Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupaisa palsta

02.11.2006 |

Vauva-lehden sivuilla ollaan, mutta aiheiden joukossa on vain pari hassua lapsiaiheista kirjoitusta. 99 % jutuista keskittyy ulkomaisten siippojen ihmeellisyyteen. Huvittavaa, mutta ah niin kovin suomalaista. Taidamme olla vielä puolittain metsässä, jos ulkomaalaisuus on näin hämmästyttävä asia naisille.

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo viimeisen kommenttini kirjoitettuani, että enää en ota osaa tähän hauki vastaan mokuvaimot keskusteluun, mutta keskustelun taso menee jo todellakin riman alapuolella, joten päätin nyt kuitenkin kirjoittaa muutaman sanan minäkin.

Hauki: Sinä kirjoitit olevasi terveydenhuollon ammattilainen ' kuten minäkin' mutta minua ihmetyttää sinun asenne- vammasi meitä mokuvaimoja ja miehiämme kohtaan. Ajattele, jos vaikka olisimme sinun asiakkainasi ja sinä hoitaisit meitä esim. Kätilön roolissa, miten sinä kykenisit pitämään henk.koht. mielipiteesi erossa työstäsi ? Ihminen aika pian vaistoaa, millainen hoitaja häntä hoitaa. Tämä ajatusmaailmasi on todellakin ristiriidassa ' terveydenhuollon' koulutuksen kanssa, missä suvaitsevaisuus ja eettinen ajattelu pohjautuu kaiken edelle. Jos minä olisin työnantajasi ja tietäisin, että kirjoittelet anonyyminä ' rasistisia' solvaavia kirjoituksia, minun moraalini ei sitä hyväksyisi vaan joutuisin miettimään jatkanko työsuhdettasi. Jokaisellahan on vapaa oikeus omiin mielipiteisiin, mutta solvaus ja solvaaminen on kuitenkin hieman eri asioita kuin perustellut mielipiteet.

Mokuvaimot: Meitä on aivan varmasti lahjakkaita kuin heikko lahjaisiakin vaimoja, fiksuja ja vähemmän fiksuja sekä hyvä käytöksisiä ja huono käytöksisiä vaimoja. Me emme eroa mitenkään tavallisista suomi-suomi parisuhteen vaimoista. Me opiskelemme, käymme työssä, hoidamme lapsemme, hoidamme miehemme, parisuhteemme, kotimme jne. Mikä tässä kaikessa on niin erikoista, että siitä pitää syytellä vauva-lehden palstalla ' meitä mokuvaimoja' ? Me emme ole saaneet penniäkään ns. sossun avustuksia, tiedän, että heitäkin on olemassa, ketkä saa/hakee rahaa sossusta, mutta eikös sekin apu ole kaikille oltava sama, ettei aleta jaottelemaan ihmisiä värillisiin ja ei värillisiin, suomi-suomi vaimoihin ja mokuvaimoihin, silloinhan me emme enää elä tasa-arvoisessa Demokratiassa. Tämä oli myös yksi syy miksi suomalaiset sotaveteraanit olivat sodassa vuosia ja taistelivat Suomen puolesta. Mutta sotaveteraanit eivät ole este sille, että maailma muuttuu ja ihmiset ' muuttavat' ja ' muuttuvat' sen maailman mukana. Minun kaikki sympatiani ovat sotaveteraanien puolella, heitä olen saanut tavata asiakkainani kuin myös omissa sukulaisissani.

Vaikka näille palstoille on kaikilla oikeus kirjoittaa niin rajansa kaikella. Solvaavia kirjoituksia ei saa kirjoittaa/julkaista, joten se on meidän palstalaistenkin vika, että sinä olet täällä päässyt kirjoituksiasi julkaisemaan, koska me emme ole tehneet ylläpidolle ilmoitusta, siinäkin näet miten tosissamme me sinut otamme :-))

Ja kertoisitko vielä minulle sekä muille mokujen vaimoille,

millainen aviomies tekee vaimosta viisaan, ajattelevan ja kauniin ja miten sellaista älykkyyttä ja kauneutta voisi hyödyntää tässä maailmassa ?

Oikein antoisaa torstaita kaikille t. emmi

Vierailija
182/203 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aloin jo miettiä, että aika paljon pskaa saa niskaan kaataa... Ehkä meillä on keskimääräistä parkkiintuneempi nahka tai sitten pidämme tavallista tiukemmin kiinni tietyistä perusoikeuksista, joiden katsomme kuuluvan tasapuolisesti kaikille? Solvaaminen ja latteuksien latelu kun kuitenkin kertoo enemmän tekijästään kuin kohteestaan.

Emmi69:

Vaikka näille palstoille on kaikilla oikeus kirjoittaa niin rajansa kaikella. Solvaavia kirjoituksia ei saa kirjoittaa/julkaista, joten se on meidän palstalaistenkin vika, että sinä olet täällä päässyt kirjoituksiasi julkaisemaan, koska me emme ole tehneet ylläpidolle ilmoitusta, siinäkin näet miten tosissamme me sinut otamme :-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus syyllistyn itsekkin möykkäämiseen ja saatan loukata ihmisiä suorilla kommenteillani tahtomattanikin.

Käyn siis asiaan suoraan mutta en tarkoita loukata.

Mutta olen huomannut ettei sanottava mene aina perille jos ei puhua asiasta suoraan eikä sen vierestä.

Varsinkin kun monetkaan ei edes lue kaikkea ajatuksella.

Vierailija
184/203 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki73:

Vauva-lehden sivuilla ollaan, mutta aiheiden joukossa on vain pari hassua lapsiaiheista kirjoitusta. 99 % jutuista keskittyy ulkomaisten siippojen ihmeellisyyteen. Huvittavaa, mutta ah niin kovin suomalaista. Taidamme olla vielä puolittain metsässä, jos ulkomaalaisuus on näin hämmästyttävä asia naisille.

Mitä jos nyt Hauki lukisit viestin millä tämän keskustelun aloitit. Tämä 99% siis keskittyy tänne mokupalstalle. Onhan täällä omat osionsa vauvoille ja perheille ja parisuhteelle ja jopa kaikille isille. Sitten on aihe-vapaa palsta jonne tämäkin juttu jo mielestäni kuuluisi.

Jos ulkomaalaisuus on sinun mielestäsi ihan tavallista, kuten oletan tästä aloituksestasi, niin miksi sitten olet ottanut tehtäväksesi mollata suomalaisia naisia jotka menevät naimisiin ulkomaalaisen kanssa?

Minä itse saan mielestäni tältä Monikulttuuriset perheet - palstalta jonkinlaista vertaistukea siihen, että olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa. Väitän että kaikissa baareissa on munahaukkoja tai naistenmetsästäjiä ihonväriin tai kansalaisuuteen katsomatta. Voin vain sanoa omasta puolestani, mutta meillä on mieheni kanssa ihan normaali avioliitto kuin kenellä tahansa pariskunnalla. Myös meillä riidellään normaaleista arkisista asioista ja niistä myös sovitaan.

Millainen on oma liittosi kun purat pahaa oloasi tänne? Ehkäpä sinulla ei mene liitossasi kovin hyvin.... Antaisit meidän nauttia siitä että meillä on ihanat ulkomaalaiset miehet!

Vierailija
185/203 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..täs olen vähän seuraillut tää keskustelua ja oo samal ihmetellytkin miks herra hauki oli viritellyt tälläis keskustelua...tulinkin siihen tulokseen, ett herra hauki on joko itse ehk joku mokulainen, joka kaipaa huomiota tai joku perussuomalainen toope, joka kuuluu johon AA-kerhoon...niiiin on..elämä on joskus katkera kun vaimo on lähtenyt jonku ulkkis kanssa vuosien suhteen jälkeen.

Ettekö ihmiset viel tajuu! jos joku suomalainen naine hankii ittelleen komeaaa ulkkis möhömaisen sijaan...niin johtuu yksinkertaisesti siit ett suomalaistoope ei ole kylliks seksikäs tai taito tyyydyttää häntä.. sitä paitssi jos hän rakastuu ulkkiin niin se vaan rakastuu, ei sille auta mikään muu, vaik se suomalaistoope olis prad pittin + järi sillanpään + jorma ollilan combinaatti.

mutt mitäs sitten vaik joku ulkkiksella on suomalainen vaimon lisäks sakkolihaa kaapissa... niin eiköhän sekin riittää jos hän hankii leipää perheelleen ja osaa rakastella ja hemmotella vaimoaan...hyvää parisuhdedän perustuu luottamukseen ja compromisseinhin ( jos toinen haluu elää päävaimona ja toinen rakastajana...niin mitä se sulle " vänhän haukille" kuuluu).

hyvää ystäväni hauki, miks se ottaa sua päähän jos me ulkkis olemme tääl naimassa naisianne tai asuaa ylipäätänsä tääl...sehä oo hyvää asiaa teillekin siis kaikkien vuoksi...mieti millaist tääl olis jos kaikki ovat sisäsiitoisia vanhuksia, jotka elävät pienen eläkkeensä turvin...herras jestas sehän olis suomalaisille the end of day.

MIETIPÄHÄN NYT VÄHÄN EES SUN TULEVAISUUTTAKIN!

t: rakas ulkkis

Vierailija
186/203 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..täs olen vähän seuraillut tää keskustelua ja oo samal ihmetellytkin miks herra hauki oli viritellyt tälläis keskustelua...tulinkin siihen tulokseen, ett herra hauki on joko itse ehk joku mokulainen, joka kaipaa huomiota tai joku perussuomalainen toope, joka kuuluu johon AA-kerhoon...niiiin on..elämä on joskus katkera kun vaimo on lähtenyt jonku ulkkis kanssa vuosien suhteen jälkeen.

Ettekö ihmiset viel tajuu! jos joku suomalainen naine hankii ittelleen komeaaa ulkkis möhömaisen sijaan...niin johtuu yksinkertaisesti siit ett suomalaistoope ei ole kylliks seksikäs tai taito tyyydyttää häntä.. sitä paitssi jos hän rakastuu ulkkiin niin se vaan rakastuu, ei sille auta mikään muu, vaik se suomalaistoope olis prad pittin + järi sillanpään + jorma ollilan combinaatti.

mutt mitäs sitten vaik joku ulkkiksella on suomalainen vaimon lisäks sakkolihaa kaapissa... niin eiköhän sekin riittää jos hän hankii leipää perheelleen ja osaa rakastella ja hemmotella vaimoaan...hyvää parisuhdedän perustuu luottamukseen ja compromisseinhin ( jos toinen haluu elää päävaimona ja toinen rakastajana...niin mitä se sulle " vänhän haukille" kuuluu).

hyvää ystäväni hauki, miks se ottaa sua päähän jos me ulkkis olemme tääl naimassa naisianne tai asuaa ylipäätänsä tääl...sehä oo hyvää asiaa teillekin siis kaikkien vuoksi...mieti millaist tääl olis jos kaikki ovat sisäsiitoisia vanhuksia, jotka elävät pienen eläkkeensä turvin...herras jestas sehän olis suomalaisille the end of day.

Vierailija
187/203 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaakoB-80:

...ja tälläisen puolesta te liputatte. Onnittelut.

Vierailija
188/203 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ' naurattaa' JaakkoB:n kirjoitus, mutta sinullekin ihan tiedoksi, että vain suomalainen mies kykenee kirjoittamaan tuollaisen sepustuksen. Olisikohan JaakkoB hauen persoonista se toinen vaiko kolmas ? Älä haukiseni usko ihan kaikkea mikä kimaltaa ja on kultaa, sisältö saattaapi olla kaikkea muuta.

Kerro nyt ystävä hyvä, että mikä sinua närästää siinä, että toiset naivat eri kulttuurista tulleen miehen/naisen ? Oletko pahastunut vain siitä, että asumme Suomessa ja meille kuuluu samat oikeudet kuin suomi+suomi pareille ?

Omalla miehelläni on myös suomalaisia kavereita ja he kaikki ovat ihan tavallisia aikuisia suomalaisia miehiä, mutta koskaan ei ole esiintynyt syrjintää tai rasismia tmv.

Vierailija
189/203 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi69:

Voi että ' naurattaa' JaakkoB:n kirjoitus, mutta sinullekin ihan tiedoksi, että vain suomalainen mies kykenee kirjoittamaan tuollaisen sepustuksen. Olisikohan JaakkoB hauen persoonista se toinen vaiko kolmas ? Älä haukiseni usko ihan kaikkea mikä kimaltaa ja on kultaa, sisältö saattaapi olla kaikkea muuta.

Minusta Hauki on aika johdonmukainen: jos kerran naistenlehtien artikkelitkin ovat hänelle suuren totuuden lähde, niin tokihan JaakoBin turinatkin täytyy kritiikittä hyväksyä. Ja tietysti koko totuus Suomen monikulttuurista parisuhteista löytyy juuri vauva-lehden palstalta.

Emmi, älä tee hauki-paran elämää turhan monimutkaiseksi kyseenalaistamalla hänen niin kovin objektiivista näkemystään. ;)

Vierailija
190/203 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi69:

Kerro nyt ystävä hyvä, että mikä sinua närästää siinä, että toiset naivat eri kulttuurista tulleen miehen/naisen ? Oletko pahastunut vain siitä, että asumme Suomessa ja meille kuuluu samat oikeudet kuin suomi+suomi pareille ?

Omalla miehelläni on myös suomalaisia kavereita ja he kaikki ovat ihan tavallisia aikuisia suomalaisia miehiä, mutta koskaan ei ole esiintynyt syrjintää tai rasismia tmv.

Tämän palstan kirjoittajien yksinkertaisuus ja heidän salaliittoteorioidensa eivät lakkaa huvittamasta minua. :)

Pikku ystäväiseni, saat toki mennä naimisiin ihan kenen kanssa haluat. Mutta jos valitset puolisokseksi sossun luukkua kolkuttavan rantapojan, kannattaa varautua myös huvittuneisiin/sääliviin kommentteihin.

Vierailija
191/203 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

zkelvin:

Minusta Hauki on aika johdonmukainen: jos kerran naistenlehtien artikkelitkin ovat hänelle suuren totuuden lähde, niin tokihan JaakoBin turinatkin täytyy kritiikittä hyväksyä. Ja tietysti koko totuus Suomen monikulttuurista parisuhteista löytyy juuri vauva-lehden palstalta.

Emmi, älä tee hauki-paran elämää turhan monimutkaiseksi kyseenalaistamalla hänen niin kovin objektiivista näkemystään. ;)

Kyllähän sinusta näkee jokainen, että olet verisesti ärsyyntynyt. Mutta älä välitä, kaltaisillesi yhden asian ihmeille käy helposti näin, kun huomaatte puhuneenne itsenne pussiin. Kuten muistat varmaan viime kerralta tehneesi, ja sehän sinua nyt harmittaa. :)

Vierailija
192/203 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun alfaurosrantapoika on ruvennut kirjoittelemaan vauva-lehden palstalle :O

Nyt rapisi kulissit, hauki olikin oikeassa. Menenkin tästä viiltämään ranteeni auki (tai vaihtoehtoisesti etsimään uuden keskustelupalstan jossa voin kehua ihqua ukkoani ja pystyttää uudet kulissit). Älkää muistelko pahalla ja makselkaahan ahkerasti niitä veroja, että saatte pidettyä ukkokultani sakkolihoineen hyvässä lihassa.

Hauki73:

...ja tälläisen puolesta te liputatte. Onnittelut.

Vierailija
193/203 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki73:

Kyllähän sinusta näkee jokainen, että olet verisesti ärsyyntynyt. Mutta älä välitä, kaltaisillesi yhden asian ihmeille käy helposti näin, kun huomaatte puhuneenne itsenne pussiin. Kuten muistat varmaan viime kerralta tehneesi, ja sehän sinua nyt harmittaa. :)

Kiva, että jaksat nokitella. Alkaa olla aika kuluneita nuo " rauhoitu" -heitot. :)))

Sinulla ei siis ollut tässä mitään henkilökohtaista tai panosta yleensäkään. Luulisi, että kaltaisesi sivistynyt ja objektiivinen, faktoihin ja tukevaan argumentointiin nojaava mieshenkilö voisi viitata kintaalla näinkin ilmapäisten mokudaamien elämöinnille. Mutta ei. Pakko on näköjään päästä vinkaisemaan se viimeinen sana. No, ole huoleti: Saat sen :)

Olisit mukavaa piristystä tällä palstalla, jos sinulla olisi hiukkasen enemmän käytöstapoja ja jos osaisit kunnioittaa kanssakeskustelijaasi. Vaikka ilmeisesti et ole täällä keskustelun takia, vaan ihan muista syistä.

Muillekin keskustelijoille: Huomaatteko, että nyt kun Hauki on jaksanut jankuttaa sitä, että meistä siippamme ovat jotenkin ihmeellisen ihania otuksia, niin itse asiassa siltä alkaa tuntuakin. Tunnen itseni oikeastaan aika onnekkaaksi, sillä vaikka ukossa noita pikkuvikoja löytyykin, niin mikään niistä ei yllä Hauen katkeran kitinän ja nillityksen lähistöllekään. Hauen ehkä kannattaisi käydä kommentoimassa myös niillä parisuhdepalstoilla, joilla ukoista ja akoista kitistään vielä enemmän, ehkäpä sielläkin alkaisi Hauen tarinoiden jälkeen oma siippa tuntua aika mukiinmenevältä.

Vierailija
194/203 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinulla Hauki-poloinen ole elämää vauvan mokuperhepalstan ulkopuolella... voi voi :(

Emmi69:

Voi että ' naurattaa' JaakkoB:n kirjoitus, mutta sinullekin ihan tiedoksi, että vain suomalainen mies kykenee kirjoittamaan tuollaisen sepustuksen. Olisikohan JaakkoB hauen persoonista se toinen vaiko kolmas ?

Niinpä :)

Vierailija
195/203 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki-73

" Pikku ystäväiseni, saat toki mennä naimisiin ihan kenen kanssa haluat. Mutta jos valitset puolisokseksi sossun luukkua kolkuttavan rantapojan, kannattaa varautua myös huvittuneisiin/sääliviin kommentteihin."

Jep jep..oot oikeassa Hauki...tuolla tavalla miukin pitää kommentoida niille SUOMALAISJUOPOILLE, jotka tapaan aina sossuluukun edessä jonottamassa sossun rahaa. HÄVETKÄÄ TEIKÄLÄISET SOSSUPUMMIT! siis suomalaisille kuin ulkkiksillekin. (huom! vain niitä, jotka tosiaan tahalla elää veromaksajien siivellä)

Hävetkää suomalaiset kun te hakkaatte, potkitte vaimoanne ja puukotatte sukulaisiaan sairaalan kuntoon..ja se on muuten " totta" ..kosk Iltalehdessä luki, että Nykänen on taas piessut vaimoaan sairaalankuntoon...Olen aivan samanmieltä kuin säkin Hauki...jos lehdessä lukee niin ...niin kattaa koko kansakin.

t:rakas ulkkis

Vierailija
196/203 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös täs aiheena oli mokuperheiden huolet ja onnet...miks pitää ees huomioida tuollaisen ihmisen " Hauki" kommentit....meressä mahtuu monenlaisia kaloja ja otuksia ja se on vaan hyväksyattävä!

asiasta kolmanteen. olen itsekin mokuperheestä...onko kellään ongelmia lasten moraalisen kasvatuksen kanssa mokuperheessä, jossa molemmat vanhemmat ovat eri kulttuurista?

Vierailija
197/203 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvä heitto, ruusu

Vierailija
198/203 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zkelvin, minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa eikä intoa lähteä häsäämään tyhjästä sinun tai Mrs. O:n kaltaisen juntturan kanssa. Paitsi viihdearvon (joka alkaa sekin laimentua), mitä ihmettä minä saisin siitä, että kerta kerran jälkeen esitän faktoja, joista te raivostutte ja ryhdytte henkilökohtaisuuksiin. Taidattepa jopa, piru vie, saada joitain mikro-orgasmeja noista huolella sepustamistanne muka-välinpitämättömistä piikeistä. Ja miksi minä teille hulluille ilmaista huvia järjestäisin? Olen liian laiska sellaiseen... :)

Vierailija
199/203 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle luin noita hauen kirjotuksia, enkä todellakaan jaksanut kaikkia ruveta kahlaamaan läpi, tuli mieleen, että oletkohan sinä hauki minun afrikkalainen musta ja ihmeellinen mieheni?!

Nimittäin samoilla linjoilla näytät olevan minun ihmeellisen ja eksoottisen mieheni kanssa suominaisista... ;) hah, hah, haa!

Jos löytyy suominaisista moitittavaa, kun eksoottisten ulkomaalaismiesten perässä juoksevat, niin eiköhän yhtälailla löydy suomiukoista niiden itäeurooppalaisten pitkäsäärien ja aasialaisten lasten kasvoisten naisten perään kuolaajia... Muistaakseni Thaimaasta oli varsin paljon naisia tullut Suomeen ja yllättävän pieni osa saanut kielteisen oleskelulupapäätöksen uvilta.

Jos ruvetaan heikkouksia hakemalla hakemaan, niin hiljanhan oli uutisissa, että HIV-tartunnat on Suomessa kasvaneet tänävuonna räjähdysmäisesti, kiitos suomalaisten miesten!

Vierailija
200/203 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki73:

Zkelvin, minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa eikä intoa lähteä häsäämään tyhjästä sinun tai Mrs. O:n kaltaisen juntturan kanssa. Paitsi viihdearvon (joka alkaa sekin laimentua), mitä ihmettä minä saisin siitä, että kerta kerran jälkeen esitän faktoja, joista te raivostutte ja ryhdytte henkilökohtaisuuksiin. Taidattepa jopa, piru vie, saada joitain mikro-orgasmeja noista huolella sepustamistanne muka-välinpitämättömistä piikeistä. Ja miksi minä teille hulluille ilmaista huvia järjestäisin? Olen liian laiska sellaiseen... :)

Voi hauki-kulta, ei kukaan ole pyytänyt tai edes odottanut sinun vänkäävän minun kanssani yhtään mistään. Olen tosin jo kauan sitten hukannut kommenttiesi ja mielipiteittesi punaisen langan. Viimeiset viestit ovat indikoineet sitä, että haluat painottaa kahta asiaa: sinä esität faktoja ja me muut fiktiota. Minä ja Mrs_O olemme vähäpätöisiä ja typeriä jänkkääjiä, jotka ovat väärässä, ja joita et arvosta etkä kunnioita millään tavalla. Tätä taustaa vasten ihmettelen, että yleensä vastailet meille. Jos kerran esität omissa vastauksissasi niin ylivertaisia faktoja ja argumentteja, antaisit niiden puhua puolestaan. Olen ihan varma, että ne " puolueettomat ja ulkopuoliset" lukijat nyt nyökkäilevät tahoillaan ja ihailevat sinun terävää älyäsi ja ylivertaista kykyäsi kyykyttää mokumammoja.

Ja minä muuten en piikittele. Olen huumorintajuton ja vakavamielinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan