonot geenit, kun ei palaudu. Äidilläni oli myös kunnon kengurupussi. Ei ole miestäni haitannut. Lisättäköön, että hän on ehkä enemmän peppumiehiä ja peppu on minulla luonnostaan pyöreä eikä roiku. Rinnat on myös säilyneet aika kimmoisina ja pyöreinä, C-kuppi. Mieheni ei kyllä pidä pienirintaisista naisista, sen tiesin jo ennen lapsia, ja vähän silloin mietin, mitäs jos imetyksen jälkeen jää pelkkä nahkarukkanen roikkumaan, niin miten mies suhtautuu. Niin ei kyllä käynyt.

419/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt varsinaisesti ole turnoffeja mutta.. En näytä yhtään metallimusiikin kuuntelijalta enkä maanviljelijältä vaan geelitukka kauluspaita pankkirahoitusneuvottelijalta(joka on päivätyö). Vapaa ajalla viljelen perunaa n.20ha ja soitan deathmetal bändissä bassoa. Tulee aina yllätyksenä kaikille uusille tuttavuuksille.

Tommoset bändi ja musisointijutut on kyllä ehdoton turn off jos vastaan tulee.

Nainen.

Vierailija
420/1144 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen köyhä

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi