Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
281/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.

Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.

Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan

Oletin, että täällä voisi kertoa, tällaisessa ketjussa. Ei sitten. Mutta tämähän vain todistaa alkuperäisen väitteeni. Äly herättää käsittämättömästä syystä hillitöntä aggressiota.

Lipsahduksilla tarkoitin esimerkiksi sitä, että joku on nähnyt ylioppilastodistukseni. Tai saanut selville, että luen poikkeuksellisen nopeasti (tämähän ei edes kerro älykkyydestä). Tms. Vaikea kertoa esimerkkejä, koska ne ovat niin identifioivia.

Siltä tosiaan näyttää että (poikkeuksellinen) älykkyys herättää aggressioita. Itse ajattelisin, että minkä tahansa jäsenyys kertoo ihmisestä jotain. Esim harrastuneisuudesta, kiinnostuksen kohteesta, lahjakkuudestakin. Mensan jäsenyys kertoo älykkyydestä. Se tuntuu monille olevan kauhean iso asia ja jotenkin punainen vaate. Ehkä pelottava jotenkin? Itse en ole mensan jäsen, ja epäilen että pääsisinkään, en usko olevani poikkeuksellisen älykäs. Mutta itselleni älykkyys on positiivinen ja kiinnostava piirre ihmisessä.

Erikoisempaa ovat ihmisten tulkinnat että älykkyys muka herättäisi pelkoa. Yksi mies kertoi mainostaneensa Mensan jäsenyyttä deittiprofiilissaan ja kuvitteli että älykkyyttä pelätään ja siksi kukaan ei enää kiinnostunut hänestä. Ihmettelen missä se älykkyys sitten näkyy, kun älykäs ihminen ei tajua että tuo leveily on todella vastenmielistä ja se karkottaa naiset. Ei todellakaan mikään älykkyyden pelko.

Se oli yksi ehdotus. Kiinnostaa, miksi pidät Mensan jäsenyydestä kertomista leveilynä? Oletan, ettet pidä leveilynä jos joku kertoo kuuluvansa martta-, moottoriurheilu- tai sukututkimuskerhoon?

Täytyy sanoa että jos et ymmärrä miksi Mensan jäsenyydestä kertominen deittiprofiilissa olisi leveilyä, en voi sitä selittää. Ei vitsiäkään voi selittää huumorintajuttomalle. Uskon että suurin osa kuitenkin ymmärtää, miksi on luotaantyöntävää laittaa tuo deittiprofiiliin.

Kuten kerroin, minulle se ei välttämättä ole leveilyä. Sinulle, ja aika monelle muulle on. Sitä voisi pohtia miksi tuo on niin tunteita herättävä asia.

Vierailija
282/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ihmetellyt kun moni nainen täällä listaa itsenäisyytensä ja oman tilan tarpeen seikoiksi jotka karkottavat miehiä. Toki karkottavat tietynlaisia miehiä, mutta eivät niitä jotka itsekin kaipaavat tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.

Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.

Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan

Oletin, että täällä voisi kertoa, tällaisessa ketjussa. Ei sitten. Mutta tämähän vain todistaa alkuperäisen väitteeni. Äly herättää käsittämättömästä syystä hillitöntä aggressiota.

Lipsahduksilla tarkoitin esimerkiksi sitä, että joku on nähnyt ylioppilastodistukseni. Tai saanut selville, että luen poikkeuksellisen nopeasti (tämähän ei edes kerro älykkyydestä). Tms. Vaikea kertoa esimerkkejä, koska ne ovat niin identifioivia.

Siltä tosiaan näyttää että (poikkeuksellinen) älykkyys herättää aggressioita. Itse ajattelisin, että minkä tahansa jäsenyys kertoo ihmisestä jotain. Esim harrastuneisuudesta, kiinnostuksen kohteesta, lahjakkuudestakin. Mensan jäsenyys kertoo älykkyydestä. Se tuntuu monille olevan kauhean iso asia ja jotenkin punainen vaate. Ehkä pelottava jotenkin? Itse en ole mensan jäsen, ja epäilen että pääsisinkään, en usko olevani poikkeuksellisen älykäs. Mutta itselleni älykkyys on positiivinen ja kiinnostava piirre ihmisessä.

Erikoisempaa ovat ihmisten tulkinnat että älykkyys muka herättäisi pelkoa. Yksi mies kertoi mainostaneensa Mensan jäsenyyttä deittiprofiilissaan ja kuvitteli että älykkyyttä pelätään ja siksi kukaan ei enää kiinnostunut hänestä. Ihmettelen missä se älykkyys sitten näkyy, kun älykäs ihminen ei tajua että tuo leveily on todella vastenmielistä ja se karkottaa naiset. Ei todellakaan mikään älykkyyden pelko.

Se oli yksi ehdotus. Kiinnostaa, miksi pidät Mensan jäsenyydestä kertomista leveilynä? Oletan, ettet pidä leveilynä jos joku kertoo kuuluvansa martta-, moottoriurheilu- tai sukututkimuskerhoon?

Täytyy sanoa että jos et ymmärrä miksi Mensan jäsenyydestä kertominen deittiprofiilissa olisi leveilyä, en voi sitä selittää. Ei vitsiäkään voi selittää huumorintajuttomalle. Uskon että suurin osa kuitenkin ymmärtää, miksi on luotaantyöntävää laittaa tuo deittiprofiiliin.

Kuten kerroin, minulle se ei välttämättä ole leveilyä. Sinulle, ja aika monelle muulle on. Sitä voisi pohtia miksi tuo on niin tunteita herättävä asia.

Ei sitä tarvitse mitenkään erityisesti pohtia. Teen eri tulkinnan kuin sinä, eikä se kerro minun tunteistani enempää kuin sinunkaan tunteistasi. Eikä ole auktoriteettia joka sanoo mikä on leveilyä ja mikä ei. Se pitää vain nyt kestää jos tuo tulkitaan leveilyksi.

Vierailija
284/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaljuus ja 36 vuoden ikä.

285/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus - ei sitten niin mitään kipinää asiaan.

Elämä aseksuaalina on ihanaa kun vertaa parisuhde elämiin. Tietty se ettei tarvii jalkojaan levitellä eikä oikeastaan olla missään tekemisissä miesten kanssa.

Vierailija
286/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse mitenkään erityisesti pohtia. Teen eri tulkinnan kuin sinä, eikä se kerro minun tunteistani enempää kuin sinunkaan tunteistasi. Eikä ole auktoriteettia joka sanoo mikä on leveilyä ja mikä ei. Se pitää vain nyt kestää jos tuo tulkitaan leveilyksi.

Niinpä niin, nyt ollaan samaa mieltä. Tulkinnasta kyse, eikä ole auktoriteettiä joka sanoo mikä on leveilyä ja mikä ei. Minua kiinnosti miksi niin moni tulkitsee tuon leveilyksi mutta mitäpä sitä pohtimaan jos ei kiinnosta. Itselläni tämä ei sen kummemmin herätä tunteita kun ei kosketa henkilökohtaisesti. En ole tinderissä enkä Mensan jäsen.

287/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustensiirtoon mars.

Vierailija
288/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus - ei sitten niin mitään kipinää asiaan.

Elämä aseksuaalina on ihanaa kun vertaa parisuhde elämiin. Tietty se ettei tarvii jalkojaan levitellä eikä oikeastaan olla missään tekemisissä miesten kanssa.

Onko aseksuaaleissa paljonkin tuollaisia ihmisvihaajia?

289/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa suorastaan etovan kuvan mainita jotain noin typerää.

Vierailija
290/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ominaisuuteni eivät mitkään näy ulospäin. Moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
291/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan iloiselta ja positiiviselta ihmiseltä. Tai olen toki sitäkin, mutta varmaan isomman osan ajasta olen masennus- ja ahdistusherkkä yliajattelija. Jokainen tapailemani mies on jossain vaiheessa puuskahtanut, että ettei ollut tajunnutkaan miten paljon mä oikeasti mietin ja pyörittelen asioita.

Mutta tiedä vaikka pääsis itsekin sinne terapiaan käsittelemään masennusaiheita ja jos elämäkin helpottaisi 😅

Yksi ehdoton plussa mulla on! Rrakastan seksiä. Ehkä se on se erityisherkkyyden hyvä puoli mun kohdalla. Ihan sama kuinka on väsynyt perhe-elämästä tai masennuskausi päällä, seksi on aina ollut tärkeä osa elämää. Onneksi puolisokin on viriili tapaus.

Vierailija
292/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna.

Vierailija
293/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä paitsi että oon sua kymmenen vuotta nuorempi ei kyllä hyvältä näytä tulevaisuus.

Vierailija
294/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole mikään iso, mutta mulla on rumat varpaat. Niin rumat että miehet on niitä kauhistelleet. Siksi pidän sukkia jalassa aina.

Vierailija
295/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ilman mitään käsitystä ns. miesten hommista. Suomalainen nainen on sen verta vanhoillinen, ettei tämä käy. No, renkaat osaan vaihtaa.

Vierailija
296/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin väkivaltaisessa vainossa melkein 30 vuotta, enkä sen takia koskaan Suomessa voi ruveta parisuhteeseen tai hankkia lapsia. Muutto edessä.

Vierailija
297/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fetissi. Haluan että nainen välillä seksin yhteydessä virtsaa päälleni, ja  että muutenkin voin välillä katsella hänen pissaamistaan. Tämä ei varsinaisesti ole ollut este suhteeseen pääsemiselle, vaan kun suhteen alussa asiasta kerron enemmistö on suhtautunut ihan myönteisesti. Suhteen vakiinnuttua eivät sitten kuitenkaan ole olleet halukkaita muuta kuin perinteiseen seksiin josta toki myös nautin, mutta ennen pitkää fantasioiden toteuttamatta jääminen tuottaa kitkaa joka sitten johtaa eroon.

Minulle eräs mies tunnusti tämän fetissin, joka on niin kaukana omista mieltymyksistäni etten osannut sanoa siihen mitään kun en tiennyt olisinko nauranut vai yökännyt. En ihmettele jos hänelle jäi mielikuva että asia olisi minulle ihan ok, mutta suhteen jatkokuvitelmat jäivät kyllä osaltani siihen. Tämäkin mies on vaihdellut naisia kuin sukkia.

Ihan ohis. Itsellä ehkä taipumusta sen verran vainoharhoihin, että olisi vaikea uskoa kenenkään mukavan miesystävän, jonka kanssa seksi on ollut hyvää, oikeasti fantasioivan pissasta. Epäilisin varmaan miehellä olevan jotain muita luonneongelmia ja aikeita salakuvata jotain karmivia pissajuttuja kiristääkseen niillä minua (pysymään suhteessa? maksamaan velkoja? en tiedä enkä haluaisi ottaa selvää) eri

No tuo mainitsemani mies on pettänyt kaikkia pidempiaikaisia kumppaneitaan ja kuulemma taipumusta huutamiseen/raivoamiseen. Alkuun on kyllä palvova ja ihanan oloinen.

Vierailija
298/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutan iloiselta ja positiiviselta ihmiseltä. Tai olen toki sitäkin, mutta varmaan isomman osan ajasta olen masennus- ja ahdistusherkkä yliajattelija. Jokainen tapailemani mies on jossain vaiheessa puuskahtanut, että ettei ollut tajunnutkaan miten paljon mä oikeasti mietin ja pyörittelen asioita.

Mutta tiedä vaikka pääsis itsekin sinne terapiaan käsittelemään masennusaiheita ja jos elämäkin helpottaisi 😅

Yksi ehdoton plussa mulla on! Rrakastan seksiä. Ehkä se on se erityisherkkyyden hyvä puoli mun kohdalla. Ihan sama kuinka on väsynyt perhe-elämästä tai masennuskausi päällä, seksi on aina ollut tärkeä osa elämää. Onneksi puolisokin on viriili tapaus.

Mistä alapeukut?

Vierailija
299/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun vauva-palstalla. Voiko surkeampaa ajanvietettä ja isompaa turnoffia olla? Muut lukee kirjoja, opiskelee, matkustelee, harrastaa ja itse roikun täällä lukemassa näitä älyttömiä aloituksia ja juupas-jaapas väittelyitä jotka eivät johda mihinkään.

Vierailija
300/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys tuskin herättää aggressioita kenessäkään, sillä brassailu herättää. Nyt herää väkisinkin kysymys, onko älykkäästä ihmisestä kyse, jos ei osaa erottaa päivänselvää asiaa.